تعمیر لپ تاپ لنوو Z500

اگر به دنبال یک مرکز با خدمات ویژه و بی نظیر برای تعمیر لپ تاپ لنوو Z500 هستید، حتما خدمات نمایندگی لنوو در این زمینه که در این مطلب به آن ها اشاره خواهد شد را دنبال نمایید.

لنوو از آن شرکت های مطرح بازار است که برای هر سطح درآمدی توانسته است محصولات مناسبی را به بازار ارائه نماید که البته کیفیت بالایی نیز دارند.

برای اینکه بتوانید درک درستی از تعمیر لپ تاپ لنوو Z500 داشته باشید بهتر است ابتدا با ویژگی های ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری این محصول آشنا شوید.

 

بررسی ویژگی های لپ تاپ لنوو Z500

تعمیر لپ تاپ لنوو Z500

برای کسانی که از این محصول استفاده می کنند، واژه خوش ساخت و جذاب به خوبی معنا شده است و به همین دلیل آن ها حتی بعد از سال ها از گذشت تولید این مدل و عدم تولید آن توسط لنوو هنوز هم آن را دوست دارند.

امکانات پایه ای که در این مدل به کار گرفته شده است باعث می شود تا کاربران بتوانند با یک قیمت بسیار مناسبی محصولی را تهیه کنند که از آن برای انجام پروژه ها و کار های شخصی استفاده می کنند.

برای ساخت لپ تاپ لنوو Z500 از بدنه پلاستیکی استفاده شده است که این موضوع البته باعث کاهش جذابیت محصول و یا مقاومت آن نشده است.

البته که مزایایی مانند سبک تر بودن نسبت به مدل های هم رده ای و کاهش قیمت را همه می توان به این بدنه دستگاه مرتبط دانست.

برای اینکه کاربران و به خصوص دانشجویان بتوانند از این مدل جذاب به راحتی برای انجام پروژه ها استفاده نمایند، به یک کیبورد جزیره ای مجهز شده است که سرعت تایپ بالایی را بدون کمترین خطا در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر این زمانی که قصد داشته باشید از صدای دستگاه برای گوش دادن به فایل های آموزشی یا موسیقی استفاده نمایید به دلیل استفاده از بلندگوی بسیار با کیفیت و وضوح صدای بالا، هیچ مشکلی در این زمینه نخواهید داشت.

 

امکانات عمومی و بررسی پردازنده ها

تعمیر لپ تاپ لنوو Z500

هر چند برای کاربری این لپ تاپ نمایشگر 15.6 اینچی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد اما توجه به دیگر امکانات لپ تاپ به ما این اجازه را می دهد تا با کاربری بالای آن در محیط های مختلف و برای اجرای نرم افزار ها آشنا شویم.

برای اینکه بدانید یک لپ تاپ تا چه اندازه می تواند کیفیت و قدرت بالایی در اجرای نرم افزار های مختلف از جمله نرم افزار های مربوط به طراحی و یا بازی های مختلف ارائه می دهد حتما باید به سراغ بررسی پردازنده های این مدل بروید.

در لپ تاپ لنوو Z500 به دلیل استفاده از یک رم 8 گیگ شاهد کارایی بالای دستگاه در اجرای دستورات هستیم و البته برای اینکه بتوانید اطلاعات و نرم افزار های مختلف را به راحتی و بدون محدودیت زیادی روی این لپ تاپ نصب نمایید، یک ترابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

با توجه به این رم و البته پردازنده دستگاه در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده اند، مشتریان می توانند با توجه به نیاز و البته میزان پرداختی خود یکی از این مدل ها را انتخاب نمایند.

شرکت لنوو برای پوشش دادن سطح بیشتری از مشتریان سعی کرده است تا از پردازنده های مرکزی شرکت اینتل در رده های مختلف استفاده کند.

با توجه به اینکه کاربری اصلی این لپ تاپ برای مالتی مدیا است، استفاده از پردازنده گرافیکی می تواند نقش بسیار مهمی را در خرید آن ایفا نماید.

به همین دلیل و برای اینکه بتوانید با نرم افزار هایی مثل فوتوشاپ به راحتی کار کنید از پردازنده های گرافیکی NVIDIA مدل‌های GeForce GT 600M و GeForce GT 700M  استفاده شده است.

 

تعمیر لپ تاپ لنوو Z500

تعمیر لپ تاپ لنوو Z500

نمایندگی لنوو در تهران در راستای خدمات بی نظیر خود برای پشتیبای از انواع محصولات شرکت لنوو، این مدل در کانفیگ های مختلف را نیز به صورت کامل رفع عیب و پشتیبانی می کند.

تعمیر لپ تاپ لنوو Z500 با خدمات ویژه ای همراه است که از مهم ترین آن ها می توان به استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر دستگاه اشاره نمود که باعث می شود تا قسمت های سالم دستگاه به هیچ عنوان خراب نشده و عملیات تعمیر در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

کارایی دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید از آن در محیط های مختلف بهره ببرید اما زمانی که دچار خرابی و نقص شد حتما باید از طریق افراد با دانش که در نمایندگی لنو حضور دارند، این مشکلات را برطرف نمایید.

عملیات تعمیرات لپ تاپ لنوو به صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود و به شما امکان می دهد تا بتوانید بعد از تعمیر دستگاه خود و قسمت های تعمیر شده را تست نمایید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو