تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30

تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30 که جز لپ تاپ های قدیمی شرکت لنوو است توسط یک تیم فنی و تخصصی و با استفاده از ابزار و تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته انجام می شود.

در این مطلب ضمن بررسی مشخصات و ویژگی های این لپ تاپ پرکاربرد، خدمات تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30 توسط نمایندگی لنوو نیز را بیان می کنیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید به راحتی آن را برطرف کنید.

 

ویژگی ها و مشخصات عمومی لپ تاپ لنوو G50-30

تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30

لپ تاپ لنوو G50-30 یکی از لپ تاپ های پایین رده ای و قدیمی لنوو است که در سال 2009 تولید و روانه بازار شده است.

هر چند در آن زمان با توجه به طراحی مدل های مشابه و هم رده ای می توانستیم، این محصول را به عنوان یک لپ تاپ شیک و جذاب معرفی کنیم اما این مدل امروزه قابل مقایسه با برند های جدید و محصولات متنوعی که حتی توسط خود لنوو به بازار ارائه می شود نیز نیست.

لپ تاپ لنوو G50-30 جز لپ تاپ های سری G50 این شرکت به شمار می رود که البته پایین ترین قیمت را نیز در میان این رده داشته است.

تمامی قسمت های مختلف بدنه دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده اند و همین امر باعث شده است تا با یک لپ تاپ سبک نسبت به سال ساخت و تکنولوژی های به کار رفته در آن رو به رو باشیم.

فقط در اطراف تاچ پد با کیفیت آن و کیبورد شاهد استفاده از قاب های آلومینیومی هستیم که باعث می شود کمتر برای بخش قاب به تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30 نیاز پیدا کنید.

صفحه تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو در تهران

برای این محصول از یک کیبورد جزیره ای استفاده شده است که البته از نور پس زمینه بی بهره می باشد.

این لپ تاپ به دلیل کارایی بالایی که در امر تایپ دارد و سرعت بالای کار های اداری و شخصی در این زمینه دارد می تواند گزینه مناسبی برای تولید کنندگان محتوای متنی باشد.

برای صفحه نمایش از اندازه 15.6 اینچی استفاده شده است و ضخامت دستگاه در قسمت های مختلف تا 2.5 سانتی متر نیز می رسد.

 

پورت های خروجی

از نظر پورت های خروجی می توان گفت لنوو عملکرد بسیار مناسبی در ساخت این مدل داشته است.

در اطراف بدنه دستگاه از دو پورت USB 2.0 استفاده شده است که پورت USB 3.0 نیز آن ها را برای سرعت بالای انتقال اطلاعات در بین تجهیزات مختلف یاری می کند.

برای اینکه بتوانید به راحتی تصاویر و محتوای ویدیویی را روی تجهیزات جانبی مختلف نمایش دهید می توانید از خروجی های HDMI و VGA استفاده کنید.

از دیگر امکانات ارتباطی که در لپ تاپ لنوو G50-30 استفاده شده است، می توان به پورت شبکه، بلوتوث نسخه 4.0 و پشتیبانی از اتصال بی سیم اشاره نمود.

دستگاه از کارت خوان یا کارت حافظه نیز برای ارتقاء حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30

پردازنده مرکزی و گرافیکی

در تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30 یکی از بخش هایی که همواره در تست اولیه مورد بررسی قرار می گیرد، ساختار سخت افزاری داخلی دستگاه است.

این ساختار از یک پردازنده سلرون مدل N2830 تشکیل شده است که از توان دو هسته ای برخوردار می باشد.

این پردازنده نسبتاً ضعیف بوده و برای انجام امور عادی و روزمره مانند کار های دانشجویی یا خانگی مناسب می باشد و نباید انتظار بالایی از آن داشته باشید.

برای رم دستگاه نیز از رم دو یا 4 گیگ استفاده شده است که از این نظر نیز می توان گفت دستگاه در اجرای نرم افزار های مختلف و سنگین به خصوص به صورت همزمان، عملکرد بسیار متوسطی دارد.

کارت گرافیک دستگاه نیز از مدل Bay Trail بوده و البته برای اجرای نرم افزار هایی مانند فوتوشاپ و یا تدوین فیلم و یا اجرای بازی های مختلف و به روز نمی تواند مناسب باشد.

البته با وجود این نقص ها، هنوز هم، لپ تاپ لنوو G50-30 جز لپ تاپ های محبوب این شرکت در داخل کشورمان می باشد.

 

تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30

تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30

تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30 در نمایندگی لنوو در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.

یک تیم فنی و تخصصی با استفاده از تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته ابتدا عیب یابی کامل دستگاه را انجام داده و سپس نسبت به تعمیر و رفع عیب قسمت های خراب شده اقدام می کنند.

در صورتی که هر کدام از قسمت ها مانند قاب دور نمایشگر و یا قسمت های سخت افزاری دیگر لپ تاپ مورد نظر، دچار خرابی کامل شده و یا تعمیر آن ها از نظر اقتصادی به صرفه نباشد، با هماهنگی مشتریان، این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال تعویض می شوند.

البته تجهیزات جانبی دستگاه اعم از باتری، شارژر و … نیز با پایین ترین قیمت و به صورت اورجینال در این مرکز یافت می شود.

بعد از تعمیرات لپ تاپ لنوو نیز گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو