تعمیر تبلت لنوو مدل tab m7 wifi

تبلت لنوو مدل tab m7 wifi که مدل جدیدتری از تبلت tab m7 wifi است، قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را نداشته و فقط از طریق وای فای می تواند به اینترنت متصل شود.

مدل قدیمی تر قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را داشت و می توانستید علاوه بر برقراری ارتباط و انجام مکالمه، از اینترنت تلفن همراه نیز تا نسل چهار استفاده نمایید.

در ادامه مطلب در نمایندگی لنوو در تهران به بررسی تبلت لنوو مدل tab m7 wifi می پردازیم و ویژگی های ظاهری و ساختاری آن را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

 

بررسی ظاهر و ساختار فیزیکی تبلت لنوو مدل tab m7 wifi

تعمیر تبلت لنوو مدل tab m7 wifi

از نظر ظاهری هیچ تفاوتی بین این مدل و مدل قبلی دیده نمی شود و همه امکانات قرار داده شده یکسان است.

از طریق پورت و درگاه ارتباطی micro USB قرار داده شده بر روی ساختار تبلت مورد نظر می توانید آن را شارژ نمایید.

لنوو بدنه این محصول را از جنس پلاستیک ساخته است تا هم از این طریق بتواند تا حدودی وزن آن را کاهش دهد و هم بتواند قیمت خرید آن را در مقایسه با مدل های هم رده ای اندکی پایین بیاورد.

نمایندگی تبلت لنوو در تهران

به دلیل استفاده از پلاستیک، وزن این تبلت نیز تا حدودی بسیار مناسب بوده و به 480 گرم رسیده است.

استفاده از آن برای بازی یا وب گردی در مدت طولانی به دلیل وزن مناسب به هیچ عنوان باعث خستگی دست کاربران نخواهد شد.

در قسمت پشتی دستگاه یک دوربین دو مگاپیکسلی قرار داده شده است که البته در مقایسه با دوربین گوشی های هوشمند امروزی به هیچ عنوان نیم تواند کیفیت بالایی داشته باشد.

برای دوربین سلفی نیز به سراغ یک دوربین دو مگاپیکسلی رفته اند و آن را در بالای نمایشگر دستگاه قرار داده اند.

 

نمایشگر 7 اینچی با پنل IPS

تعمیر تبلت لنوو مدل tab m7 wifi

برای تبلت لنوو مدل tab m7 wifi از نمایشگر 7 اینچی استفاده شده است که برای تبلت های با این کاربری گزینه بسیار مناسبی است.

رزولوشون این نمایشگر به اندازه 600*1024 پیکسل است تا در زمان وب گردی یا استفاده از دستگاه برای انجام بازی های مختلف کیفیت و وضوح بالایی را از خود نشان دهد.

برای این نمایشگر از فناوری IPS استفاده شده است تا علاوه بر میدان دید گسترده، کاربران بتوانند به راحتی در هر محیطی با نور مستقیم خورشید نیز با تبلت خود کار کنند.

پس بدون دغدغه و نگرانی تبلت مورد نظر را در هر محیطی با خود به همراه داشته باشید و از کار با آن لذت ببرید.

 

باتری و پشتیبانی از وای فای

یکی از نقاط ضعف تبلت لنوو مدل tab m7 wifi را می توان عدم پشتیبانی از سیم کارت دانست.

این یعنی با این تبلت شما نمی توانید مکالمه ای با دوستان خود داشته باشید یا اینکه در محیط های خارجی از اینترنت سیم کارت خود استفاده نمایید.

این در حالی است که در مدل قبل این امکان در اختیار شما قرار داده شده است.

البته پشتیبانی از اتصال بی سیم در این محصول قرار داده شده تا کاربران بتوانند به راحتی با اتصال به وای فای وب گردی کنند یا بازی های آنلاین را با این تبلت انجام دهند.

برای این تبلت از سیستم عامل اندورید 9 پای استفاده شده است.

همچنین لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3950 میلی آمپر ساعت در ساختار تبلت M7 به کار رفته است که قابلیت تعویض ندارد اما می تواند شارژدهی مناسبی در هنگام کار با تبلت داشته باشد.

از دیگر امکانات قرار داده شده در تبلت لنوو مدل tab m7 wifi می توان به فناوری های مکان یابی، بلوتوث داخلی 4.2 و … اشاره نمود.

تعمیر تبلت لنوو مدل tab m7 wifi

بررسی قدرت و سرعت دستگاه

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در خرید تبلت لنوو مدل tab m7 wifi موثر باشد، بررسی کیفیت و همچنین قدرت و سرعت تبلت در هنگام اجرای بازی های مختلف و وب گردی است.

با توجه به استفاده از چیپست Mediatek MT8321 می توانیم قدرت به نسبت بالایی را در اجرای نرم افزار ها شاهد باشیم.

این قدرت زمانی بیشتر می شود و می تواند راندمان کاری دستگاه را به سرعت بالاتری نیز ارتقاء دهد که متوجه شویم از یک رم 16 گیگ نیز در ساختار دستگاه استفاده شده است.

پس کاربران محصولات با این قدرت نگرانی برای اجرای بازی های مختلف با تبلت خود نخواهند داشت.

برای اینکه بتوانید فایل های مختلف دانلود شده و همچنین فایل بازی ها را درون سیستم و تبلت خود داشته باشید، لنوو یک حافظه داخلی 1 ترابابت در اختیار شما قرار داده است که به خوبی همه دغدغه ها و نیاز کاربران را برطرف می کند.

همچنین برای بالا رفتن کیفیت نمایش تصاویر و اجرای بازی های سنگین و به روز از حافظه گرافیکی Mali-400 GPU استفاده شده است تا به این ترتیب شاهد لذت کاربری بالاتری در این تبلت خوش ساخت لنوو که البته با ضعف عدم پوشش سیستم کارت همراه است، رو به رو شویم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو