لپ تاپ لنوو gaming 3

لپ تاپ لنوو gaming 3 با 16 گیگ رم و پردازنده نسل هفتم شرکت اینتل با قدرت و سرعت بالایی که در اجرای نرم افزار های مختلف دارد، می تواند بازی های به روز و نرم افزار های گرافیکی را در سریع ترین زمان ممکن اجرا نماید.

این لپ تاپ که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت به عنوان خوش قیمت ترین لپ تاپ گیمینگ بازار در دنیا شناخته می شود و اگر نگاهی به امکانات آن و همچنین قیمت دستگاه بیاندازیم به خوبی متوجه ارزش اقتصادی آن خواهیم شد.

 

طراحی بسیار شیک و زیبا

لپ تاپ های گیمینگ Lenovo از نظر طراحی معمولاً تفاوت هایی با لپ تاپ های عادی دارند و به همین دلیل در ظاهر آن ها سعی می شود تا زمخت بودن لپ تاپ مورد توجه قرار بگیرد.

در ساخت لپ تاپ لنوو gaming 3 نیز از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است تا علاوه بر بالا بردن کیفیت ساختاری و فیزیکی دستگاه، طراحی جذاب آن نیز بیشتر به چشم بیاید و کاربران در هنگام خرید و یا بازی کردن بیشتر برای استفاده از آن ترغیب شوند.

طراحی جذابی که در گوشه های قاب دور نمایشگر مشاهده می شود باعث شده است تا مخاطبان و کاربران در هنگام بازی کردن و استفاده از لپ تاپ برای انجام امور گرافیکی، ارتباط بهتری با محصول برقرار نمایند.

در ساختار این لپ تاپ از کیبورد جزیره ای با کیفیت و رعایت تمامی اصول ارگونومیک استفاده شده است که به کاربران کمک می کند تا در هنگام تایپ کردن یا استفاده از دستگاه برای انجام امور مختلف مانند بازی کردن، بتوانند با سرعت بالا و بدون خطا از صفحه کلید استفاده نمایند.

رنگ بندی مناسب و همچنین استفاده از تاچ پد با اندازه و سایز مناسب می تواند از جمله امکاناتی باشد که لنوو gaming 3 را  به عنوان یک لپ تاپ جذاب و کاربردی از نظر ظاهری معرفی می کند.

 

بررسی پردازنده لپ تاپ لنوو gaming 3

یکی از مهم ترین بخش های سخت افزاری هر لپ تاپ که می تواند تاثیر بسیار زیادی در سرعت و قدرت آن داشته باشد، استفاده از پردازنده مرکزی است.

برای اینکه بتوانید بر روی لنوو gaming 3 به روزترین بازی ها را اجرا نمایید و یا اینکه بتوانید از نرم افزار های گرافیکی را با سرعت و قدرت بالایی خروجی بگیرید، یک پردازنده core i7 از شرکت اینتل بر روی دستگاه قرار داده شده است.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی لنوو این پردازنده از جمله بهترین پردازنده های استفاده شده در سال 2020 در لپ تاپ های گیمینگ است که سرعت و قدرت لپ تاپ لنوو gaming 3 برای پردازش دستورالعمل ها و اجرای نرم افزار ها به صورت همزمان را بالا می برد.

لپ تاپ لنوو gaming 3

در کنار این پردازنده مرکزی از یک پردازنده گرافیکی مخصوص شرکت انویدیا  GeForce GTX 1650 با 6 گیگ رم اختصاصی استفاده شده است تا بتواند هم سرعت خروجی گرفتن از نرم افزار های گرافیکی تدوین و طراحی را بالا ببرد و هم کیفیت نمایش تصاویر را بهتر کند تا کاربران لذت کاربری بالایی را تجربه نمایند.

 

رم و حافظه داخلی

لپ تاپ لنوو gaming 3 در حالت پیش فرض خود از 16 گیگ رم پشتیبانی می کند.

همانطور که می دانید استفاده از رم بالاتر برای لپ تاپ ها می تواند باعث افزایش راندمان بالاتر و کارایی دستگاه شود.

به همین دلیل برای اینکه پردازنده اینتل دستگاه بتواند در هنگام اجرای بازی ها و نرم افزار های گرافیکی عملکرد بهتری داشته باشد از رم 16 گیگ استفاده شده است.

علاوه بر این میزان حافظه داخلی دستگاه برای اینکه بتوانید فایل های مورد نیاز خود را روی آن ذخیره نمایید و دسترسی سریعی به آن ها داشته باشید یا اینکه نرم افزار های مختلف را روی دستگاه نصب نمایید، 1 ترابایت در نظر گرفته شده است.

 

باتری و دیگر امکانات لپ تاپ لنوو gaming 3

برای این لپ تاپ یک باتری 3 سلولی با ظرفیت 45 وات بر ساعت در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ لنوو gaming 3

این باتری می تواند به طور متوالی تا 4 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد تا کاربران بتوانند در هنگام سفر بدون دغدغه از امکانات آن استفاده نمایند.

بر روی بدنه این لپ تاپ شرکت دل علاوه بر یک پورت HDMI دو پورت USB 3.0 نیز در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند از آن به راحتی برای ارتباط دادن دستگاه با تجهیزات و دستگاه های مختلف استفاده نمایند.

همچنین از بلوتوث داخلی نیز می توانید برای اتصال وسایل جانبی مانند هدفون و … استفاده نمایید.

در صورتی که می خواهید لوازم جانبی لنوو را به صورت اصلی و اورجینال تهیه نمایید، می توانید از خدمات نمایندگی لنوو در این زمینه با پایین ترین قیمت استفاده کنید.

از دیگر امکانات لپ تاپ لنوو gaming 3 می توان به نور پس زمینه کیبورد، نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح FULL HD ، کارت خوان، هات اسپات و … اشاره نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو