تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس 2

اگر از لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو فلکس ۲ استفاده می کنید هیچ نگرانی برای تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس ۲ نداشته باشید زیرا در نمایندگی لنوو در تهران همه خدمات مرتبط با این دستگاه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ارائه می شود.

این مدل از محصولات دو در یکی است که توانسته است به دلیل کیفیت و کارآیی لازم که نشان داده به محبوبیت بالایی برسد و به همین دلیل امروز گستردگی آن باعث شده است تا کاربران زیادی برای تعمیر آن به این مرکز مراجعه نمایند.

 

تعمیر قطعات سخت افزاری و ظاهری

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس 2

بر روی لپ تاپ لنوو فلکس ۲ یک نمایشگر ۱۵ اینچی قرار داده شده است که قاب دور آن از جنس پلاستیک ساخته شده است.

پلاستیکی بودن قاب دور نمایشگر باعث می‌شود تا در هنگام ضربه دیدن دستگاه شاهد کاهش کارایی آن و شکستگی یا خرابی آن باشیم.

با توجه به اینکه لپ تاپ های لنوو فلکس ۲ از نمایشگر لمسی استفاده می کنند خراب شدن قاب دور نمایشگر می تواند تاثیر مثبتی در کیفیت آن داشته باشد.

به همین دلیل یکی از مهمترین خدماتی که در قسمت تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس ۲ به مشتریان ارائه می شود خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قاب دور نمایشگر این دستگاه می باشد.

اگر قاب نمایشگر شما قابل تعمیر نبوده و یا تعمیر آن مستلزم هزینه های بسیار بالا باشد، تیم فنی مرکز با هماهنگی شما نسبت به تعویض این قطعه با قاب های اصلی و اورجینال شرکت لنوو اقدام می کنند.

علاوه بر این بر روی این محصول که حالت دو در یک دارد و می‌توان از آن در حالت لپ تاپ و تبلت استفاده نمود یک کیبورد جزیره ای بسیار مناسب و ارگونومی قرار داده شده است که تایپ کردن با آن بسیار راحت و سریع می باشد.

صفحه نمایشگر لمسی این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده اما در بسیاری از موارد ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شده و نقص فنی در آن مانند هنگ کردن از نظر نرم افزاری و یا سیاه شدن بخش کل این نمایشگر لمسی به وجود بیاید.

به همین دلیل در قسمت تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس 2 خدمات مربوط به نمایشگر لمسی با بالاترین کیفیت و تجهیزات دستگاههای مرتبط ارائه می‌شود.

از نظر کیفیت صدا نیز می توانید این محصول را با توجه به استفاده از اسپیکرهای با فناوری دالبی و با قدرت صدای بالا در سطح کیفی بسیار مطلوبی قرار داد.

 

استفاده از پردازنده و مشکلاتی که ممکن است در این زمینه به وجود بیاید

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس 2

پردازنده مرکزی به کار رفته در لپ تاپ لنوو فلکس ۲ از قویترین و سریعترین پردازنده های ساخته شده توسط شرکت اینتل با مدل  Intel Core i7 4510U می باشد

طبق بررسی های ما در نمایندگی لنوو استفاده از این مدل پردازنده باعث شده است تا کارایی و شارژدهی باتری این لپ تاپ بالاتر برود و به عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای محصول برای مشتریان کاربردهای بسیار مهمی را در اختیار آنها قرار دهد.

این یعنی کسانی که از لپ تاپ لنوو فلکس تو خود در محیط های مختلف کاری استفاده می کنند می توانند بدون دغدغه نسبت به استفاده از آن در هنگام شارژدهی باتری اقدام نمایند.

کارایی پردازنده به گونه‌ای است که برنامه نویسان و کسانی که دوست دارم بازی های سنگین و نیمه سنگین را روی این محصول انجام دهند به راحتی به خواسته خود برسد.

همچنین کسانی که دوست دارند با نرم افزارهای مختلف ادیت فیلم و عکس را روی لپتاپ نصب نموده و از آن برای کسب و کار خود استفاده کند با توجه به این پردازنده و همچنین مقدار رم ۸ گیگابایت ای که برای آن در نظر گرفته شده است می ‌توانند به راحتی برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را به صورت همزمان روی دستگاه اجرا نمایند.

برای اینکه لذت کاربری دستگاه هنگام استفاده از نمایشگر لمسی در حالت تبلت و همچنین استفاده از نرم افزارهای ویرایشگر مختلف و طراحی مانند فتوشاپ بیشتر شود کار کردن با دستگاه راحت تر و سریع تر شود از یک پردازنده جی فورس جی تی ۸۴۰ ام شرکت انویدیا استفاده شده است.

از دیگر امکانات لپ تاپ لنوو فلکس ۲ می توان به کیفیت فول اچ دی نمایشگر، وب کم با کیفیت، درایو نوری، نور پس زمینه کیبورد، پشتیبانی از چند لمس همزمان در تاچ پد و غیره اشاره نمود.

 

تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس ۲

تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس 2

برای تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس 2 باید از خدمات تخصصی مرکز و نمایندگی این شرکت استفاده کنیم زیرا ساختار فیزیکی و نرم افزاری این دستگاه به صورت کاملاً تخصصی بنا شده است.

به همین دلیل در این مرکز تیمی از بهترین و مجرب ترین کادر تخصصی کشور با شناسایی کامل نسبت به تعمیرات لپ تاپ لنوو دور هم جمع آمدند تا بتوانند دغدغه های شما را برطرف نمایند

هرچند این مدل دیگر توسط شرکت لنوو تولید نمی شود اما پشتیبانی کامل از آن توسط این مرکز با خدمات ویژه انجام می شود.

به گزارش بخش تعمیر لپ تاپ Lenovo در صورتی که هر کدام از قطعات به کار رفته در این محصول دچار مشکلات  معیوب و غیر قابل تعمیر شوند تیم فنی مرکز نسبت به تعویض آنها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌کند.

کیفیت بالای خدمات ارائه شده باعث شده است تا بعد از پایان عملیات تعمیر لپ تاپ لنوو فلکس ۲ یک گارانتی معتبر به مشتریان ارائه شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوان مجدداً از خدمات شرکت به صورت رایگان استفاده نمایند.

پس به طور کلی می توان گفت اگر از این محصول خوش ساخت و بسیار زیبای شرکت لنوو استفاده میکنید دغدغه‌ای برای تعمیر با کیفیت آن نداشته باشید زیرا در این مرکز خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ با بالاترین کیفیت و البته سرعت مناسب و هزینه بسیار کم به شما ارائه می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو