لپ تاپ لنوو ideapad 3

لپ تاپ لنوو ideapad 3 در کانفیگ های مختلفی ساخته شده است که به کاربران اجازه می دهد تا با توجه به نیاز و البته سلیقه خود یکی از این مدل ها را خریداری نمایند.

این توجه ویژه به نیاز کاربران و ارائه محصولی با مشخصات فنی مختلف برای سطوح جامعه باعث شده است تا لپ تاپ های ideapad 3 به عنوات لپ تاپ های پرفروش در بازار شناخته شوند.

در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی ویژگی های عمومی که لنوو از نظر ظاهری و سخت افزاری برای این مدل در نظر گرفته است، همه کانفیگ های مختلف آن را نیز بررسی کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید با توجه به نیاز خود برای خرید یک مدل مناسب از این لپ تاپ ها اقدام نمایید.

 

بررسی مشخصات ظاهری

لپ تاپ لنوو ideapad 3

همیشه اولین چیزی که برای خرید می تواند در نظر مشتریان جلب توجه نماید، طراحی ظاهری هر محصول است که در این لپ تاپ شرکت لنوو با توجه به استفاده از مواد اولیه درجه یک و طراحی خلاقانه ای که در ساخت نمایشگر به کار رفته است، می توانیم به این قسمت امتیاز بالایی بدهیم و قطعاض هر مشتری با دیدن این محصول برای خرید آن ترغیب خواهد شد.

استفاده از مواد اولیه مناسب و پلاستیکی با کیفیت بالا در ساخت بدنه باعث شده است تا لپ تاپ لنوو ideapad 3 به وزن بسیار سبک 1.7 کیلوگرمی نزدیک شود که برای لپ تاپ های پایین رده ای و میان رده ای می تواند عدد بسیار مناسبی باشد.

برای اینکه بتوانید در محیط های مختلف به راحتی از این لپ تاپ بدون در خطر افتادن قسمت های فیزیکی در اثر افتادن و یا ضربه خوردن، استفاده نمایید زوایه هایی در گوشه های بدنه درست شده است و همچنین لولا های دستگاه به خوبی و به نرمی باز می شوند.

نکته جالب در مورد کیبورد این لپ تاپ ها جانمایی و ارتفاع بسیار مناسب صفحه کلید است که عملیات تایپ را برای شما با سرعت بالاتری و بدون خطا انجام می دهد.

هر چند در محیط هایی که از نور بی بهره هستید نباید زیاد روی این لپ تاپ حساب باز کنید زیرا کیبورد آن از نور پس زمینه نمایشگر پشتیبانی نمی کند.

طراحی خلاقانه در ساخت محصول و همچنین تاچ پد وکیبورد مناسب باعث می شود تا به راحتی بتوانید لپ تاپ لنوو ideapad 3 را در میان کیف و کوله پشتیی خود گذاشته و از آن در هر محیطی استفاده نمایید.

 

نمایشگر مات و با کیفیت اچ دی

لپ تاپ لنوو ideapad 3

برای اینکه بتوانید در هنگام تماشای فیلم و یا تصاویر بیشترین لذت را از نمایشگر این مدل لپ تاپ ها ببرید کمترین حاشیه برای آن ها در نظر گرفته شده است.

این موضوع علاوه بر جذابیت ظاهری لپ تاپ باعث بزرگ شدن اندازه نمایشگر نیز شده است که البته در برخی از مدل های لپ تاپ لنوو ideapad 3 به اندازه 14 اینچ و در برخی از مدل های دیگر به 15.6 اینچ نیز رسیده است.

نمایشگر به کار رفته در ساختار این محصولات به صورت مات بوده و می تواند در زیر نور مستقیم خورشید یا نور های خانگی نیز کارایی بسیار بالایی از خود نشان دهد.

این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و به کاربران اجازه می دهد تا از زوایای محتلف بتوانند به نمایشگر نگاه کرده و این موضوع می تواند در هنگام اجرای بازی های مختلف به چند کاربره بودن لپ تاپ کمک نماید.

وضوح و کیفیت بسیار مناسبی به دلیل پشتیبانی نمایشگر لپ تاپ از رزولوشن اچ پی در اختیار کاربران قرار داده می شود.

هر چند امروزه استفاده از نمایشگر های لمسی تا حدودی به نیاز بازار تبدیل شده است اما این لپ تاپ ها نیز با توجه به کیفیت و کارایی که دارند می توانند همه نیاز های کاربری افراد را برطرف نمایند.

 

مشخصات فنی و پردازنده های لپ تاپ لنوو ideapad 3

لپ تاپ لنوو ideapad 3

همانطور که گفته شد لپ تاپ لنوو ideapad 3 در کانفیگ های مختلفی وارد بازار شده است و شما با توجه به نیاز خود باید یکی از این مدل ها را خریداری نمایید.

اگر برای کار های شخصی و روزانه خود مانند تایپ پایان نامه و انجام تولید محتوای متنی به دنبال لپ تاپ مناسبی هستید می توانید مدل پایه ای این محصول با رم 4 گیگ و پردازنده پنتیوم را که البته از 1 ترابایت حافظه داخلی نیز پشتیبانی می کند خریداری نمایید.

طبق بررسی های ما در نمایندگی لنوو در صورتی که قصد دارید از بازی های روز استفاده کنید یا نرم افزار هایی مانند فوتوشاپ و تدوین فیلم را بر روی لپ تاپ اجرا نمایید بهتر است به سراغ مدل های بالاتری که از پردازنده های core i5 و رم 8 گیگ به همراه حافظه داخلی SSD که سرعت بالاتری دارد بروید.

این موضوع که شما می خواهید کدام یک از کانفیگ های لپ تاپ لنوو ideapad 3 را خریداری نمایید کاملاً به خود شما بستگی دارد.

از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به بلوتوث داخلی، وای فای، کارت خوان، وب کم، پورت های ارتباطی HDMI و USB و همچنین باتری با کیفیت 2 سلولی که تا 4 ساعت می تواند دستگاه را در حین کار کردن به صورت مدوام روشن نگه دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو