ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو

ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو یا همان مدل lenovo v15 IGL از یک پردازنده سلرون در کنار ۴ گیگ رم و همچنین یک ترابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که می‌تواند نیازهای اولیه شما را برای انجام امور شخصی به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

با توجه به اینکه امروز قیمت لپ تاپ به دلیل نوسانات اقتصادی بسیار بالا رفته است و بسیاری از افرادی که برای انجام امور شخصی خود به لپ‌تاپ نیاز دارند به دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب با امکانات مناسب و البته قیمت بسیار اقتصادی هستند در این مطلب از نمایندگی لنوو یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو برای کسانی که قصد دارند از این لپ تاپ ها برای انجام امور شخصی و کارهای دانشجویی و دانش‌آموزی استفاده کنند را معرفی نمایید.

برای تعمیر ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو و دیگر مدل هایی که در بازار مشاهده می شود می توانید از خدمات ویژه‌ای که تیم نمایندگی لنوو در نظر گرفته است استفاده نمایید.

وزن سبک و مشخصات ظاهری مناسب

معمولاً لپ تاپ های پایین رده به دلیل استفاده از ساختار فیزیکی خاصی که در آن ها به کار می رود از وزن بسیار بالایی نسبت به لپ تاپ های پرچمدار برخوردار هستند اما این موضوع در مورد ارزانترین لپ تاپ لنوو تا حدودی استقبال می‌کند و با وزن یک کیلو ۸۵۰ گرم می‌توانیم بگوییم که این لپ‌تاپ به عنوان یکی از لپ‌تاپ‌های خوش ساخت و سبک شرکت لنوو شناخته می‌شود.

در ساختار لپ تاپ از بدنه پلاستیکی مقاوم استفاده شده است که همین موضوع می‌تواند نقش بسیار مهمی را در کاهش وزن این لپ‌تاپ و البته قابلیت حمل آن داشته باشد. در کنار این موضوع می‌توانیم کاهش امکاناتی مانند درایو نوری ‌را از دلایلی بدانیم که باعث کاهش وزن شدند و البته طراحی بسیار زیبای این محصول نیز نباید از دید ما غافل بماند که باعث می‌شود تا مشتریان از خرید خود نهایت رضایت را با این قیمت و این صرفه اقتصادی داشته باشند.

ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو

پردازنده اقتصادی سلرون ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو

سلرون به عنوان قلب تپنده این لپ‌تاپ و پردازنده مرکزی آن در نظر گرفته شده است تا بتوانند به راحتی تمامی قسمت های و همچنین نرم‌افزاری را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کند و البته در صورتی که نیاز داشته باشید نرم‌افزارهای مختلف روی ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو یا همان مدل lenovo v15 IGL اجرا کنید با مشکلی مواجه نشوید اما نباید انتظار خیلی بالایی را از این پردازنده داشته باشد و معمولاً این پردازنده برای سیستم‌های که جهت امور شخصی و یا کارهای ساده اداری در نظر گرفته می‌شود و مناسب می باشد و انتظار گرافیک بالایی ها انجام بازی های سنگین و حتی بازی‌های متوسط را با این لپ‌تاپ‌ها نباید داشته باشید.

ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو از حافظه رم ۴ گیگ استفاده می‌کنند که در کنار پردازنده سلرون این امکان را به شما میدهد تا بتوانید نرم افزاری مختلف روی سیستم خود اجرا نمایید و البته در حد انجام امور دانشجویان انجام امور روزانه و شخصی از آن لذت ببرید.

در کنار این موارد یک ترابایت حافظه داخلی از نوع هارد دیسک در این لپ‌تاپ قرار گرفته است که شما می توانید از آن برای ذخیره سازی برنامه ها و همچنین ذخیره سازی فایل های شخصی خود استفاده کنید که این گزینه با توجه به ذخیره ای که برای دیگر مدل های لپ تاپ میان رده های پایین رده بالا در نظر گرفته شده است می‌توانیم بگوییم گزینه نسبتاً خوبی است و ارزش اقتصادی این لپ‌تاپ را بالاتر می‌برد.

اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری

ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو یا همان مدل lenovo v15 IGL از نمایشگر با کیفیت و رزولوشن hd پشتیبانی می کند و در بالای آن یک وب کم برای ارتباط تصویری با کیفیت صدام مگاپیکسل نیز قرار داده شده است.

در کناره های لپ تاپ رو توی ارتباطی usb2.0 و  USB 3.1توانید به راحتی از آنها برای اتصال موس و یا لوازم جانبی لپ تاپ استفاده کنیم و از این نظر در مورد علاقه نداشته باشید.

با توجه به این که این لپ تاپ برای کاربری عمومی در نظر گرفته شده است استفاده از یک باتری ۳۵ وات ساعت می تواند به خوبی نیازهای شما را برطرف کند زیرا شما  با شارژرکردن کامل یک بار این اتری می توانید چندین ساعت به صورت مداوم از آن استفاده کنید و در صورتی که از این لپ‌تاپ برای پخش فیلم و یا اجرای نرم افزارهای سنگین استفاده نکنیم می‌توانید این مدت زمان را نیز بالاتر ببرید.

کارشناسان بخش تعمیر لپ تاپ لنوو معتقدند به طور کلی می توانیم بگوییم که ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو یا همان مدل lenovo v15 IGL نه تنها از نظر قیمتی بلکه از نظر امکانات نیز یک لپ‌تاپ بسیار اقتصادی و مناسب افراد دانشجو و کسب و کارهای خانگی باشد که بتواند به راحتی نیازهای شخصی روزانه خود را برای وب گردی و تماشای فیلم و سریال ها برطرف نماید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو