لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل  IdeaPad 3 15ITL6

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ بسیار خوش قیمت و خوش ساخت هستید لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل  IdeaPad 3 15ITL6 می تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا بتوانید علاوه بر کیفیت سخت افزاری و طراحی زیبا از امکانات بسیار مناسبی که بر روی آن قرار گرفته است به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. سرعت بسیار بالا در پردازش اطلاعات به واسطه استفاده از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل و همچنین کیفیت بالای صفحه نمایش از این مهم ترین ویژگی های این مدل از لپ‌تاپ هستند که با توجه به قیمت آن می توانیم بگوییم یکی از بسیار لپ تاپ های بسیار به صرفه شرکت لنوو است که می‌تواند به شما کمک کند تا پردازش های همزمان و سریعی را بر روی مدلهای نرم افزار های نصب شده بر روی دستگاه داشته باشید.

در ادامه به صورت تخصصی این مدل را مورد بررسی قرار دادند که به عنوان یکی از جدیدترین مدل های شرکت لنوو مطرح می شود اما اگر قصد دارید دیگر مدل های لپ تاپ لنوو را ارتقا دهید یا بخشی مختلف سخت افزاری آنها را تعمیر کنید می توانید از خدمات ویژه‌ای که نمایندگی لنوو در این زمینه ارائه می‌دهد استفاده نمایید.

 

نمایشگر لمسی با کیفیت فول اچ دی

یکی از مهمترین نکاتی که برای هر کاربر می تواند در هنگام خرید لپ تاپ در اولویت اول قرار بگیرد کیفیت نمایشگر است که در این مورد با توجه به استفاده شدن از یک نمایشگر فول اچ‌دی و با اندازه 15.6 اینچی می‌توانیم بگوییم که تمامی نیاز های کاربر برای داشتن یک نمایشگر مناسب به صورت کامل پاسخ داده شده است. استفاده از پنل IPS در ساختار این لپ‌تاپ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کیفیت بسیار بالایی را در هنگام استفاده از آن شاهد باشید و در زوایای مختلف راحتی از لپ‌تاپ خود بدون کاهش کیفیت و کاهش نور دستگاه استفاده نمایید.

در کنار همه این موارد می‌توانیم به قابلیت لمسی بودن نمایشگر لپ‌تاپ فلان اشاره کنیم که می‌تواند به عنوان یک ویژگی جذاب و در برخی از موارد کاربردی به شما کمک کند تا سریعتر و بدون نیاز به موس و تاچ پد از لپ تاپ خود در محیط‌های مختلف استفاده نمایید.

 

کیبورد با نور پس زمینه لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل  IdeaPad 3 15ITL6

دکمه روشن خاموش دستگاه به حسگر اثر انگشت مجهز شده است و شما به راحتی می توانید از طریق لمس کردن آن لپ تاپ خود را روشن خاموش نمایید و یا سیستم امنیتی آن را به‌صورت حسگر اثر انگشت تنظیم کنید. در کنار این موضوع کیبورد بسیار شیک و جذاب با ارتفاع و جانمایی بسیار مناسب بر روی دستگاه قرار گرفته است که در تایپ های طولانی مدت و بسیار زیاد دست شما را به شما خسته می‌کند و البته با توجه به فاصله ای که در میان کلید ها قرار گرفته است درصد خطای شما را به پایین ترین میزان ممکن می رساند.

تاچ پد لپ تاپ فلانی ز از حسگر ۱۰ نقطه پشتیبانی می کند و شما با سرعت بسیار بالا میتوانید به راحتی این امکانات را نیز بر روی لپ تاپ خود داشته باشید.

عدم پشتیبانی از پورت شبکه

یکی از شاید نواقص لپ تاپ پنهان را بتوانیم عدم پشتیبانی از پورت شبکه بدانیم اما هیچ جای نگرانی نیست و شما به واسطه داشتن پورت های دیگر مانند پورت usb تایپ سی به راحتی می توانید از مبدل ها برای امکان استفاده از این لپ‌تاپ در بستر شبکه نیز بهره مند شوید.

در کنار این امکانات پورت hdmi برای اتصال به نمایشگرهای خارجی و همچنین دو پورت USB 2.0 به USB3.0 نیز بر روی این دستگاه قرار گرفتند که می توانید از آنها برای ارتباط راحت تر به وسایل جانبی استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید برخی از وسایل را از طریق بلوتوث به دستگاه متصل کنید می توانید به راحتی با بلوتوث ۵ این کار را انجام دهید.

 

سرعت پردازشی بسیار بالا لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل  IdeaPad 3 15ITL6

با توجه به استفاده از پردازنده های نسل ۱۱ اینتل core i5 در کنار ۱۲ گیگابایت رم البته در نسخه اولیه ۸ گیگابایت برای آن درنظر گرفته شده است و شما میتوانید به راحتی از این لپ تاپ برای پردازش بسیار سنگین استفاده کنید و چند نرم افزار را به صورت همزمان خروجی بگیرید. نرم افزارهای سنگین مانند فتوشاپ در سریع ترین زمان ممکن اجرا می‌شوند و در سریعترین زمان ممکن شما میتوانید خروجیهای آنها را مشاهده کنید.

در کنار این موضوع استفاده از حافظه داخلی به صورت SSD و به میزان ۲۵۶ گیگابایت این امکان را به شما میدهد تا بتوانید از سرعت بسیار بالای لپ تاپ برای اجرای نرم افزارهای مختلف به صورت همزمان استفاده کنید.

کارشناسان بخش تعمیرات لپتاپ گیمینگ Lenovo معتقدند از نظر پردازشگر گرافیکی نیز این مدل با توجه به استفاده از پردازنده گرافیکی آنبورد اینتل صورت یکپارچه بر روی پردازنده مرکزی قرار گرفته است می توانید پردازش بصری را از نظر گرافیکی داشته باشید و البته بازی های جدید و مدرن را نیز با این لپ‌تاپ با سرعت مناسب اجرا کنید.

به طور کلی با توجه به ظرفیت های سخت افزاری که بر روی این لپ‌تاپ قرار گرفته است می‌توانیم بگوییم که شاهد یک لپ‌تاپ بسیار خوش ساخت و اقتصادی هستید که می توانند از نظر امکانات سخت افزاری با توجه به قیمت امکانات بسیار بالایی را با سرعت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو