تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS یکی از تبلت های میان رده ای شرکت لنوو است که با رم 2 گیگابایتی و قابلیت نصب دو سیم کارت با توانایی پشتیبانی از اینترنت 4G می تواند نیاز های شما را ب خوبی برطرف نماید.

امکانات مناسب این دستگاه زمانی که به قیمت آن نگاه می کنیم می تواند ارزش خود را نشان داده و با تبلت های رده های بالاتر دیگر برند ها قابل مقایسه باشد.

ما در این مطلب در نمایندگی Lenovo قصد داریم به بررسی این تبلت پرطرفدار لنوو بپردازیم.

 

معرفی تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS

تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS

این تبلت نسخه ی پیشرفته تر تبلت لنوو مدل TAB3 7 می باشد که از نظر سخت افزاری، قدرت صفحه نمایش و همچنین سرعت با بهبود هایی نسبت به نسل قبلی خود رو به رو بوده است.

کیفیت بالای صفحه نمایش 7 اینچی این محصول می تواند نشانگر علاقه مندی بسیار زیاد مشتریان به خرید آن باشد که سرعت و امکانات بسیار زیادی در اختیار آن ها قرار می دهد.

این صفحه نمایش 7 اینچی در تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS  از پنل LED-backlit IPS LCD با رزولوشن 1280*720 کیفیت بالایی را برای نمایش تصاویر از خود نشان می دهد و برای بازی و یا تماشای فیلم می تواند جذابیت بالایی را به مخاطب انتقال دهد.

علاوه بر این بر روی این تبلت اسپیکر های قوی و با قدرتی قرار داده شده است تا صدای دستگاه را با وضوح بالا و کیفیت مناسبی به گوش مخاطبان برسانند.

بر روی این تبلت شیار هایی که قرار داده شده است می توان دو سیم کارت را به صورت همزمان نصب نمود که از نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه نیز پشتیبانی می کند.

سرعت و کیفیت بالای پردازش و پشتیبانی از اینترنت4G  باعث می شود تا کسانی که تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS را برای اموری مانند وب گردی خریداری می کنند بتوانند از کیفیت بالای صفحه نمایش و سرعت بالای اینترنت لذت ببرند.

 

طراحی زیبای تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS

تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS

در طراحی این تبلت و قاب پشتی آن سعی شده است از سرخوردن آن در دست افراد جلوگیری شود.

طبق بررسی های ما در نمایندگی لنوو تبلت مورد نظر نسبت به مدل قبلی خود یعنی TAB3 7 باریک تر شده است و همین امر باعث جذاب تر شدن طراحی آن و البته کاهش وزن دستگاه شده است.

در کنار این موضوع می توان به ظرفیت بیشتر باتری تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS اشاره نمود که می تواند نیاز های کاربران برای بازی و استفاده از تبلت را به خوبی برطرف نماید.

این باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی می تواند با یک بار شارژ شدن برای استفاده های و کاربری های عمومی دستگاه را تا 7 ساعت روشن نگه دارد.

وزن و ابعاد این تبلت نسبت به نسل قبلی خود کاهش 20 درصدی را به همراه دارد که وزن آن به 260 گرم رسیده است.

 

کیفیت مناسب دوربین ها برای تصاویر لایو در فضای مجازی

دوربین اصلی این تبلت نیز مانند نسل قبلی خود دارای قدرت 5 مگاپیکسلی بوده و از ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار و ثبت موقعیت جغرافیایی و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه برخوردار می باشد.

دوربین 2 مگاپیکسلی سلفی تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS نیز می تواند برای استفاده در شبکه های مجازی و پخش لایو و زنده و همچنین عکس های سلفی بسیار مناسب می باشد.

 

حافظه ی داخلی و پردازنده ی سریع

تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS

برای تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS از یک حافظه ی رم 2 گیگابایتی استفاده می شود که در کنار آن یک حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی نیز قرار داده شده است.

کاربرانی که نیاز به حافظه ی داخلی بیشتری داشته باشند می توانند با نصب کارت حافظه در شیار مناسبی که روی دستگاه تعبیه شده است، حافظه ی تبلت را به 64 گیگابایت ارتقاء دهند.

بر روی این تبلت از تراشه ی Snapdragon 410 MSM8916  شرکت کوالکام استفاده شده است که می تواند سرعت بالایی را برای اجرای نرم افزار ها و یا کار کردن با دستگاه در محیط وب به همراه داشته باشد.

این پردازنده ی مرکزی از فرکانس 1.2 گیگاهرتزی استفاده می کند و برای بالا بردن کیفیت انجام کار های طراحی و یا گرافیکی روی دستگاه از یک پردازنده ی Adreno 306 استفاده شده است.

شاید در نگاه اول با توجه به استفاده از پردازنده های بسیار قوی در مدل های به روز تبلت های برند های مختلف، سرعت و کیفیت تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS را بسیار پایین بدانید اما با توجه به قیمتی که این محصول دارد می توان سرعت آن را بسیار مناسب دانست.

تبلت لنوو مدل TAB3 7PLUS از یک درگاه USB برای برقراری ارتباط با دستگاه ها وسایل جانبی مانند فلش بهره مند می باشد.

همچنین برای تعمیر تبلت لنوو می توانید به مرکز ما مراجعه کنید.

از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به موارد زیر اشاره نمود که در کل باعث کاربری آسان و جذاب آن نسبت به امکانات و قیمت دستگاه می شوند.

رادیو

شبکه ی وای فای و هات اسپات

شتاب سنج

جک هدفون برای اتصال هندزفری و گوشی دادن به موسیقی و مکالمه

فناوری های مکان یابی GLONASS , GPS

قابلیت دریافت چند لمس همزمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو