لپ تاپ لنوو E5070

اگر از مدل های قدیمی لپ تاپ لنوو استفاده می کنید نگرانی و دغدغه برای تعمیر آنها نداشته باشید زیرا نمایندگی Lenovo خدمات ویژه ای را در این زمینه و به خصوص برای تعمیر لپ تاپ لنوو E5070 به مشتریان ارائه می‌کند.

این مدل یکی از مدل های قدیمی ساخته شده توسط شرکت لنوو است که البته دیگر توسط این شرکت تولید نمی شود.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی ویژگی های ظاهری و سخت افزاری این محصول، خدمات ویژه نمایندگی لپتاپ لنوو برای تعمیر آن را نیز بیان کنیم تا شما بتوانید تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای این مدل به وجود می‌آید را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برطرف نمایید.

 

ویژگی های سخت افزاری و تعمیر لپ تاپ لنوو E5070

لپ تاپ لنوو E5070

برای ساخت این محصول لنوو از بدنه ی پلاستیکی استفاده شده است مانند دیگر محصولات شاید شاهد جذابیت ظاهری زیادی نباشیم اما قطعاً دوام و همچنین مقاومت و پایداری این محصول را می‌توان در سطح بسیار بالایی ارزیابی نمود.

البته نمایندگی لنوو برای مشکلات سخت افزاری که ممکن است بدنه و یا دیگر قسمت های لپ تاپ لنوو E5070 را دچار نقص های خرابی کنند، خدمات خاص و ویژه ای را ارائه می نماید.

در صورتی که هر کدام از قسمت های سخت افزاری مانند بدنه لپ تاپ و یا نمایشگر و قاب دور آن به همراه کیبورد دچار مشکلات مختلف از جمله ضرب دیدگی شوند، تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو در کمترین زمان ممکن و در قسمت تعمیر لپ تاپ لنوو E5070 همه این مشکلات را برطرف می نماید.

استفاده از تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته باعث می شود تا هم عملیات تعمیر سریعتر انجام بگیرد و هر کیفیت انجام تعمیرات بسیار بالا برود.

از نظر وزن و ابعاد نیز با توجه به وزن ۲ کیلو ۳۰ گرمی لپ تاپ می توان آن را به عنوان یک لپ تاپ قابل حمل معرفی نمود که همین موضوع البته باعث شده است تا مشکلاتی مانند ضرب‌دیدگی و یا افتادن و خرابی های متداول که از این طریق به وجود می آیند برای این محصول رقم بخورد.

لپ تاپ لنوو E5070 بیشتر برای کاربری های عمومی و استفاده های شخصی مورد پسند کاربران قرار می گیرد و به همین دلیل نمایشگر آن با وضوح hd می تواند به خوبی نیازهای کاربران را برطرف نماید.

اندازه این نمایشگر مانند بسیاری از لپ‌تاپ‌های با کاربری عمومی که برای تماشای فیلم‌ها نیز بسیار مناسب هستند ۱۵.۶ اینچ است.

 

پردازنده های مرکزی و گرافیکی

لپ تاپ لنوو E5070

بعد از قسمت های سخت افزاری و بررسی ظاهر لپ تاپ لنوو E5070 می توانید قسمت های داخلی آن لپ‌تاپ محبوب را نیز مورد بررسی قرار بدهیم.

لنوو در بیشتر محصولات خود از پردازنده‌های مرکزی شرکت اینتل استفاده نموده است که این موضوع برای این مدل لپ تاپ نیز وجود دارد.

پردازنده core i3هرچند در مقایسه با پردازنده های قوی تر امروزی نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد اما برای کاربری های عمومی و انجام پروژه های دانشجویی بسیار مناسب است.

مدل این پردازند 4005u است که حرف U در انتهای آن نشان دهنده کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در زمینه استفاده از باتری است.

با توجه به استفاده از این پردازنده می‌توان به خوبی مشاهده نمود که باتری ۴ سلولی این لپ تاپ قابلیت روشن نگه داشتن دستگاه تا ۶ ساعت را دارد.

این عدد برای لپ تاپ های با کاربری عمومی بسیار قابل توجه است.

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در نمایندگی لنوو و در قسمت تعمیر لپ تاپ لنوو فلون انجام می شود، تعویض قطعات جانبی این دستگاه در صورت خراب شدن با قطعات اصلی و اورجینال است.

در صورتی که باتری لپ تاپ لنوو فرار به دلایل مختلف از جمله عدم استفاده کردن از ولتاژ ورودی مناسب به چاره خرابی شده و یا قابل تعمیر نباشد، تیم فنی مرکز اقدام به تعویض باتری با یک باتری اصلی و اورجینال که در نمایندگی لنوو تامین می شود می نمایند.

برای اینکه کاربران بتوانند کارهای گرافیکی خود را نیز با استفاده از این مدل لپ تاپ انجام دهند، لنوو به سمت پردازنده های گرافیکی شرکت amd رفته است.

پردازنده مورد استفاده برای لپ تاپ لنوو E5070 از مدل Radeon R5 M230 شی است که دارای دو گیگ حافظه اختصاصی نیز می باشد تا بتوان با آن به راحتی نرم افزار های مانند فتوشاپ روی دستگاه اجرا نمود.

 

دیگر ویژگی ها و گارانتی تعمیر لپ تاپ لنوو E5070

لپ تاپ لنوو E5070

برای اینکه کاربری دستگاه در محیط های مختلف بالا برود از یک رم ۴ گیگ بر روی لپ تاپ استفاده شده است.

ظرفیت حافظه داخلی ۵۰۰ گیگ به شما کمک می کند تا فایل ها و نرم افزار های مختلف مورد نیاز خود را به راحتی در حافظه دستگاه ذخیره کرده و برای کارهای خود نیازی به استفاده از حافظه های جانبی نداشته باشیم.

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به درایو نوری، تاج و با پشتیبانی از فرمانهای چند لمسی، کارت خوان، بلوتوث داخلی، شبکه بی سیم، پورت اینترنت، پورت های ارتباطی مختلف و غیره اشاره نمود.

نکته مهم در مورد خدمات نمایندگی لنوو برای تعمیر لپ تاپ لنوو E5070 ارائه یک گارانتی معتبر تعمیر بعد از مهلت تست که به مشتریان داده می‌شود.

این گارانتی ضمن تایید کیفیت خدمات اجرا شده در این مرکز به کاربران این اجازه را می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند نقص های احتمالی به وجود آمده را به صورت رایگان برطرف نمایند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو