لپ تاپ های لنوو

لپ تاپ های لنوو امروزه در سری های مختلفی به بازار عرضه می شوند که هر کدام به تبعیت از امکانات و ساختاری که دارند، در رنج قیمت خاصی قرار می گیرند.

اگر قصد خرید یکی از لپ تاپ های شرکت لنوو را دارید این مطلب را در نمایندگی لنوو تا انتها دنبال نمایید تا متوجه شوید با توجه به بودجه و نیاز شما، کدام لپ تاپ لنوو می تواند برایتان مناسب تر باشد.

 

بررسی سری لپ تاپ های لنوو

لپ تاپ های لنوو

لنوو لپ تاپ های خود را در چند سری و البته مدل های مختلف به بازار ارائه می نماید.

بررسی ها نشان می دهد لنوو که امروزه به عنوان یکی از غول های صنعت تولید لپ تاپ در نظر گرفته می شود با تولیدات متنوع خود این امکان را به کاربران می دهد تا به راحتی بتوانند با هزینه های مختلف و هر سطح درآمد، یکی از لپ تاپ های تولید شده توسط لنوو را خریداری نمایند.

در اینجا نگاهی مختصر داریم به هر کدام از این سری لپ تاپ ها و ویزگی های و امکاناتی که در آن ها قرار داده شده است و البته چند مدل را نیز از نظر قیمت مورد بررسی قرار می دهیم.

 

لپ تاپ های لنوو سری Thinkpad

لپ تاپ های لنوو سری Thinkpad

شرکت لنوو با خرید بخش تولیدات لپ تاپ IBM امتیاز این لپ تاپ ها که ایده ی اولیه ی آن برای شرکت IBM بود را خریداری نمود.

برخی از لپ تاپ های عرضه شده در این سری قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارند و همین امر می تواند جذابیت های کاربردی زیادی به آن ها اضافه نماید.

مدل های جدیدی که از لپ تاپ های سری Thinkpad به بازار عرضه می شود، از نظر ظاهری و سخت افزاری تفاوت های چشمگیری با مدل های قدیمی دارند.

 

سری T با کاربری اداری و عمومی

لپ تاپ های لنوو سری T

از جمله مدل هایی که در سری Thinkpad لپ تاپ های لنوو قرار می گیرد می باشد که به دلیل استفاده از سخت افزار مناسب و همچنین امکانات جانبی برای کاربری های عمومی و اداری بسیار مناسب می باشد.

بررسی ها نشان می دهد این لپ تاپ ها در طبقه میان رده ای لنوو قرار گرفته و قیمتی در حدود 5 تا 9 میلیون تومان را برای آن ها در نظر گرفته اند.

جنس محکم و البته طول عمر بالا از ویژگی های اصلی این سری می باشد.

 

سری X

لپ تاپ های لنوو سری X

این سری برای کاربرانی مناسب هستند که دائما در حال جابجایی و سفر می باشند.

به گزارش نمایندگی لنوو مهم ترین دلیل این قابلیت را اندازه کوچک ترین صفحه نمایش و ضخامت دستگاه می باشد که توانسته است باعث کاهش وزن لپ تاپ های این سری شود.

در این میان نباید از باتری با کیفیت و طول عمر بالای آن نیز به راحتی بگذریم که خیال کاربران در مسافرت را راحت می کند.

سری X نیز بیشتر برای کاربری های عمومی و اداری مورد استفاده قرار می گیرند و رنج قیمتی آن ها نیز مانند دیگر لپ تاپ های میان رده ای شرکت لنوو می باشد.

 

سری S و E

این لپ تاپ ها به دلیل استفاده از پردازنده های کم مصرف اینتل برای مصارف خانگی یا شخصی بسیار مناسب می باشند.

لپ تاپ های سری S قیمت پایین تری نسبت به دیگر مدل ها داشته و همین امر باعث می شود تا دانشجویان و کسانی که کاربری بالایی را از لپ تاپ انتظار ندارند، برای خرید آن اقدام نمایند.

سری E از لپ تاپ های Thinkpad لنوو نیز همین شرایط را دارند و البته امکانات در نظر گرفته برای آن ها از سری S نیز پایین تر می باشد.

در واقع این سری را می توان از هر نظر برای به عنوان لپ تاپ های ارزان و خانگی معرفی نمود.

 

بررسی ویژگی های خانواده Ideapad لنوو برای کاربری اداری

لپ تاپ های لنوو سری S و E

در سال 2008 لنوو تصمیم گرفت تا نسل جدیدی از لپ تاپ های خود را وارد بازار نماید.

این لپ تاپ ها نیز در سری های مختلفی به بازار عرضه شده اند.

با توجه به ویژگی ها، امکانات و قیمت در بازار داخلی می توان این سری را به عنوان پرفروش ترین های لنوو دانست.

لپ تاپ های سری B و G در این خانواده برای کاربری های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند.

کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو معتقدند با توجه به پردازنده قوی و همچنین سرعت و عملکرد بالا می توانیم لپ تاپ های سری Y در این خانواده را به عنوان لپ تاپ های مخصوص بازی معرفی نماییم.

صفحه نمایش بزرگتر، سخت افزار قوی و قیمت بالاتر از ویژگی های این مدل می باشند.

لپ تاپ های لنوو سری Z نیز در این خانواده با توجه به قیمت مناسب و همچنین سخت افزار و امکانات پایه ای که دارند، می توانند برای کاربری های عمومی مورد استفاده قرار بگیرند که در این زمینه راندمان و عملکرد بالایی را از خود نشان می دهند.

از دیگر لپ تاپ های این رده می توان به سری s و Flex اشاره نمود که هر کدام دارای ویژگی ها و رنج قیمتی متوسطی هستند که البته سری flex با کاربری دوگانه دارای قیمت بالاتری می باشد و می توان آن را برای افرادی که از نظر مالی دغدغه کمتری دارند مناسب تر دانست.

این سری از لپ تاپ های لنوو دارای امکاناتی مانند باتری با کیفیت و دوام بالا، لمس 10 نقطه ای همزمان، ضخامت بسیار کم می باشند.

 

لپ تاپ های خانواده Essential با کاربری عمومی و خانگی

لپ تاه های لنوو خانواده Essential

هر چند سری های B و V از این لپ تاپ ها دیگر در بازار تولید نمی شود اما با توجه به کانفیگ بسیار عالی و همچنین قیمت مناسبی که دارند می توان این سری ها را از نظر عمومی برای کاربران مناسب دانست.

لپ تاپ های سری G لنوو نیز در این خانواده قرار می گیرند که امروزه در بازار کشورمان به عنوان پرفروش ترین لپ تاپ های این خانواده شناخته می شوند.

با توجه به امکانات پایه ای و همچنین قیمت مناسبی که هر کدام از این مدل ها دارند می توان آن ها را برای دانشجویان و کسب و کار های تجاری کوچک بسیار مناسب دانست.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو