تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505

نمایندگی لنوو با تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505 و استفاده از امکانات به روز برای انجام بهترین خدمات در این زمینه سعی کرده است تا همه دغدغه های مشتریان برند محبوب لنوو را در کشورمان را از بین ببرد.

در این مطلب به بررسی این مدل از لپ تاپ و ساختار کیفی و فنی آن  و همچنین بررسی خدماتی می پردازیم که نمایندگی لنوو در زمینه تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505 ارائه می کند.

 

بررسی لپ تاپ لنوو از نظر ظاهری و امکانات

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505
تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505

شاید در نگاه اول زمانی که این لپ تاپ را با لپ تاپ های به روز و جدید شرکت لنوو مقایسه کنید به تفاوت های بسیار زیاد بین آنها پی ببرید.

اما کیفیت و کارایی بالایی که این لپ‌تاپ دارد حتی امروزه نیز می تواند بسیاری از کاربران را راضی نگه دارد.

این لپ تاپ از مدل های خوش ساخت و با دوام لنوو است که جز لپ تاپ های میان رده این به حساب می آید.

در ساخت این لپ تاپ از پلاستیک استفاده شده است که این موضوع برای لپ تاپ های قدیمی امری عادی بود تا علاوه بر کاهش وزن آنها بتواند در قیمت آنها نیز تاثیر گذار باشد.

البته پلاستیک جای مانور زیادی برای خلاقیت و زیبایی ندارد و نمی‌توان این لپ‌تاپ را به هیچ عنوان با لپ تاپ های امروزی از نظر شیک بودن مقایسه نمود.

اما در ساختار جلوی دستگاه و در کنار قسمت لمسی آن از بدنه آلومینیومی استفاده شده است تا کمی شاهد شیک بودن و زیبایی آن باشیم.

البته این محصول از یک کیبورد بسیار مناسب و با کارایی بالا بهره مند است که می تواند برای کسانی که این لپ تاپ را جهت انجام پروژه های شخصی خریداری می کنند بسیار مناسب باشد.

علاوه بر این پورت های ارتباطی مناسبی بر روی دستگاه قرار گرفته که می توانید از طریق آنها ارتباطات را با دیگر تجهیزات جانبی برقرار نمایید.

همچنین پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم و بلوتوث داخلی از راه های ارتباطی هستند که به شما کمک می کند تا بتوانید فایل ها و اطلاعات را بین این دستگاه و دیگر تجهیزات رد و بدل نمایید.

با توجه به اینکه نمایشگر از کیفیت اچ دی بهره‌مند است می‌توان به راحتی از آن برای کاربری مالتی مدیا و تماشای فیلم و تصاویر استفاده نمود.

 

کارایی و کیفیت با پردازنده شرکت amd

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505
تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505

هرچند لپ تاپ های نسل قبل این سری از پردازنده های شرکت اینتل برای پردازنده مرکزی خود استفاده می کردند اما در این مدل لنوو به سراغ پردازنده شرکت amd رفته است.

این پردازنده دارای ۲ مگ حافظه کش می باشد و به کاربران دستگاه اجازه می‌دهد تا بتوانند بازی های نیمه سنگین و نرم افزار های مختلف را به صورت همزمان اجرا نمایید.

یکی از نکات مهمی که به کارایی بیشتر لپ تاپ لنوو مدل G505 کمک کرده است استفاده از یک رم ۴ گیگ بر روی این سیستم می باشد.

علاوه بر این برای اینکه بتوانید فایل ها و نرم افزار های مختلفی را بر روی سیستم خود ذخیره نمایید یک هارد دیسک ۵۰۰ گیگ در نظر گرفته شده است.

لنوو ساخت پردازنده گرافیکی این مدل را نیز به amd سپرده است تا با توجه به حافظه اختصاصی ۱ گیگی که برای آن در نظر گرفته شده است شاهد انجام پروژه های طراحی و گرافیکی مختلف روی دستگاه باشد.

به طور کلی می توان لپ تاپ لنوو را یکی از مدل‌های مناسب برای امور خانگی شخصی و اداری دانست که می تواند عملکردی بالایی را نشان دهد.

 

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505

بعد از بررسی قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه این سوال برای شما پیش می آید که در صورت بروز هرگونه مشکل برای این قسمتها کدام مرکز می تواند در سریع ترین زمان و با کیفیت بالایی مشکل را برطرف نماید.

با توجه به خدماتی که در نمایندگی لنوو انجام می شود پاسخ به این سوال بسیار آسان است و شما می توانید خدمات بسیار ویژه و با کیفیتی را در زمینه تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505 در این مرکز مشاهده نمایید.

تمامی مشکلات سخت افزاری شامل شکستن قطعات مختلف و یا خراب شدن قسمت های سخت افزاری دستگاه و همچنین مشکلات نرم افزاری آن توسط تیم فنی و تخصصی این نمایندگی و در قسمت مجهز تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G505 برطرف می‌شود.

یکی از نکات مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که در صورتی که قسمت های سخت افزاری دستگاه شما دچار مشکل شده و تعمیر آنها نیز از نظر هزینه به صرفه نباشد باید آنها را با قطعات اصلی و اورجینال تعویض نمایید.

با توجه به اینکه در این مرکز قطعات اصلی و اورجینال همه مدل های لپ تاپ لنوو از جمله مدل ذکر شده در دسترس کاربران قرار گرفته است با هماهنگی مشتری، تعویض قطعات اصلی روی دستگاه اجرا می شود.

نکته مهمی که در تعمیرات لپ تاپ لنوو می تواند نمایندگی لنوو را از سایر مراکز متمایز کند استفاده از یک تیم تخصصی و فنی کامل در این زمینه می باشد.

این تیم فنی و تخصصی با بهره گیری از علم روز و تجهیزات به روز و پیشرفته باعث حفظ کارایی و کیفیت لپ تاپ شما با کمترین هزینه می شوند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو