لنوو y50-70 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی از پردازنده گرافیکی قوی با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی و همچنین رم و حافظه داخلی بسیار عالی استفاده می کند.

این لپ تاپ لنوو در کنار ظاهر زیبا و ارگونومیکی که دارد می تواند از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

البته این مدل که در سال 2014 وارد بازار شده توسط شرکت لنوو تولید نمی شود و همین مساله باعث ایجاد دغدغه هایی برای تعمیر آن شده است تا تیم فنی نمایندگی لنوو با اختصاص دادن یک بخش به این لپ تاپ و تعمیر آن همه این دغدغه ها را برطرف نماید.

 

بررسی مشخصات ظاهری لنوو y50-70

لنوو y50-70

این لپ تاپ هر چند برای بازی ساخته شده است اما یکی از خوش ساخت ترین محصولات شرکت لنوو می باشد که رنگ بندی عادی لپ تاپ های بازی یعنی استفاده از رنگ قرمز را رعایت نموده است.

شاید در نگاه اول با توجه به ضخامت 22 میلی متری و همچنین وزن 2.4 کیلوگرمی آن را مانند دیگر لپ تاپ های بازی معمولی در بازار سخت و ضمخت ندانید، اما این لپ تاپ از نظر کانفیگ و ساختاری سخت افزاری و نرم افزاری می تواند وارد رقابت با بهترین مدل های بازار شود.

به گزارش نمایندگی لنوو در ساخت کیبورد ها سعی شده است ارتفاع و جانمایی مناسبی برای کلید های مخصوص بازی در نظر گرفته شود تا از این طریق مشتریان و کاربران بتوانند به راحتی با آن ها کار نمایند.

دور هر کلید رنگ قرمز قرار داده شده است و البته صفحه کلید دستگاه به طور کامل از نور پس زمینه قرمز نیز استفاده می کند تا استفاده از آن در محیط های با نور کم نیز امکان پذیر باشد.

روکش آلومینیومی برس خورده ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، در کنار خشن بودن، ظاهری مدرن و شیک را به آن بخشیده است و البته زیبایی آن را نیز دوچندان نموده است.

 

نمایشگر با کیفیت بالا برای لذت بردن از بازی

لنوو y50-70

یکی از مهم ترین امکاناتی که در لپ تاپ های مخصوص بازی در گام اول مورد بررسی قرار می گیرد، قدرت و کیفیت نمایشگر این دستگاه ها می باشد.

در لنوو y50-70 نیز شاهد این کیفیت و قدرت بالا هستیم.

نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ از کیفیت UHD برای نمایش تصاویر استفاده می کند و به همین دلیل تصاویر را با کیفیت و وضوح بالای نمایش می دهد که می تواند لذت بازی با این لپ تاپ را چند برابر کند.

علاوه بر این این نمایشگر از فناوری TFT در ساختار خود استفاده می کند تا بتوان از زاویای مختلف به راحتی با دستگاه بازی کرده و چند نفر بازی های جذابی را به صورت همزمان با آن تجربه نمایند.

علاوه بر این نمایشگر دستگاه به گونه ساخته شده است تا در محیط های با نور مستقیم خورشید نیز بتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

سرعت و کیفیت بالا را در لنوو y50-70 تجربه نمایید.

لنوو y50-70

سرعت در اجرای بازی ها و حتی نصب آن ها از عواملی است که می تواند شما در خرید یک لپ تاپ مناسب بازی ترغیب نماید.

لنوو y50-70 با توجه به استفاده از پردازنده core i7 شرکت اینتل در مدل 4710HQ می تواند سرعت و قدرت بالایی را در اجرای نرم افزار ها و بازی های مختلف از خود نشان دهد.

کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ Gaming لنوو معتقدند این سرعت و قدرت بالا به دلیل استفاده از یکی از قوی ترین پردازنده های شرکت اینتل می باشد که توانسته است در این لپ تاپ به خوبی قدرت و کیفیت پردازنده های خود را به رخ بکشد.

علاوه بر این محصول مورد نظر از یکی از بهترین پردازنده های گرافیکی شرکت انویدیا در ساختار خود استفاده می کند که دارای 4 گیگابایت حافظه رم اختصاصی نیز می باشد.

پردازنده GeForce GTX 860M قدرت اجرای سنگین ترین بازی ها را به کاربران می دهد و می توانند از این لپ تاپ برای کار های گرافیکی حرفه ای نیز بهره ببرند.

علاوه بر این استفاده از رم 8 یا 16 گیگابایتی در کنار یک حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع ssd همه مشکلات مربوط به کارایی، سرعت و ذخیره سازی را برای کاربران برطرف نموده است.

 

تعمیرات لنوو y50-70

یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران برای خرید این لپ تاپ عدم تولید آن توسط شرکت لنو می باشد.

به همین دلیل برخی از افرادی که در مورد پشتیبانی از لنوو y50-70 تردید دارند می توانند از خدمات ویژه نمایندگی لنوو برای این دستگاه استفاده نمایند که از تیم فنی و تخصصی در کنار به روز ترین ابزار استفاده نموده است.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود و تیم فنی مرکز پس از عیب یابی محصول و مشکلات آن نسبت به تعمیر دستگاه اقدام می کند.

پس بدون هیچ دغدغه ای برای پشتیبانی و تعمیرات این محصول، برای خرید یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی یعنی لنوو y50-70 اقدام نمایید تا بتوانید از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو