کوچک ترین لپ تاپ لنوو

لپ تاپ های کوچک امروزه کاربری بسیار زیادی پیدا کرده اند و به همین دلیل در این مطلب در نمایندگی لنوو قصد داریم به سراغ معرفی کوچک ترین لپ تاپ لنوو از نظر ابعاد که البته از نظر فنی نیز امکانات بسیار زیادی در اختیار مشتریان قرار می دهد، برویم.

 

کوچک ترین لپ تاپ لنوو

 

لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو جز آن دسته از لپ تاپ هایی هستند که می توانند از نظر ظاهری به دلیل ساختار بسیار زیبا و همچنین کیفیت و کارایی که دارد، نظر مثبت مشتریان را به خود جلب نمایند.

این لپ تاپ ها با توجه به نوع کاربری در دسته های مختلفی قرار می گیرند و البته هر کدام ویژگی های خاصی را دارند.

یکی از کوچک ترین و البته پرفروش ترین لپ تاپ های این خانواده، مدل Thinkpad yoga 11e می باشد.

کوچک ترین لپ تاپ لنوو نه تنها به دلیل ابعاد مناسب و نمایشگر 11.6 اینچی که با توجه به قابلیت ها و امکانات بسیار مناسبی که دارد، توانسته است به این محبوبیت در میان مشتریان دست پیدا کند.

بررسی نمایندگی Lenovo نشان میدهد یکی از مهم ترین ویژگی های این لپ تاپ وزن بسیار کم آن نسبت به دیگر مدل های هم رده ای خود می باشد.

این لپ تاپ تقریباً 1.6 کیلوگرم وزن دارد و با توجه به ابعاد مناسبی که دارد می توان بهترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال پیدا کردن محصولی برای حمل و نقل و استفاده در محیط های مختلف می باشند.

مهم ترین دلیل برای این کاهش وزن علاوه بر ابعاد کوچک دستگاه به استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه ی آن بر می گردد.

لنوو در ساخت بدنه این محصول از پلاستیک با روکش مات نیز بهره می برد تا جذابیت بصری ویژه تری به محصول مورد نظر داده شود.

پس می توان از نظر ظاهری گفت که کوچک ترین لپ تاپ لنوو به راحتی نظر مثبت مشتریان را به خود جلب می نماید.

علاوه بر این کوچک ترین لپ تاپ لنوو دارای ویژگی های ساختاری و ارتباطی مناسبی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

صفحه نمایش 11.6 اینچی

کوچک ترین لپ تاپ لنوو

در ساخت این محصول از یک صفحه نمایش 11.6 اینچی استفاده شده است که هر چند از نوع غیر لمسی بوده و برای این ابعاد می تواند کمی سخت باشد اما با توجه به رزولوشن خوبی که دارد می تواند تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا به نمایش بگذارد.

کیفیت نمایش تصاویر در این محصول به صورت HD بوده و کاربران می توانند از فناوری پنل TN نیز در آن بهره مند شوند.

دوام و پایداری صفحه نمایش و همچنین تعمیرات بسیار کم از ویژگی هایی است که هنگام خرید به راحتی نمی توان از کنار آن ها گذشت.

 

قیمت و ارزش اقتصادی محصول

کوچک ترین لپ تاپ لنوو

از مهم ترین فاکتور هایی که در خرید کوچک ترین لپ تاپ لنوو می توان به آن توجه نمود، قیمت پایین و اقتصادی دستگاه نسبت به امکانات آن می باشد.

شاید در ابتدا با نگاهی به قیمت آن را کمی نسبت به یک محصول ساخته شده از جنس پلاستیک بالا بدانیم، اما زمانی که به رم، پردازنده، حافظه داخلی و همچنین کیفیت بالای محصول در تاچ را مشاهده می کنیم می توانیم به ارزش اقتصادی بالای آن پی ببریم.

 

حافظه ی کوچک ترین لپ تاپ لنوو

کوچک ترین لپ تاپ لنوو

برای این لپ تاپ با توجه به ابعاد کوچکی که دارد از یک حافظه ی 8 گیگابایتی برای رم استفاده شده است تا کارایی و عملکرد دستگاه برای اجرای نرم افزار ها بالا برود.

علاوه بر این 256 گیگابایت حافظه ی داخلی SSD برای کوچک ترین لپ تاپ لنوو در نظر گرفته شده است که می تواند سرعت و کارایی بالایی را برای اجرای نرم افزار ها با حجم های بالا نیز از خود نشان دهد.

علاوه بر این حافظه ی SSD نسبت به حافظه های معمولی از قدرت و ظرفیت بالاتری برخوردار بوده و خرید آن ها نیز از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد.

کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ Lenovo معتقدند استفاده از نسل سوم پردازنده های شرکت اینتل می تواند گواه این باشد که لپ تاپ مورد نظر برای کاربری های عمومی در نظر گرفته شده است اما مدل پردازنده یعنی 7100U نشان می دهد کم می توانیم انتظار سرعت و قدرت بالاتری از این محصول را نسبت به مدل های هم رده ای خودش نیز داشته باشیم.

لپ تاپ لنوو thinkpad yoga 11e از نظر گرافیکی نیز برای کار های نیمه سنگین با توجه به پردازنده ی HD graghics 620 شرکت اینتل می تواند مناسب باشد.

از دیگر امکانات کوچک ترین لپ تاپ لنوو thinkpad yoga 11e می توان به وب کم با قدرت 720 مگاپیکسل، بلندگو های داخلی با کیفیت صدای بالا، بلوتوث داخلی، پورت های ارتباطی USB3.0 و یک پورت HDMI، باتری سه سلولی با ظرفیت نگهداری شارژ برای 8 ساعت و … اشاره نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو