کامپیوتر همه کاره all in one لنوو مدل A340 به دلیل زیبایی که در ساختار فیزیکی خود دارد و البته مشخصات فنی که در مدل های مختلف آن مشاهده می وشد امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت ها و ادارات به شمار می آید.

ما در این مطلب در نمایندگی لنوو قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های all in one لنوو مدل A340 را مورد بررسی قرار دهیم.

 

کامپیوتر همه کاره all in one لنوو مدل A340

all in one لنوو مدل A340

محصولات آل این وان یا همان کامپیوتر های رومیزی بدون کیس لنوو کم کم توانسته اند جایگاه بسیار بالایی را در میان شرکت ها و کسب و کار های خانگی و اداری به دست آورند.

مزیت های بسیار زیادی که در این باره از این محصولات در محیط مشاهده می شود توانسته است تاثیر بسیار زیادی بر روی مشتریان برای ترغیب شدن و خرید این محصولات بگذارد.

یکی از بهترین نمونه های این کامپیوتر ها را می توان کامپیوتر همه کاره all in one لنوو مدل A340 دانست که در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است.

کارشناسان بخش تعمیرات All in one لنوو معتقدند این محصول از نظر زیبایی و قدرت و سرعت میتواند برای محیط های مختلف مناسب باشد و با توجه به مدل هایی که ارائه شده است کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را خریداری نمایند.

طول عمر و دوام بالا در کنار قیمت و کیفیت عالی از مهم ترین مشخصه هایی است که لنوو را در این محصول نسبت به محصولات هم رده ای در سطح بالایی قرار داده است.

 

بررسی امکانات ظاهری all in one لنوو مدل A340

all in one لنوو مدل A340

کامپیوتر های به اصطلاح همه کاره شرکت لنوو می توانند با توجه به ابعاد و حجمی که دارند در صرفه جویی و بهینه سازی فضا بسیار موثر باشند.

این کامپیوتر ها با طراحی جذاب کمترین میزان فضا را در محیط کاری به خود اختصاص می دهند و همین امر باعث می شود تا شاهد کارایی و زیبایی بیشتر محیط کاریی باشیم.

هر چند این کامپیوتر ها با ساختار خود زیبایی دو چندانی به محیط می دهند اما لنوو به همین اکتفا نکرده است و سعی کرده است تا با قرار دادن یک پایه شیک و زیبا در این مدل از محصولات خود زیبایی بی نظیری به آن ببخشد.

ضخامت کم و بسیار ظریف در کنار انحنای بسیار زیبایی ک به کامپیوتر همه کاره all in one لنوو مدل A340 داده شده است باعث می شود تا کمتر مشتری به هنگام دیدن این محصول برای خرید آن ترغیب نشود.

 

بررسی ویژگی های نمایشگر

هر چند کامپیوتر همه کاره all in one لنوو مدل A340 در مدل ها و با کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است اما کیفیت و اندازه نمایشگر آن یکسان می باشد.

در این محصول از نمایشگر 21.5 اینچی از نوع tft استفاده شده است.

این فناوری باعث می شود که چشم کاربران در هنگام استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان خسته نشده و به راحتی بتواند به کار در محیط وب یا طراحی با این محصول ادامه دهد.

نمایشگر مورد نظر از نوع  LCD بوده و کیفیت نمایش تصاویر در آن به صورت FULL HD می باشد.

در کنار این نمایشگر شاهد کیفیت صدای بالای در این محصول هستیم که از طریق بلندگوی های استریو با فناوری دالبی به گوش مخاطبان رسانده می شود.

این کامپیوتر همه کاره از نمایشگر لمسی و به صورت مات بهره می برد که می تواند در نور زیاد نیز کارایی بالایی از خود نشان  دهد و کاربران را برای استفاده های لمسی کمک نماید.

 

امکانات ارتباطی

all in one لنوو مدل A340

یکی از مهم ترین بخش ها در کامپیوتر های همه کاره به دلیل استفاده در محیط های کاری امکانات ارتباطی است که می تواند نقش مهمی در پسبرد اهداف افراد و کاربران داشته باشد.

بررسی های بخش نمایندگی lenovo نشان میدهد کامپیوتر همه کاره all in one لنوو مدل A340 از بلتوث داخلی و شبکه بی سیم پشتیبانی می کند.

علاوه بر این پورت شبکه نیز در ساختار دستگاه قرار داده شده است تا بتوان به راحتی با آن از طریق شبکه که در سازمان ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد ارتباط برقرار نمود.

در کنار این می توان به دیگر امکانات ارتباطی all in one لنوو مدل A340 که در زیر آمده است نیز اشاره نمود که برای انتقال فایل ها و یا برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با دستگاه ها و وسایل جانبی مورد استفاده قرار می گیرند.

یک پورت HDMI

دو پورت USB3.0

دو پورت USB2.0

درایو نوری نیز در این کامیپیوتر قرار داده شده است تا کاربری دستگاه را بالا ببرد.

قدرت و سرعت و بررسی رم و حافظه داخلی

این دستگاه در مدل ها و کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است و در آن شاهد استفاده از نسل های مختلف پردازنده های پرسرعت اینتل هستیم.

در کنار این از رم 4 یا 8 گیگابایتی استفاده شده است تا سرعت و قدرت و همچنین راندمان دستگاه را بالا ببرد.

البته برای تمامی مدل های یک ترابایت حافظه از نوع SSD در نظر گرفته شده است که به خوبی نیاز های کاربران را برطرف می نماید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو