با توجه به اخباری که در مورد عدم تولید برخی از مدل های لپ تاپ لنوو در آینده ای نزدیک، دغدغه هایی برای تعمیر لپ تاپ لنوو E580 به وجود آمده است.

نمایندگی لنوو که تمامی مدل های مختلف لپ تاپ و تبلت این برند را به صورت کامل پشتیبانی می کند با نیروی فنی و متخصص و همچنین دستگاه های به روز و پیشرفته به صورت کامل همچنان خدمات این مدل و سایر مدل ها را با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار پایین ارائه می کند.

برای درک بهتر تعمیر لپ تاپ لنوو E580 باید ابتدا با ساختار و ویژگی های آن اشنا شوید و در صورتی که می خواهید لپ تاپی را بخرید که از نظر امکانات نیاز های عمومی شما را برطرف نموده و توسط یک مرکز معتبر نیز پشتیبانی شود پیشنهاد می شود که حتما این مدل را تهیه کنید.

 

بررسی ویژگی های ظاهری و ساختاری

تعمیر لپ تاپ لنوو E580

لنوو در ساخت لپ تاپ های خود همواره سعی کرده است تا در کنار کیفیت، دوام و پایداری فیزیکی بالایی را نیز قرار دهد.

البته این به معنای عدم شیک بودن این محصولات نیست و همانطور که از ظاهر این مدل پیداست، طراحی جذاب و البته شیکی برای آن نیز در نظر گرفته شده است.

بدنه لپ تاپ لنوو E580 کاملاً از پلاستیک ساخته شده است و این موضوع به عنوان یک ویژگی مثبت می تواند باعث کاهش وزن دستگاه برای کسانی شود که دائما لپ تاپ خود را برای انجام امور مختلف به همراه دارند.

این بدنه پلاستیکی که البته نسبت به بدنه های فلزی مقاومت پایین تری دارد، باعث کاهش وزن این دستگاه نیز شده است تا وزن آن به اندازه مطلوب 2.1 کیلوگرم برای لپ تاپ های با اندازه نمایشگر 15.6 اینچی برسد.

با توجه به بدنه ای که در این محصول قرار داده شده است می توانید از آن برای کاربری های عمومی، تدوین فیلم و یا عکس، بازی های نیمه سنگین و … استفاده نمایید.

 

امکانات ارتباطی

تعمیر لپ تاپ لنوو E580

یکی از مهم ترین ویژگی های هر لپ تاپ که می تواند نقش مهمی در خرید آن داشته باشد، پورت های ارتباطی است که بر روی بدنه آن قرار داده شده است.

علاوه بر بلوتوث داخلی و پشتیبانی و اتصال از طریق بی سیم یا همان وای فای، می توانید از طریق شبکه نیز امکانات و قابلیت های این لپ تاپ را در محیط به اشتراک بگذارید.

تعمیر لپ تاپ لنوو

دو عدد پورت USB 3.1 و یک پورت USB 2.0 بر روی بدنه دستگاه قرار داده شده است.

همچنین برای اتصال کنسول های بازی و نمایشگر های مختلف می توانید از پورت HDMI دستگاه استفاده کنید.

از دیگر امکانات سخت افزاری که بر روی این محصول قرار داده شده است می توان به تاچ پد بزرگ و کاملاً حساس، کیبورد جزیره ای با قدرت تایپ سریع و بدون خطا، بلندگو های استریو با توانایی پخش صدای با وضوح بالا و … اشاره نمود.

هر چند قیمت این محصول از نظر اقتصادی با توجه به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است اما عدم تولید آن توسط لنوو می تواند دغدغه هایی را برای مشتریان در زمینه تعمیر لپ تاپ لنوو E580 به وجود بیاورد که در ادامه به خدمات ویژه نمایندگی لنوو برای این محصول و تعمیر آن می پردازیم.

 

مشخصات عمومی لپ تاپ لنوو E580

این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح تصویر HD استفاده می کند که البته در مقایسه با لپ تاپ های مدرن نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد اما برای کاربری های عمومی و تماشای فیلم های آموزشی بسیار مناسب است.

برای پردازنده مرکزی از سری Ccore i7 شرکت اینتل به سراغ مدل 8550U رفته اند که علاوه بر سرعت و قدرت در اجرا و پردازش دستورات مختلف می تواند در بهینه سازی مصرف باتری سه سلولی دستگاه نیز بسیار موثر باشد.

با توجه به اینکه از رم 8 گیگ در ساختار لپ تاپ لنوو E580 استفاده کرده اند می توان تا حدودی انتظار داشت که بازی های نیمه سنگین و نرم افزار های تخصصی را به خوبی اجرا نماید.

برای اینکه بتوانید فایل های شخصی خود را بدون محدودیت بر روی این دستگاه ذخیره کنید، یک حافظه داخلی 1 ترابایت در اختیار شما قرار گرفته است.

تعمیر لپ تاپ لنوو E580

تعمیر لپ تاپ لنوو E580

خدمات ویژه ای برای تعمیر لپ تاپ لنوو E580 در نمایندگی لنوو در تهران در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان به تعمیرات سخت افزاری تمامی قسمت ها و تعویض قطعات خراب شده با قطعات اصلی و اورجینال اشاره نمود.

همچنین در صورت نیاز به انجام کار های نرم افزاری و یا اگر مشکل نرم افزاری برای دستگاه به وجود بیاید نیز می توانید از خدمات ویژه تیم فنی و تخصصی مرکز برای تعمیرات لپ تاپ لنوو استفاده کنید.

تهیه لوازم جانبی دستگاه مانند باتری، آداپتور و … نیز با کمترین هزینه و به صورت اصل و اورجینال در این مرکز انجام می شود.

برای تضمین کیفیت خدمات ارائه شده نیز، گارانتی معتبر بعد از تعمیر و مهلت تست به مشتریان داده می شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو