لپ تاپ های لنوو G50


لپ تاپ لنوو G50 به عنوان یکی از اعضای خانواده Essential لنوو برای کاربری های رومزه و همچنین انجام نرم افزار ها و بازی های سبک به کار می روند. این خانواده از لپ تاپ های لنوو از نظر کانفیگ و قیمت در سطح بسیار مناسبی قرار دارند و سری G در آن ها نسبت به سری های V و B شناخته شده تر می باشند.

لپ تاپ های لنوو G50 به دلیل به روز بودن و استفاده از امکانات مختلف که البته با قیمت آن ها تناسب بسیار بیشتری دارد، مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.

این لپ تاپ ها در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده اند که هر کدام از آن ها کانفیگ های مجزایی دارند. این کانفیگ های مجزا در کنار ویژگی های عمومی این سری از لپ تاپ ها باعث تغییر قیمت آن ها شده است.

طبق بررسی های ما در نمایندگی Lenovo در تهران به لطف قیمت مناسبی که لنوو برای این لپ تاپ ها در نظر گرفته است، کسانی که قصد خرید لپ تاپ برای کسب و کار های کوچک و یا امور شخصی و روزمره را دارند می توانند از بین مدل های سری G یکی را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایند.

در صورتی که از این مدل یا سایر مدل های لپ تاپ لنوو استفاده می کنید می توانید با ارزان ترین قیمت و پایین ترین تعرفه تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید. تعویض قطعات نیز در کنار تعمیر آن ها با قطعات اصلی و اورجینال و ضمانت نامه کتبی معتبر انجام می شود.

لپ تاپ لنوو G50

لپ تاپ های لنوو G50

لنوو با تولید لپ تاپ G5030 رسماً تولید این سری از لپ تاپ ها را شروع نمود.

این لپ تاپ به دلیل اینکه امکانات بسیار کمتری نسبت به دیگر مدل های این سری دارد، از قیمت پایین تری نیز برخوردار است.

از دیگر مدل های لپ تاپ های لنوو G50 می توان به G5045، G5070 و G5080 اشاره نمود که هر چه مدل دستگاه بالاتر برود در آن از امکانات به روز تر و قوی تری استفاده شده است و همین مسئله باعث بالا رفتن قیمت این محصولات نیز شده است.

علاوه بر این لپ تاپ های این سری دارای ویژگی های عمومی از نظر کیفیت ساخت و اندازه ی صفحه ی نمایش هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

صفحه نمایش و کیفیت ساخت لپ تاپ لنوو G50

مدل های مختلف لپ تاپ های لنوو G50 از صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره می برند که می تواند آن ها را برای اموری مانند وبگردی، تماشای فیلم، بازی و … بسیار جذاب و مناسب جلوه دهد.

صفحه نمایش این دستگاه ها برای هر مدل کیفیت و رزولوشن مختلفی دارد که می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت آن بگذارد.

در ساخت بدنه و طراحی آن برای تمامی مدل ها، شرکت لنوو از بهترین مواد اولیه استفاده نموده است تا مقاومت دستگاه در مقابل ضرب دیدگی و شکستگی بسیار بالا برود.

کیبورد لپ تاپ های لنوو G50 با فناوری خاص و البته جانمایی درست صفحه کلید به کاربران کمک می کند تا در هنگام تایپ کردن کمترین خطا را داشته و بتوانند از تایپ سریع و لذت بخش بهره مند شوند.

لپ تاپ های لنوو G50

ویژگی های پردازنده و حافظه ی دستگاه

از نظر پردازنده، در هر مدل از لپ تاپ های لنوو G50 با توجه به نیاز کاربران یک پردازنده مرکزی قرار داده شده است که البته باعث تفاوت قیمت آن ها نیز شده است.

علاوه بر این دستگاه از حافظه ی رم و حافظه ی داخلی متفاوتی نیز بهره مند است و این موضوع باعث شده تا حافظه ی رم آن ها بین 4 تا 6 گیگابایت و حافظه ی داخلی 500 یا یک ترابایتی برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

از نظر امکانات ارتباطی نیز این سری محصولات توانسته اند با پورت های USB2.0، USB3.0، پورت HDMI و همچنین پورت های شبکه به خوبی نیاز های کاربران را در محیط برآورده نمایند.

 

برطرف کردن یک مشکل جدی در لپ تاپ لنوو G50

لپ تاپ های لنوو G50

مهم ترین موضوعی که در هنگام خرید لپ تاپ لنوو G50 برای مشتریان اهمیت پیدا می کند، بحث پشتیبانی و تعمیرات لپ تاپ لنوو می باشد که نمایندگی لنوو با پشتیبانی کامل از تمامی این محصولات، مشکلات به وجود آمده برای آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می نماید.

یکی از متداول ترین مشکلاتی که برای این لپ تاپ ها به وجود می آید، مشکلات مربوط به قاب مدل های مختلف آن ها می باشد.

بر اثر فشاری که به لولا در این لپ تاپ ها وارد می شود، قاب کف دستگاه و همچنین قاب دور صفحه نمایش آن دچار مشکل شده آسیب می بینند.

همچنین این فشار باعث می شود تا در بسیاری از موارد پیچ های لولا نیز شکسته شده و مشکلات عدیده ای را برای کاربران به وجود بیاورد.

اگر در هر کدام از مدل های این محصول با این مشکل در قاب دستگاه مواجه شدید می توانید از خدمات تعمیرات نمایندگی لنوو استفاده نمایید که توسط تعمیرکاران متخصص اقدام به تعویض قاب های دور دستگاه با قاب های اصلی شرکت لنوو می نماید.

پس با خرید لپ تاپ های لنوو G50 هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و هم با استفاده از خدمات و پشتیبانی کامل نمایندگی Lenovo از این لپ تاپ ها تمامی دغدغه های خود را برای استفاده از این محصولات از بین ببرید.

سوالات متداول:

قیمت لپ تاپ لنوو G50 در بازار چقدر است؟
برای اطلاع از جدیدترین قیمت این خانواده از لپ تاپ های لنوو با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
مهم ترین مشکل اساسی در لپ تاپ لنوو G50 چیست؟
در این مطلب یک مشکل اساسی برای لپ تاپ های لنوو این سری توضیح داده شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو