لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531

لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531 از جمله سری لپ تاپ های لنوو است که در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است تا کاربران بتوانند مطابق با نیاز خود برای کاربری مالتی مدیا یا صنعتی یکی از کانفیگ های این دستگاه را خریداری نمایند.

با توجه به اینکه این لپ تاپ دیگر توسط شرکت لنوو تولید نمی شود و تمامی کانفیگ های آن ها از محصولات قدیمی این شرکت می باشند، نگرانی هایی برای تعمیر و پشتیبانی این محصول برای کاربران و مشتریان به وجود آمده است که نمایندگی لنوو به خوبی این مشکل را برطرف نموده است.

 

برررسی مشخصات ظاهری لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531

لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531

پوشش پلاستیکی بدنه این محصول باعث شده است تا هم وزن و قیمت آن کاهش پیدا کرده و از نظر اقتصادی به عنوان یک لپ تاپ مناسب برای کاربری های صنعتی معرفی شود.

با توجه به اینکه لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531 بیشتر برای کاربری های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی آن دارای ظرافت و زیبایی زیاد خاصی نیست هر چند می تواند نظر مثبت مشتریان را نیز جلب نماید.

در کنار این موضوع می توان به ابعاد و همچنین ضخامت بسیار مناسب دستگاه اشاره نمود که باعث می شود تا به راحتی در کیف های حمل لپ تاپ جای گرفته و در محیط حمل شود.

پورت های USB و HDMI برای تبادل اطلاعات و فایل های مختلف در بدنه دستگاه قرار گرفته اند.

یکی از مهم ترین نکات در مورد این لپ تاپ کیبورد بسیار کاربردی و جذاب آن که از نظر ارگونومی نیز در بالاترین سطح قرار داد، می باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو این کیبورد مانند دیگر محصولات شرکت لنوو می تواند به کاربران اجازه دهد تا به راحتی از لپ تاپ خود برای تایپ سریع استفاده نمایند.

بلندگوی های استریو در بدنه دستگاه صدا را با وضوح و کیفیت بالایی پخش می کنند.

 

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531

لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531

لنوو از جمله شرکت هایی در زمینه تولید انواع لپ تاپ است که محصولات متنوعی را وارد بازار نموده است تا مشتریان بتواند مطابق با نیاز خود یکی از آن ها را خریداری نمایند.

لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531 یکی از مدل هایی است که به دلیل تنوع سخت افزاری که دارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

مهم ترین موضوع اما به تعمیر و پشتیبانی از این محصول بر می گردد که تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو با استفاده از دانش فنی خود و همچنین ابزار و تجهیزات به روز سعی کرده است تا تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ را به سرعت برطرف نماید.

در صورتی که هر کدام از قسمت های لپ تاپ دچار نقص فنی کامل شده باشند و یا تعمیر آن ها به صرفه نباشد می توان از قطعات اصلی و اورجینال که در نمایندگی لنوو یافت می شوند استفاده نمود.

در پایان تعمیر هر کدام از قسمت های مختلف مانند نمایشگر، کیبورد، مادربرد، تاچ پد، باتری، شارژر و … گارانتی معتبر تعمیر برای  مشتریان ارائه می شود تا آن ها بتوانند در صورت بروز مشکل پس از تعمیرات، از خدمات مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.

 

نمایشگر 15.6 اینچی

لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531

نمایشگر به کار رفته برای ساخت این لپ تاپ دارای اندازه 15.6 اینچ می باشد که برای لپ تاپی با این وزن بسیار مناسب است.

طبق بررسی کارشناسان ما در نمایندگی لنوو در ساخت نمایشگر از فناوری TFT استفاده شده است تا کاربران بتوانند به راحتی تصاویر را با وضوح و کیفیت بالایی در همه محیط ها تماشا نمایند.

علاوه بر این کیفیت نمایش تصاویر به صورت HD باعث رضایت مشتریان از خرید این محصول و تماشای فیلم و عکس ها با آن خواهد شد.

قاب دور نمایشگر دستگاه به رنگ نقره ای بوده تا باعث جذابیت آن شود که البته قاب در صورت عدم نگهداری صحیح آسیب پذیر بوده و ممکن است دچار خرابی شود.

در صورت بروز هرگونه خرابی در قاب مورد نظر می توانید از خدمات ویژه تعمیرات لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531 در مرکز ما استفاده نمایید یا برای تعویض قاب مورد نظر با یک قاب اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

 

دیگر امکانات سخت افزار و قدرت و سرعت پردازش دستگاه

لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531

همانطور که گفته شد لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531 در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است که در آن ها از پردازنده های مرکزی و گرافیکی اینتل و انویدیا استفاده شده است.

بررسی بخش ارتقا لپ تاپ لنوو نشان میدهد رم دستگاه نیز در محدوده ی 6 تا 8 گیگابایتی می باشد و به کارایی و سرعت بالاتر آن برای اجرای نرم افزار های مختلف به صورت همزمان کمک می نماید.

کاربران می توانند با توجه به نیاز خود برای خرید لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E531 با حافظه داخلی مختلف اقدام نمایند.

از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به موارد زیر اشاره نمود.

باتری 6 سلولی لیتیوم یونی با ظرفیت 8 ساعت نگهداری شارژ در صورت استفاده مداوم

وب کم

بلوتوث

قابلیت اتصال بی سیم

کارت خوان

پورت شبکه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو