تعمیر تبلت لنوو A5500

شکستن ال سی، خراب شدن شارژر، مشکلات مربوط به تاچ دستگاه و بوت نشدن آن همگی از ایرادات این مدل از تبلت لنو هستند که در مرکز تعمیر تبلت لنوو A5500 به راحتی توسط تیم فنی و متخصص ما برطرف می شوند.

این تبلت که یکی از محصولات خوش ساخت لنوو می باشد توانسته است جایگاه بسیار مناسبی  را در بین کاربران کشورمان به دست آورد اما هر چند مشخصات آن این کاربران را به خرید محصول ترغیب می کند اما کاهش دغدغه هایی که در مورد ایرادات متداول آن وجود دارد می تواند باعث مشکلاتی برای کاربران شود.

 

مشخصات سخت افزاری و ظاهری تبلت لنوو A5500

تعمیر تبلت لنوو A5500

تبلت لنوو مدل A5500 دارای یک نمایشگر به اندازه 8 اینچ می باشد که می تواند با رزولوشن 800*1200 پیکسل می توان تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی به کاربران نمایش دهد.

این تبلت که در ساختار خود از امکانات بسیار مناسبی بهره می برد دارای وزن 360 گرمی می باشد.

تبلت مورد نظر از قابلیت نصب سیم کارت پشتیبانی می کند و همین عامل می تواند استفاده از اینترنت نسل های مختلف را برای کاربران آن فراهم آورد.

از طریق همین سیم کارت می تواند با مخاطبین مختلف و در تبلت لنوو A5500 مکالمه نیز نمود.

به گزارش نمایندگی لنوو بدنه پلاستیکی تبلت علاوه بر کاهش وزن آن باعث شده است تا شاهد کاهش قیمت آن نسبت به مدل های هم رده ای دیگر شرکت ها باشیم.

نمایشگری که برای این محصول در نظر گرفته شده است قابلیت دریافت ده لمس به صورت همزمان را دارد و استفاده از سخت افزار قوی باعث شده است تا فناوری های مختلف و همچنین سرعت بسیار بالایی را در اجرای دستورات روی تبلت شاهد باشیم.

بر روی این تبلت یک پورت USB2.0  و  یک پورت میکرو USB قرار داده شده است که می تواند به کاربران برای شارژ دستگاه و همچنین انتقال فایل ها کمک نماید.

لنوو با توجه به استفاده تبلت ها از امکانات مختلف به کاربران اجازه داده است تا با نصب سیم کارت بتوانند از طریق اینترنت با مخاطبان خود در ارتباط باشند.

علاوه بر این از دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی دستگاه می توان برای ثبت تصاویر نیز استفاده نمود .

اگر از این نمونه تبلت را خریداری نموده اید و قصد فعالیت در فضای مجازی یا برقراری تماس تصویری با آن را دارید می توانید از دوربین 2 مگاپیکسلی آن استفاده نمایید.

همچنین برای تعمیر تبلت لنوو A5500 خود می توانید به مرکز ما به عنوان نمایندگی لنوو مراجعه نمایید.

 

بررسی پردازنده و حافظه تبلت لنوو مدل A5500

تعمیر تبلت لنوو A5500

کارشناسان بخش تعمیر تبلت لنوو معتقدند در این مدل از یک پردازنده میان رده ای شرکت مدیا تک با مدل Quad-Core Cortex-A7  استفاده شده است تا کاربری متوسطی برای اجرای بازی ها و نرم افزار های مختلف از خود نشان دهد.

در کنار این پردازنده شاهد استفاد از یک رم 1 گیگابایتی هستیم که می تواند عملکرد به نسبتا خوبی در کارایی دستگاه و اجرای نرم افزار ها داشته باشد.

وجود 16 گیگابایت حافظه داخلی شاید نتواند در مقایسه با تبلت های امروزی عدد بزرگی باشد اما استفاده از آن برای کاربری های متوسط می تواند نیاز های افراد را برطرف نماید.

 

از دیگر امکانات تبلت لنوو مدل A5500 می توان به موارد زیر اشاره نمود

تعمیر تبلت لنوو A5500

شتاب سنج

باتری 4000 میلی آمپری

قابلیت نصب کارت حافظه و ارتقا تا 32 گیگابایت

11 ساعت شارژدهی باتری و حداقل بیست ساعت روشن ماندن در حالت استندبای

 

تعمیر تبلت لنوو مدل A5500

تعمیر تبلت لنوو A5500

کساتی که معمولاً برای خرید این مدل از تبلت های لنوو مراجعه می کنند با دغدغه هایی در مورد تعمیر آن رو به رو هستند که البته مرکز ما با استفاده از یک تیم فنی و تخصصی در این زمینه توانسته است به خوبی مشکلات کاربران این تبلت خوش ساخت را برطرف نماید.

یکی از مهم ترین مشکلات این تبلت شکسته شدن قاب دستگاه می باشد که با مراجعه به مرکز می توانید قابا مورد نظر را تعمیر کرده و یا در صورت عدم تعمیر برای تعویض آن با قاب های اصلی و اورجینال اقدام کنید.

علاوه بر این اگر لمس و یا تاچ پد دستگاه دچار مشکلی شده باشد نیز می توانید آن را نزد تیم فنی ما آورده تا مشکل شما در سریعترین زمان ممکن برطرف شود.

از جمله مشکلات متداول در تعمیر تبلت لنوو مدل A5500 می توان به خراب شدن پورت شارژ این دستگاه ها اشاره نمود که با ابزار های تخصصی به راحتی برطرف می شود.

در برخی از موارد در قسمت تعمیر تبلت لنوو مدل A5500 شاهد مشکلی به نام عدم بوت شدن دستگاه هستیم که این موضوع نیز به خوبی ابتدا توسط تیم فنی مرکز عیب یابی شده و سپس برای رفع آن اقدام می شود.

به طور کلی می توان گفت اگر قصد خرید یک تبلت یا هزینه پایین را دارید که از خدمات ویژه و پشتیبانی نماییندگی لنوو برخوردار باشد می توانید برای خرید تبلت مدل A5500 اقدام نمایید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو