لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML از سری لپ تاپ های میان رده ای شرکت لنوو است که در میان لپ تاپ های پرفروش این شرکت در سال 2019 قرار گرفته است.

این موضوع باتوجه به اینکه مدت زیادی از تولید این مدل نمی گذرد می تواند نشان دهنده کیفیت بالای محصول درکنار قیمت مناسب آن باشد.

زمانی که مشتری این دو فاکتور را در لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML مشاهده می کند به راحتی خرید این لپ تاپ شیک، زیبا، خوش ساخت و البته حرفه ای را در دستور کار خود قرار می دهد.

در ادامه مطلب در نمایندگی لنوو سعی می کنیم به صورت حرفه ای تر به بررسی قسمت های مختلف لپ تاپ بپردازیم تا شما نیز به عنوان کسی که به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید، بیشتر با این مدل آشنا شوید.

 

بررسی مشخصات ظاهری لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML

لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML

برای ساخت این محصول و در قسمت بدنه از فلز استفاده شده است.

همانند دیگر محصولات لنوو نمی توانید انتظار زیبایی زیادی را از لدنه آن داشته باشید اما تا دلتان بخواهید خلاقیت را نسبت به دیگر محصولات شرکت می توانید داشته باشید.

لنوو به عنوان یک برند مطرح در ساخت قسمت های از این محصول از پلاستیک نیز استفاده کرده است تا از این طریق هم بتواند قیمت آن را تا حدودی کاهش دهد و هم بتواند باعث کاهش وزن دستگاه شود.

البته این استفاده از پلاستیک به معنای کاهش کیفیت دستگاه نیست.

در ساخت نمایشگر 15.6 لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML از فناوری TFT استفاده شده است تا مشتریان بتواند میدان دید گسترده و مناسبی را داشته باشند.

به طوریکه استفاده از این نمایشگر کیفیت فول اچ دی را به محصول مورد نظر داده است تا از این نطر بتواند در هنگام بازی و یا تماشای فیلم به خوبی نظر مشتریان را جلب نماید.

صفحه نمایش مات قرار گرفته بر روی لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML به راحتی امکان استفاده از آن در محیط های با نور مستقیم خورشید را نیز می دهد.

بررسی های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو نشان میدهد کارایی دستگاه برای امور را می توان از کیبورد جزیره ای و خوش ساخت آن نیز متوجه شد که دارای فاصله بسیار مناسب در میان صفحه کلید و همچنین ارتفاع مناسب آن می باشد.

در واقع از نظر ارگونومی انسانی، این محصول در سطح بالایی قرار دارد و قطعا در همان بار اولی که استفاده شود، مشتری را برای خرید راضی می کند.

از نظر استحکام و دوام نیز می توانید به خوبی روی این لپ تاپ حساب باز کنید.

در واقع با خرید این محصول خیال خود را برای سال های متوالی از داشتن یک لپ تاپ به روز و پر از امکانات و مناسب راحت نمایید.

 

قدرت و سرعت بالا برای یک لپ تاپ میان رده ای

لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML

قدرت و سرعت این لپ تاپ با توجه به استفاده از یک پردازنده نسل دهم شرکت اینتل به خوبی توانسته است به کاربران اجازه دهد تا از سیستم خود برای بازی های مختلف یا اجرای نرم افزار های مهندسی به صورت همزمان استفاده نمایند.

همانطور که می دانید پردازنده های با پسوند U مانند این پردازنده یعنی U10210 در ساخت لپ تاپ ها باعث می شود تا علاوه بر کارایی بالایی که مصحول به دست می آورد شاهد افزایش راندمان باتری آن نیز باشیم.

برای ساخت لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML از یک باتری 3 سلولی لیتیوم یونی استفاده شده است که می تواند تا 5 ساعت شارژ دهی داشته باشد.

این عدد بالا برای لپ تاپی با این کاربری را باید مدیون استفاده از پردازنده اینتل با پسوند U باشیم.

در کنار این پردازنده استفاده از یک رم 8 گیگ باعث شده است تا راندمان کاری دستگاه در اجرای برنامه های مختلف بالا برود.

وقتی راندمان و کیفیت یک محصول بالا می رود مطمئنا مشتری از انتخاب آن راضی بوده و به همین دلیل شاهد ارزش اقتصادی آن هستیم.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی لنوو برای اینکه بتوانید بازی های نیمه سنگین را به راحتی روی دستگاه اجرا نمایید یا اینکه لذت کاربری بی نظیری را در هنگام استفاده از آن داشته باشید، یک گرافیک RADEON 620 از شرکت AMD روی لپ تاپ قرار گرفته است.

این گرافیک که دارای 2 گیگ حافظه اختصاصی می باشد به شما کمک می کند تا بتوانید به عنوان یک طراح با نرم افزار های مختلف گرافیکی و طراحی کار کنید.

 

دیگر امکانات و ویژگی های لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML

لپ تاپ لنوو ‌مدل ThinkBook15-IML

برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی فایل های مختلف را روی این لپ تاپ ذخیره نمایند، یک حافظه داخلی 1 ترابایتی در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکاناتی که می تواند بر روی دستگاه به کمک کاربران بیاید می تواند به وب کم برای تماس های اینترنتی، امکانات ارتباطی مانند شبکه بی سیم وای فای، بلوتوث، پورت HDMI، پورت USB Type-C، پورت USB3.1، پورت USB3.0، پورت شبکه، بلندگو های استریو داخلی و … اشاره نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو