لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad

لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad یکی از لپ تاپ های میان رده ای این شرکت ساخته شده در سال 2019 است.

این لپ تاپ با کارایی مناسبی که دارد به شما اجازه می دهد تا از آن برای کاربری روزمره، اداری و یا مالتی مدیا استفاده نمایید.

کسانی که لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad را خریداری می کنند مطمئنا در گام اول با توجه به کیفیت و راندمانی مناسب که دارد نسبت به قیمت و ارزش اقتصادی آن رضایت بالای خواهند داشت.

در ادامه با ما در نمایندگی لنوو همراه باشید تا این لپ تاپ خوش ساخت و میان رده ای لنوو را بیشتر بشناسیم.

 

لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad

لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad

شرکت لنوو به عنوان یکی از بهترین برند های تولید کننده لپ تاپ در سطح کیفیت بالایی قرار دارد و در سال های اخیر همواره جز رده بندی بهترین تولید کنندگان بازار لقب گرفته است.

لنوو در کنار کیفیت بالایی که همواره در لپ تاپ ها و محصولات خود قرار می دهد، نیم نگاهی هم به طرح های خلاقانه دارد که می تواند آن را به عنوان گزینه های مناسبی برای سلیقه های کاربران معرفی نماید.

یکی از مهم ترین کارایی های لنوو در تولید این لپ تاپ خوش ساخت به بدنه پلاستیکی آن بر می گردد که علاوه بر کاهش وزن دستگاه به 1.7 کیلوگرم نقش اساسی نیز در کاهش قیمت آن داشته است.

این محصول در کنار کیفیت بدنه مناسبی که دارد از یک کیبورد با کیفیت برخوردار است که نیاز های کاربران عمومی را به خوبی برطرف می کند.

برای کسانی که به دنبال تماشای فیلم و یا وب گردی با این محصول هستند و البته پروژه های کوچک کاری خود را نیز با آن انجام می دهند، یک نمایشگر با کیفیت 15.6 اینچی در نظر گرفته شده است.

این نمایشگر مات به شما اجازه می دهد تا حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز بتوانید به راحتی با لپ تاپ خود کار کرده و از آن استفاده نمایید.

وضوح و کیفیت نمایش تصاویر و فیلم ها در سطح HD  و همچنین کیفیت بالای پخش صدا لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad را به عنوان بهترین گزینه ها در این رنج قیمت معرفی نموده است.

 

پردازنده مرکزی قوی

لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad

یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad استفاده از یکی از بهترین پردازنده های مخصوص لپ تاپ در میان این رنج قیمت با دیگر رقبا می باشد.

در این سری از لپ تاپ های خانواده تینک پد از پردازند core i7 با پسوند U استفاده شده است.

همانطور که می دانید پردازند های با پسوند U علاوه بر کارایی بالا، نقش بسیار زیادی نیز در کاه مصرف انرژی و بالا رفتن راندمان باتری دستگاه در شارژدهی دارند.

طبق بررسی های ما در نمایندگی لنوو باتری لیتیوم یونی 4 سلولی با ظرفیت 45 وات ساعت برای لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad در نظر گرفته شده است که با هر بار شارژ کامل دستگاه می تواند تا 5 ساعت آن را روشن نگه دارد و به طور مداوم با آن کار شود.

علاوه بر این استفاده از یک رم 8 گیگ باعث شده است تا راندمان کاری دستگاه در کنار پردازنده قوی که برای آن در نظر گرفته شده است، به سرعت و قدرت بالای آن در اجرای نرم افزار ها کمک نماید.

لنوو برای اینکه کاربرانی که این لپ تاپ را خریداری می کنند دغدغه ای برای ذخیره فایل ها و اطلاعات نداشته باشند، یک حافظه داخلی 1 ترابایت برای آن در نظر گرفته است.

این حافظه از نوع هارد دیسک می باشد.

با توجه به اینکه در ساخت لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad از پردازنده گرافیکی قوی شرکت انویدیا استفاده شده است، می توان شاهد کارایی بالای آن بود.

در کنار این پردازنده یک حافظه اختصاصی 2 گیگ در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند با لپ تاپ مورد نظر بازی ها و طراحی های نیمه حرفه ای و نیمه سنگین را انجام دهند.

 

دیگر ویژگی های لپ تاپ خوش ساخت لنوو

لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad

از ساخت و کیفیت بالای سخت افزاری دستگاه که بگذریم به پورت های ارتباطی آن که نقش مهمی در کارایی دستگاه دارند می رسیم.

این پورت های ارتباطی به شما امکان استفاده از تبادل فایل ها و اطلاعات را می دهند.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو نشان میدهد علاوه بر قابلیت اتصال بی سیم، بلوتوث و پورت شبکه می توان از یک پورت HDMI، یک پورت USB Type-C، دو پورت USB2.0 و یک پورت USB3.1 به عنوان عناصر ارتباطی دستگاه یاد کرد.

وب کم، پشتیبانی از فرمان های چند لمسی، ضحامت بی نظیر 20 میلی متری، زیبایی و کارایی بالا از دیگر ویژگی های لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad هستند که آن را به عنوان محصول با ارزش اقتصادی معرفی می کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو