لپ تاپ لنوو Z510

در آخرین ماه های سال 2013 شرکت لنوو از یکی از لپ تاپ های سبک مالتی مدیا خود یعنی لپ تاپ لنوو Z510 رونمایی کرد که بعد از یک سال توانست فروش بسیار بالایی را به خاطر مشخصات سخت افزاری مناسب به دست آورد.

اگر از طرفداران این لپ تاپ هستید یا آن را خریداری نموده و استفاده می کنید و با مشکلاتی در مورد تعمیرات این محصول برخورد نموده اید می توانید از خدمات ویژه نمایندگی لنوو برای تعمیر قسمت های مختلف دستگاه استفاده نمایید.

تعمیرات محصول شامل تعمیر و یا تعویض همه قطعات اصلی دستگاه مانند کیبورد، مادربرد، صفحه نمایش، باتری اصلی و داخلی دستگاه و … می باشد که به صورت تخصصی و توسط تیم مجرب نمایندگی لنوو با کمترین هزینه انجام می شود.

 

مشخصات ظاهری لپ تاپ لنوو Z510

لپ تاپ لنوو Z510

لپ تاپ لنوو Z510 به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای لنوو با ابعاد و وزن مناسبی که دارد می تواند یک همراه بسیار خوب برای استفاده در محیط های مختلف باشد.

وزن 2.2 کیلوگرمی این محصول می تواند در مقابل با دیگر محصولات هم رده ای بسیار قابل توجه باشد.

در ساخت بدنه محصول از پلاستیک استفاده شده است تا از این طریق هم وزن لپ تاپ پایین آمده و هم در قیمت نهایی آن تاثیر گذاشته و شاهد اقتصادی تر بودن محصول باشیم.

این موضوع باعث شده است تا هر چند این محصول دیگر توسط لنوو تولید نمی شود اما بتوان در اوضاع نابسامان قیمت ها، یک لپ تاپ با کیفیت سخت افزاری مناسب و البته قیمت مناسب را خریداری نمود.

لولایی که برای لپ تاپ لنوو Z510 در نظر گرفته شده است از نظر مقاومت و پایداری در سطح بالایی قرار دارد و می تواند تا 135 درجه باز شود که علاوه بر زیبایی محصول می توان کارایی آن را برای مشتریان نیز بالا ببرد.

هر چند این قسمت ممکن است کمتر دچار خرابی شود اما در صورت خراب شدن می توانید از خدمات ویژه این مرکز برای تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه با قطعات اصلی استفاده نمایید.

طراحی و رنگ بندی محصول به گونه ای است که در برابر جذب اثر انگشت مقاوم بوده و همین موضوع می تواند آن را برای مشتریان جذاب تر و شیک تر نیز جلوه دهد.

 

مشخصات نمایشگر لنوو Z510

لپ تاپ لنوو Z510

لنوو Z510 از جمله لپ تاپ های 15.6 اینچی است که با توجه به صفحه نمایش تقریباً بزرگی که دارد می تواند برای تماشای فیلم و یا بازی مورد استفاده قرار بگیرد.

این موضوع را می توان از کیفیت بالای نمایشگر دستگاه نیز به راحتی متوجه شد.

کیفیت نمایش تصویر در این محصول HD بوده و به شما اجازه می دهد تا تصاویر را با وضوح و کیفیت بالایی تماشا کنید.

علاوه بر این گرافیک مناسب لپ تاپ لنوو Z510 باعث شده است تا بازی های نیمه سنگین و کار کردن با نرم افزار هایی مانند فتوشاپ و یا افترافکت به راحتی انجام پذیر باشد.

صفحه نمایشی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از نوع نمایشگر های مات بوده و به کاربران اجازه می دهد تا بدون خستگی بتوانند مدت زیادی از لپ تاپ استفاده نمایند و البته در محیط های بیرونی و در هنگام تابش نور مستقیم خورشید نیز از نمایشگر دستگاه استفاده نمایند.

 

باتری قوی و با کارایی بالا

لپ تاپ لنوو Z510

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باعث شده است تا هنوز از لپ تاپ لنوو Z510 به عنوان یک لپ تاپ با کاربری بالا یاد شود، قدرت و دوام بالایی باتری آن می باشد.

باتری این دستگاه از نوع لیتیوم یونی 4 سلولی و در داخلی دستگاه قرار گرفته و در صورت خرابی یا کاهش دوام آن می توانید برای تعویض آن با یک باتری اورجینال توسط تیم فنی مرکز ما اقدام نمایید.

در حالی که دستگاه فقط روشن باشد می توانید تا 6 ساعت از لپ تاپ خود استفاده نمایید.

البته زمانی که قصد وبگردی با اینترنت بی سیم را دارید می توانید 3 ساعت آن را روشن نگه دارید و البته این زمان در استفاده و پخش ویدیو ها به 2 ساعت می رسد.

 

مشخصات پردازنده مرکزی و گرافیکی

لپ تاپ لنوو Z510

استفاده از پردازنده های نسل چهارم core i7 اینتل مدل 4702MQ که جز پردازنده های با کاربری متوسط و سرعت بالای این شرکت می باشد باعث شده است تا استفاده از این دستگاه برای کاربران لذت بخش باشد و از سرعت و قدرت آن برای اجرای نرم افزار ها و برنامه های مختلف رضایت بالایی را داشته باشند.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو نشان میدهد این پردازنده مرکزی در کنار رم 6 گیگابایتی باعث شده است تا راندمان لپ تاپ لنوو Z510 بالا برود و شاهد کارایی مناسب آن باشیم.

برای پردازنده گرافیکی لپ تاپ لنوو Z510 از از پردازنده Geforce GTX 74۰M شرکت انویدیا استفاده شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از این محصول برای بازی های نیمه سنگین یا طراحی استفاده نمایند.

برای کارایی بهتر این پردازنده 2 گیگابایت رم به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است.

برای اینکه کاربران دغدغه ای از جهت ذخیره فایل ها و برنامه ها روی این مدل از لپ تاپ های لنوو نداشته باشد، یک حافظه داخلی به میزان یک ترابایت از نوع عادی و HDD در نظر گرفته شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو