شاید مهم ترین موردی که در تعمیر تبلت لنوو A3500 تاثیر زیادی داشته باشد بالا رفتن درصد خرید مشتریان و استقبال از این نوع تبلت ها باشد.

تبلت های A3500 و A5500 لنوو از تبلت های قدیمی لنوو می باشند که به دلیل امکانات پایه ای و البته کیفیت ساخت بالایی که دارند هنوز مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته مهم در مورد این تبلت ها مشکلاتی است که برای آن ها به وجود می آید و باعث اختلال در کارکرد و همچنین صدمه دیدن بخش های مختلف آن می شود.

در مرکز نمایندگی لنوو در تهران شما می توانید تمامی مشکلات به وجود آمده برای این تبلت ها را برطرف نموده و از کیفیت ساختاری و امکانات آن دوباره استفاده نمایید.

 

بررسی ویژگی ها و مشخصات ظاهری تبلت لنوو A3500

تبلت لنوو A3500

این تبلت در ساختار خود از یک نمایشگر 7 اینچی استفاده می کند و از این نظر نسبت به مدل بعدی این سری یعنی تبلت لنوو A5500 دارای صفحه نمایش کوچکتری می باشد.

نمایشگر مورد نظر از نوع لمسی با قابلیت تشخیص همزمان 10 لمس و با رزولوشن 800*1280 می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش دهد.

این تبلت به دلیل استفاده شدن از پلاستیک در ساختار خود وزن به نسبت مناسبی دارد و همین موضوع آن را به عنوان یک گزینه جذاب برای خرید مطرح نموده است.

تبلت لنوو A3500 دارای وزن 320 گرمی می باشد و در طراحی آن سعی شده است تا علاوه بر زیبایی و جذابیت به رعایت اصول ارگونومیک نیز توجه ویژه ای شود.

علاوه بر این اینکه یک پورت میکرو یو اس بی در این دستگاه برای برقراری ارتباط با وسایل جانبی و همچنین شارژ شدن دستگاه در نظر گرفته شده است، این تبلت از قابلیت اتصال بی سیم و بلوتوث و کابل OTG پشتیبانی می کند.

یکی از دلایل مهم خرید تبلت لنوو A3500 را می توان کیفیت و دوام بالای باتری 4000 میلی آمپری آن دانست.

این باتری در مدت زمان کمی شارژ به وسیله ی پورت میکرو یو اس بی شارژ شده و می تواند با کاربری متوسط و استفاده های روزمره تا 10 ساعت شارژ اولیه را نگه دارد.

البته در حالتی که هیچ استفاده از تبلت نشود می توان شاهد روشن ماندن آن تا دو هفته نیز باشیم.

از دیگر ویژگی های جذاب این تبلت می توان به بلندگو با کیفیت، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قابلیت به روز رسانی نسخه اندروید و … اشاره نمود که البته در کنار قیمت مناسب از ویژگی هایی هستند که مشتریان به راحتی نمی توانند از کنار آن گذشته و برای خرید این تبلت ها اقدام نکنند.

 

پردازنده و میزان رم و قدرت دوربین تبلت A3500

تبلت لنوو A3500

شرکت لنوو برای این تبلت میان رده ای خود که اتفاقا در روز های اول حضور در بازار توانست نگاه های بسیار زیادی را به خود معطوف نماید، از یک پردازنده مناسب شرکت مدیاتک استفاده نمود.

پردازنده ی مدل MT8382 به دلیل سرعت و قدرت مناسبی که در اجرای دستورات و برنامه های مختلف دارد این امکان را به کاربران میدهد تا بتوانند از تبلت لنوو A3500 خود بهتر استفاده نمایند.

رم این دستگاه 1 گیگابایت بوده و برای حافظه ی داخلی آن از 16 گیگابایت ظرفیت پیش فرض استفاده شده است.

البته کسانی که قصد استفاده از ظرفیت بالاتر حافظه ی داخلی دستگاه را دارند می توانند با نصب یک کارت حافظه، تا 32 گیگابایت را روی دستگاه استفاده نمایند.

برای ثبت تصاویر و همچنین امکان برقراری تماس های لایو و زنده یک دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی سلفی قرار گرفته است.

 

تعمیر تبلت لنوو A3500

تبلت لنوو A3500

اما در اینجا به مهم ترین دغدغه طرفداران این محصول یعنی تعمیر تبلت لنوو A3500 می رسیم.

متاسفانه این تبلت در برخی از قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری خود به راحتی دچار مشکلاتی می شود که می تواند باعث ایجاد دغدغه هایی برای کاربران شود.

از مهم ترین مشکلات به وجود آمده برای تعمیر تبلت لنوو A3500  می توان به بوت نشدن دستگاه، شکستگی قاب و خراب شدن تاچ ال سی، خراب شدن و ایجاد اختلال در پورت شارژر دستگاه و … اشاره نمود.

هر کدام از این تعمیرات می تواند در مراکز مختلف هزینه هایی را برای شما در پی داشته باشد.

با توجه به جامعه ی آماری بالایی که استفاده کنندگان از این نوع تبلت ها در داخل کشور دارند و درخواست های بسیار زیادی که از تیم مشاوره ای و فنی ما در نمایندگی لنوو برای تعمیر تبلت لنوو A3500 شده تیم فنی و مدیریت مرکز تصمیم گرفت بخش خاصی از این مرکز را به تعمیر این محصولات اختصاص دهد.

در بخش تعمیرات تبلت لنوو تیم مجرب و متخصص با استفاده از ابزار روز مشکلات مطرح شده را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه برطرف می نمایند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو