اگر قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ  بازار را دارید که امکانات و کیفیت بسیار عالی داشته باشید و هم چنین تمامی نیاز های یک گیمر حرفه ای را پاسخ دهد به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545 لحظه ای صبر نکنید.

این لپ تاپ که در سال 2019 وارد بازار شد از جمله بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ های سری LEGION  می باشد و به تعبیری جایگزین لپ تاپ های سری Y530  می باشد.

قدرت پردازش بالا ، گرافیک بالا و همچنین سیستم خنک کننده قوی آن این لپ تاپ را به گزینه ای ایده ال برای افراد علاقه مند به بازی تبدیل کرده است.

به تمامی موارد اشاره شده ، زیبایی ، دوام و استحکام بالا را نیز اضافه کنید. فاکتورهایی که هر کدام به خودی خود می توانند دلایل خرید یک محصول باشد و اینک تمامی این موارد در این محصول گرد هم آمده اند.

ما در این مطلب در نمایندگی لنوو قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545 را در اختیار شما قرار دهیم.

مشخصات فیزیکی لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545

لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545 دارای صفحه نمایش به ابعاد 15.6 اینچ با رزولوشن 1080× 1920 . اگر یک گیمر حرفه ای هستید و یا مدت زمان زیادی را صرف کار با لپ تاپ می کنید حتما برای شما سایز و کیفیت نمایشگر اهمیت زیادی دارد . همه ی افراد به دنبال نمایشگری هستند که هم اندازه ی مناسبی داشته باشد و هم چشم را خسته نکند ، پارامتر هایی که در این لپ تاپ کاملا رعایت شده است.

وزن این لپ تاپ 4/2 کیلوگرم می باشد . البته همین وزن نسبتا بالای آن موجب بروز انتقاد هایی راجع به این لپ تاپ Lenovo شده است و منتقدان معتقد هستند که جا به جایی این لپ تاپ کمی دشوار است و از آن به عنوان نقطه ضعف نام می برند. البته شایان ذکر است که این ایراد در برابر مزایای بسیار زیاد این سری از لپ تاپ قابل چشم پوشی است.

وجود 2 بلندگو استریو داخلی محصول شرکت معتبر HARMAN  با فناوری Dolby® Audio™ Premium نیز از دیگر مزایای آن می باشد که همین کیفیت بالای صدا موجب افزایش هیجان و لذت کاربر برای تماشای فیلم و یا شنیدن موسیقی و یا انجام بازی می گردد.

 

پردازنده لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545

لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545

پردازنده همیشه جزو ملاک های اصلی و تاثیرگذار در خرید محصولات الکترونیکی و به خصوص لپ تاپ بوده  است . حال اگر یک گیمر به دنبال لپ تاپ مناسب باشد توجه او  به cpu  دو چندان خواهد بود .

لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545 با پردازنده intel core i7 9750 H و همچنین کش پردازنده 12 مگابایت آن و سرعت فرکانس 2.6GHz Up to 4.5GHz آن باعث افزایش قابل توجه سرعت و پردازش آن شده است که نیاز کاربر را با توجه به حجم و کیفیت گرافیکی بالای بازی های امروزی کاملا مرتفع می کند. همین دلایل است که  این سری از لپ تاپ را تبدیل به محصولی ایده آل برای افراد علاقه مند به بازی های کامپیوتری کرده است.

حافظه :

خبر خوب دیگر برای علاقه مندان به بازی با لپ تاپ، این است که لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545 دارای رم 16 گیگ مدل DDR4 و حافظه داخلی 256 GB SSD است که با توجه به حجم سنگین بازی های فعلی از دیگر ویژگی های بسیار مهم و ضروری برای یک لپ تاپ مناسب بازی می باشد.

پردازنده گرافیکی:

بی شک گرافیک بالا و با کیفیت نکته ای است که هر کاربری به آن اهمیت می دهد،به خصوص اگر کاربر یک گیمر باشد زیرا اهمیت گرافیک بالای سیستم و کیفیت بازی بر کسی پوشیده نیست.

پردازنده گرافیکی لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545 از Geforce GTX 1660TI ساخت شرکت NVIDIA است که دارای حافظه ی اختصاصی 6 GB می باشد.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو نشان میدهد کیفیت بازی رابطه مستقیمی با توانایی سیستم در پردازش گرافیکی دارد. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ جزو نقاط قوت آن است و کاملا پاسخگو نیازهای کاربر می باشد.

باتری:

ظرفیت و نوع باتری و هم چنین میزان شارژدهی برای تمامی کاربران حائز اهمیت است. باتری این سری لپ تاپ 3Cell 57WHr است و میزان شارژدهی این لپ تاپ درصورت وب گردی 4 ساعت می باشد. بدیهی است که در صورت انجام بازی های سنگین میزان شارژدهی باتری کم می شود.

 

سایر ویژگی ها :

لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545

همانند اکثر لپ تاپ های امروزی از وای فای و بلوتوث برخوردار است. هم چنین دارای 3 پورت USB و 1 پورت USB TYPE C و HDMI و LAN است.

این لپ تاپ قابلیت پشتیبانی از Windows 10 64Bit Home را دارد.همچنین دارای وبکم و تاچ پد چند لمسی است.

کارشناسان نمایندگی لپ تاپ لنوو معتقدند به طور کلی اگر به دنبال لپ تاپی با کیفیت سخت افزاری بالا و مطمئن و مناسب بازی هستید بی شک لپ تاپ لنوو مدل LEGION Y545 یک گزینه بسیار مناسب است. لپ تاپی با ظاهری زیبا و هم چنین کارکرد عالی و قدرت سخت افزاری بالا که در زمره لپ تاپ های محبوب گیمرها واقع شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو