بهترین لپ تاپ لنوو

لپ تاپ مدل Yoga C930 به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو دو صفحه نمایشگر دارد که از این طریق می توان آن را به یک تبلت نیز تبدیل نمود و از امکانات مختلف آن استفاده کرد.

ما در نمایندگی لنوو در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ لنوو Yoga C930 را برای شما کاربران شرح دهیم.

 

بهترین لپ تاپ لنوو

 

شرکت لنوو که یکی از بهترین تولید کنندگان تبلت در بازار می باشد این بار با تولید یک لپ تاپ دو در یک سعی کرده است علاوه بر نگاهی به آینده نیاز های مختلف مشتریان خود را نیز برآورده نماید.

در ساخت بهترین لپ تاپ لنوو از تکنولوژی های نوینی استفاده شده است که یکی از آن ها صفحه نمایش جوهر الکترونیک یا همان نمایشگر E Ink می باشد.

این صفحه نمایش که صفحات وب را مانند جوهر چاپ شده نمایش می دهد به صورت صاف و مسطح می باشد.

این نمایشگر نور محیط را بازتاب می کند و زمانی که قصد استفاده از بهترین لپ تاپ لنوو به عنوان یک تبلت را داشته باشیم می توانیم  آن را کیبورد دستگاه جدا نماییم.

علاوه بر این صفحه نمایش 11 اینچی E Ink برای نقاشان نیز قابلیت های بسیار بی نظیری را ارائه می کند و آن ها می توانند با مشاهده ی تصویر در صفحه نمایش اصلی دستگاه در این نمایشگر با استفاده از دست یا قلم دستگاه به نقاشی و طراحی آن مشغول شوند.

شاید بتوان مهم ترین دلیل مشتریان برای خرید این محصول و ارزش بالای اقتصادی آن را همین صفحه نمایش ویژه دانست.

 

طراحی ظاهری و سخت افزاری  بهترین لپ تاپ لنوو

بهترین لپ تاپ لنوو
cof

با توجه به ماهیت استفاده از لپ تاپ ها در ساخت آن ها باید طرح های جذاب و خلاقانه ای مورد استفاده قرار بگیرد تا رضایت مشتریان را جلب نماید.

موضوعی که به خوبی در این لپ تاپ رعایت شده است.

در ساخت این لپ تاپ شاهد ظرافت های خاصی هستیم که علاوه بر ظریف بودن و شیک بودن دستگاه باعث شده است تا ظاهر جذابی نیز برای کاربران رقم بخورد.

لنوو در لولای لپ تاپ مدل Yoga C930 و اسپیکر دستگاه و دو بلندگو قرار داده است.

لپ تاپ Yoga C930 به میکروفون های دوربرد ساخت شرکت آمازون مجهز شده است و اسپیکر های آن صدا را به صورت واضح و با کیفیت بسیار بالا به کاربران انتقال می دهند.

صفحه نمایشگر بهترین لپ تاپ لنوو دارای اندازه ی 11 اینچی بوده و با فناوری IPS میدان دید گسترده ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

صفحه نمایش مورد نظر از نوع لمسی بوده و با استفاده از انگشت یا مداد خاصی که در تبلت تعبیه شده است می توان به راحتی عملیات مختلف را روی آن انجام داد.

در کنار طراحی منحصر به فرد و زیبا، وزن بسیار مناسب که لازمه ی یک لپ تاپ می باشد در این محصول رضایت درصد بالایی از مخاطبان هنگام استفاده را جلب نموده است.

 

پردازنده لپ تاپ لنوو مدل Yoga C930

بهترین لپ تاپ لنوو

یکی از مهم ترین بخش های هر تبلت و لپ تاپ، پردازنده ی مرکزی آن می باشد که لنوو با دقت کامل در این زمینه، لپ تاپ های c930 خود را به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه نموده است.

به همین دلیل شاهد قیمت های مختلفی برای این لپ تاپ هستیم که در گرانترین آن ها از پردازنده ی مرکزی نسل هفتم شرکت اینتل استفاده شده است.

این پردازنده با قدرت بالایی که به تبلت بخشیده است اجرای نرم افزار ها و و کاربری آن را بسیار سریع نموده است.

از نظر حافظه نیز 256 گیگابایت حافظه ی داخلی در این دستگاه در نظر گرفته شده است تا بتوان از طریق آن اطلاعات و فایل های مختلف را روی دستگاه ذخیره نمود.

بررسی های بخش ارتقا لپ تاپ Lenovo نشان میدهد زمانی که این حافظه پر شد می توان از کارت حافظه برای ارتقاء آن تا 512 گیگابایت نیز استفاده نمود.

در کنار این حافظه ی داخلی، بهترین لپ تاپ لنوو از 4 گیگابایت رم نیز استفاده می کند که البته شاید برای تبلتی با این قیمت و مشخصات کمی ضعیف به نظر برسد.

از نظر پردازشگر گرافیکی نیز این مدل با توجه به کیفیت مناسبی که در این زمینه از خود نشان داده می تواند برای نصب و انجام بازی های مختلف گزینه ی بسیار ایده آلی به نظر برسد.

 

دیگر ویژگی های لپ تاپ لنوو مدل Yoga C930

بهترین لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو از سیستم عامل ویندوز 10 برای نرم افزار خود استفاده می کند تا کاربران بتوانند به راحتی بهترین برنامه ها و بازی های روز را روی آن نصب نمایند.

لنوو c930 به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو از یک باتری نسبتاً بزرگ با کارایی بسیار بالا بهره می برد.

این باتری در استفاده های مختلف می تواند با هر بار شارژ شدن تا 9 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد.

در بسیاری از مدل های لپ تاپ لنوو این امکان به کاربران داده شده است تا از طریق نصب  سیم کارت بتوانند به مکالمه نیز بپردازند.

از نظر امنیت نیز می توان لپ تاپ لنوو مدل C930 را یکی از بهترین محصولات بازار دانست زیرا به یک حسگر اثر انگشت حساس و دقیق مجهز شده است تا فقط خود کاربران بتوانند تبلت را آنلاک نمایند.

پس اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت از نظر ظاهری، سخت افزاری و حتی نرم افزاری را دارید حتما برای خرید لپ تاپ لنوو C930 اقدام نمایید.

 

خدمات دیگری که ما در نمایندگی Lenovo انجام می دهیم .

 

 

 

 

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو