بهترین لپ تاپ لنوو

لپ تاپ وسیله ­ای فراتر از کاربردی برای انجام کارهای مختلف اداری یا سرگرمی با گوش دادن به موسیقی یا بازی­های ویدیویی است.در این مقاله قصد داریم تا در مورد بهترین لپ تاپ لنوو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. لنوو در حال حاضر بزرگترین برند شناخته شده در زمینه لپ تاپ و اولترابوک می­باشد. لنوو که در سال 1984 تأسیس شد، امروزه تولید کننده شماره یک رایانه شخصی است. وضعیت از زمانی که این شرکت بخش محاسبات شخصی IBM را در سال 2005 خریداری کرد، به دست آمد. لنوو همچنین موتورولا موبیلیتی را در سال 2014 از Google خریداری کرد. این غول چینی اکنون طیف گسترده­ای از لپ ‌تاپ‌ها را با مارک­های مختلف ارائه می­دهد.

لنوو از طیف Legion برای گیمرها گرفته تا برند نمادین ThinkPad برای حرفه‌ای‌ها یا حتی مجموعه رایانه‌های شخصی هیبریدی Yoga، همچنان به نوآوری برای پاسخگویی به نیازهای حداکثر کاربران رایانه‌های شخصی ادامه می‌دهد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با مدل­های مختلف و پرطرفدار لنوو بحث نماییم و آن­ها را با یکدیگر مقایسه کنیم تا بدانید چه لپ تاپی را انتخاب کنید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

لپ تاپ  Lenovo Yoga 9 1TB 16GB RAM

این لپ تاپ جز کارآمدترین لپ تاپ­ های برند Lenovo دیده می­شود. مهمتر از همه، این رایانه کاملاً مطابق با نام خود است، زیرا نسبتاً جمع و جور، 14.6 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 1.2 کیلوگرم است. بنابراین شما را هر کجا که بخواهید همراهی می­کند. شاسی تمام مشکی آن بهترین مواد مانند آلومینیوم، شیشه و حتی چرم را گرد هم آورده است. همه چیز با یک صفحه نمایش K4  زیبا 14 اینچی ترکیب شده است که می­تواند مطابق با نیاز شما 180 درجه جهت گیری کند. با فناوری  IPS، روشنایی و نور پس‌زمینه آن به شما امکان می‌دهد در تاریکی راحت کار کنید.

بهترین لپ تاپ لنوو

از نظر پردازنده این لپ تاپ با مشخصات  Core i7-1165G7 می­باشد. 16 گیگابایت رم، کارت گرافیک Iris X  و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی از ویژگی­ های فوق­العاده این لپ تاپ به شمار می­رود. به لطف بلندگوهای دارای تاییدیه  Dolby Atmos، طراحی در سمت رندر صدا به همان اندازه شیک است. قیمت این لپ تاپ طبق بازار ارز از 30 میلیون تومان شروع می­شود.

Lenovo ThinkPad T14 Gen 2 20W000R0FR

همانطور که از نامش پیداست، نسخه اصلاح شده ThinkPad T14 است، اما با پورت­های بیشتر، پردازنده بهتر و رم پاسخگوتر. بنابراین در نگاه اول، طراحی شگفت‌انگیز نیست، زیرا ما همان ظرافت‌های قبلی را می‌یابیم. با 1.47 کیلوگرم در ترازو برای استفاده بین شهری مناسب می­باشد.  قاب پشتی زبر و بیشتر شبیه یک سطح مات است.بهترین لپ تاپ لنوو را میتوان به این مدل صنعتی اختصاص داد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 14 اینچی LCD با وضوح 1920 در 1080 و نسبت تصویر 16:9 می­باشد. این صفحه نمایش که قبلاً در دو نسل اخیر ThinkPads استفاده شده است، یک صفحه نمایش کم مصرف است که بازتولید رنگ عالی را با کنتراست بالای 1500:1 ارائه می­دهد. در حاشیه بالایی یک دوربین کوچک قرار دارد که به عنوان یک وب کم عمل می­کند که می­تواند برای محافظت از حریم خصوصی شما پنهان شود.

بهترین لپ تاپ لنوو

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو نشان میدهد این برند تضمین می‌کند که Lenovo ThinkPad T14 Gen 2 12 تست فشرده را پشت سر گذاشته است تا به همه شرایط آب‌وهوایی حساس نباشد. از نظر عملکرد، این مدل یک پردازنده Core i5-11500 را تعبیه می­کند. همچنین توسط 8 گیگابایت رم DDR4-3200 پشتیبانی می­شود. باتری بسته به میزان استفاده تا 10 ساعت دوام می‌آورد. قیمت این لپ تاپ طبق میانگین بین 23 تا 28 میلیون تومان می­باشد.

لپ تاپ  Lenovo IdeaPad 3 17ALC6 

Lenovo IdeaPad 3  که به طور ویژه برای رفع نیازهای استفاده روزانه شما طراحی شده است، عملکرد و اتصال را با هم ترکیب می­کند. برای انجام این کار، پردازنده AMD Ryzen 5 را تعبیه کرده است که به طور قابل توجهی قدرت خود را برای رضایت بیشتر کاربران بهبود می­بخشد. همچنین دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی HD است. این صفحه نمایش می­تواند کیفیت و وضوح تصاویر را تضمین کند. همچنین از سیستم ضد تابش نور برای راحتی چشم بهره می­برد. از سوی دیگر، این کامپیوتر دارای 2 بلندگوی 1.5 واتی است که در جلو قرار گرفته ­اند.

بهترین لپ تاپ لنوو

از نظر ظرفیت لنوو IdeaPad 3 دارای رم 8 گیگابایتی و هارد 512 گیگابایتی می­باشد. مناسب برای استفاده در دفتر و مرور اینترنت دارای اتصال Wifi و بلوتوث است. همچنین می­توانید از 3 پورت USB داخلی استفاده کنید. میانگین قیمت این لپ تاپ بین 16 تا 20 میلیون تومان می­باشد.

Lenovo Yoga 7i 14 از بهترین ها

Lenovo Yoga 7i 14  یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر 2 در 1 است که با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل در دسترس است. این لپ تاپ یک طراحی جمع و جور دارد که حمل آن را آسان می­کند و از آنجایی که از یک شاسی تمام آلومینیومی بهره می­برد، احساس خوش ساختی به شما می­دهد. عمر باتری آن فوق‌العاده است.

بهترین لپ تاپ لنوو

 

Lenovo Yoga 7i  دارای یک CPU Intel Core i5-1135G7، گرافیک یکپارچه  Intel Iris Xe، 8 گیگابایت حافظه و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. می­توانید CPU را به Intel Core i7-1165G7  ارتقا دهید. 8 گیگابایت حافظه برای حجم کاری کم کافی است، اما اگر تمایل دارید چندین برنامه را به طور هم‌زمان اجرا کنید، بهتر است برای جلوگیری از کندی سرعت، حافظه را تا 12 یا 16 گیگابایت افزایش دهید. قیمت این لپ تاپ­ها در بازار از 12 میلیون تومان شروع می­شود.

Lenovo Chromebook C340 15

Lenovo Chromebook C340 15 (2020) یک لپ‌تاپ قابل تبدیل 2 در 1 با لولای 360 درجه است. این پروفیل نازک است که آن را قابل حمل می­کند و به طرز چشمگیری احساس خوش ساختی دارد، با روکشی که به راحتی خراشیده نمی­شود. عمر باتری آن فوق‌العاده است و بیش از دوازده ساعت بهره وری نور و نزدیک به هشت ساعت پخش ویدئو دوام می­آورد. صفحه‌کلید برای تایپ طولانی‌مدت بسیار مناسب است. اگرچه صفحه لمسی کوچک است، اما به همه حرکات پاسخ می‌دهد. از آنجایی که این دستگاه دارای سیستم عامل کروم با CPU  کم مصرف اینتل است، تنها می­تواند کارهای ساده‌ای مانند مرور وب و مصرف رسانه را انجام دهد، بنابراین برای هر بار کاری سختی مانند ویرایش ویدیو یا انیمیشن سه بعدی ایده آل نیست. متأسفانه، نمایشگر به اندازه کافی روشن نمی­شود تا با تابش خیره کننده مقابله کند. همچنین، تصویر وب کم نور به نظر می­رسد.

Lenovo C340 15 دارای یک CPU Intel Core i3-8130U با گرافیک  Intel UHD 620، 4  گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. مدل‌هایی وجود دارند که به Intel Pentium Gold 4417U مجهز شده‌اند که انتظار داریم کمی کندتر باشند. در کل این گزینه یکی از بهترین لپ تاپ لنوو میباشد.و میتواند از انتخاب­های دانشجویان و دانش آموزان لقب گیرد. قیمت این لپ تاپ در بازار از 5 میلیون شروع می­شود.

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله تحت عنوان بهترین لپ تاپ لنوو که توسط نمایندگی لنوو تهیه شده استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را در رابطه با این مقاله در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو