خرید شارژر و آداپتور اصلی تبلت لنوو می تواند به شما کمک کند تا بهترین عملکرد را از دستگاه خود شاهد باشید و این یعنی هزینه های پرداخت شده بابت آن کاملاً ارزشمند می باشد.

اگر تردید هایی در مورد خرید شارژر اصلی و اورجینال تبلت لنوو دارید و یا اینکه اصلا نمی دانید تفاوت خرید شارژر و آداپتور اصلی تبلت لنوو با نمونه های فیک و غیر اصلی آن در چییست حتما با ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

 

خرید شارژر و آداپتور تبلت لنوو اصلی و فرعی

شارژر و آداپتور اصلی تبلت لنوو

شارژر و آداپتور را شاید می توان یکی از مهم ترین موارد در استفاده از مدل های مختلف تبلت دانست. تبلت های لنوو در چند سال گذشته توانسته اند به خصوص در کشورمان سهم بزرگی از بازار را به دست آورند.

این یعنی طیف وسیعی از کاربران کشورمان از این محصولات استفاده می کنند که البته خراب شدن قسمت های مختلف آن ها به خصوص شارژر و آداپتور با توجه به مشکلاتی که در زمینه نگهداری از آن ها و نوع شارژدهی وجود دارد، یک امر طبیعی است.

شارژر و آداپتور تبلت های لنوو در انواع مختلفی برای هر مدل تبلت تهیه شده اند و می توانند با توجه به نوع کارایی بر روی مدل های دیگر نیز استفاده شوند که البته به هیچ عنوان تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو این کار را پیشنهاد نمی کند.

در ادامه حتماً دلیل این موضوع و رد استفاده از شارژر دیگر مدل ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

زمانی که به دلایل مختلف مشکلی برای شارژدهی تبلت شما به وجود بیاید ممکن است تا مدتی آن را تحمل کنید اما بعد از مدتی به دلیل اینکه ممکن است خرابی مورد نظر سطح وسیعی داشته باشد و یا این موضوع باعث خرابی دیگر قسمت ها نیز شود، باید اقدام به خرید شارژر جدید نمایید.

انتخاب و خرید شارژر جدید برای تبلت های لنوو یک امر تخصصی است که حتما باید در این زمینه دانش لازم را داشته باشید.

این موضوع را به این دلیل بیان کردیم که متاسفانه مانند بسیاری از تجهیزات جانبی محصولات دیجیتال، شارژر های تبلت لنوو نیز به صورت اصلی و فیک در بازار توزیع شده اند.

بسیاری از فروشنده ها برای بازار گرمی سعی می کنند تا شارژر های فرعی را بسیار عالی جلوه داده و آن ها را به فروش برسانند.

این در حالی است که در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت استفاده از شارژر های فیک چه اثرات مخربی روی تبلت شما می گذارد.

پس علاوه بر اینکه شما باید اطلاعاتی در زمینه ولتاژ و آمپر شارژر ها و سازگار بودن آن با تبلت ها داشته باشید، بهتر است بدانید که از شارژر های اصلی برای تبلت خود استفاده نمایید.

 

تفاوت شارژر و آداپتور اصلی و فیک

شارژر و آداپتور اصلی تبلت لنوو

اصلی ترین تفاوتی که شارژر و آداپتور اصلی تبلت لنوو با نمونه های فیک آن دارند به قیمت آن ها بر می گردد.

متاسفانه همین قیمت نیز ابزاری شده است تا با توجه به وضعیت اقتصادی کاربران، بسیاری از فروشنده ها اقدام به ترغیب مشتریان برای خرید شارژر های فیک نمایند.

در حالی که مشکلات شارژر های فیک انقدری روی دستگاه زیاد است که علاوه بر هزینه های مجدد برای خرید شارژر جدید بعد از مدتی کوتاه باعث می شود تا شما مجبور به تعویض برخی از قطعات دیگر نیز شوید.

شارژر های اصلی همان کارایی شارژر اولیه دستگاه را داشته و انگار که عملیات تعویضی درکار نبوده است و شما از شارژری که روز اول خریداری کرده اید استفاده می کنید.

تشخیص شارژر اصلی و فیک از طریق دستگاه ها و تجهیزات به خصوصی که در نمایندگی لنوو قرار داده شده است به راحتی امکان پذیر می باشد.

زمانی که یک شارژر فرعی و فیک را خریداری می کنید، پس از مدتی شاهد کاهش کارایی و راندمان دستگاه خود خواهید بود.

این موضوع به دلیل پایین بودن کیفیت شارژدهی و همچنین عدم متناسب بودن آمپر و ولتاژ شارژر ها با مدل تبلت شما می باشد.

پس به خوبی متوجه شدید که چرا نباید از شارژر دیگر مدل های تبلت لنوو نیز استفاده نماییم زیرا برای هر مدلی یک آمپر و ولتاژ خاص در نظر گرفته شده است.

این پاسخ همان سوالی است که در بالا مطرح کردیم.

 

خرید شارژر و آداپتور اصلی تبلت لنوو

نمایندگی لنوو علاوه بر تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی و توسط یک تیم فنی و کاملاً مجرب، اقدام به تهیه و فروش تجهیزات جانبی مدل های مختلف تبلت لنوو به صورت اصلی و اورجینال نموده است.

شما می توانید با توجه به مدل تبلت خود یکی از شارژر های اصلی و اورجینال این مرکز را خریداری نموده و بر روی تبلت استفاده نمایید.

تمامی شارژر های ارائه شده دارای گارانتی معتبر بوده و در صورت بروز مشکل با شارژر های جدید تعویض خواهند شد.

استفاده از شارژر اصلی و اورجینال تبلت لنوو باعث حفظ سلامت و کارایی تبلت شما خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو