ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو


ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که بخصوص برای افراد که از لپ تاپ های مخصوص بازی این برند استفاده می کنند به وجود می آید.

طبیعتاً بازی های جدید و به روز به گرافیک بالاتری نیاز دارند و برای اینکه بتوانید بازی های جدید را روی لپ تاپ خود اجرا کنید باید گرافیک آن را ارتقا دهید.

اما آیا گرافیک لپ تاپ ها هم مانند گرافیک کامپیوتر های خانگی قابل ارتقا است و اینکه برای ارتقا آن ها باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

با ما در نمایندگی لنوو همراه باشید تا در این مطلب به صورت کامل به موضوع ارتقا گرافیک لپ تاپ می پردازیم…..

 

ارتقا گرافیک در کامپیوتر های خانگی

ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو

ارتقا گرافیک در کامپیوتر های خانگی بسیار راحت است و هر کاربری می تواند این کار را با استفاده از مشخصاتی که روی مادربرد دستگاه وجود دارد و به شما کمک می کند تا مدل های گرافیک مناسب برای نصب روی سیستم را داشته باشید، انجام می شود.

گرافیک بر روی کامپیوتر های خانگی به صورت یک قطعه سخت افزاری جداگانه نصب شده است که به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی بتوانید آن را از دستگاه جدا کرده و گرافیک مناسب را در جای آن نصب کنید.

با این کار به راحتی گرافیک سیستم شما ارتقا یافته و می توانید نرم افزار های مختلف طراحی مانند فوتوشاپ یا بازی ها به روز را با سرعت بیشتری روی آن اجرا کنید.

نکته ای که باید در هنگام ارتقا کارت گرافیک کامپیوتر در نظر داشته باشید، حذف کردن گرافیک قبلی به صورت نرم افزاری از روی سیستم است.

کار برای ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو و سایر برند ها اما به دلیل فشردگی که در ساختار لپ تاپ ها برای قسمت های سخت افزاری مختلف وجود دارد کمی سخت و در مواردی نشدنی است.

 

ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو

ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو

لپ تاپ های لنوو را می توان جز یکی از محبوب ترین برند های حال حاضر دنیا دانست که البته در کشورمان نیز از محبوبیت و فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.

این لپ تاپ ها در مدل های مختلف با تنوع بسیار بالا وارد بازار شده اند و به شما این امکان را می دهند تا بتوانید از آن ها برای امور مختلف مانند کار های شخصی، پروژه های مهندسی و یا مخصوص بازی استفاده نمایید.

با توجه به اینکه امروزه قیمت لپ تاپ ها بسیار بالاتر از سطح درآمد اقتصادی کاربران است، بسیاری از آن ها برای بهره مندی از امکانات جدید به جای خرید لپ تاپ مدل بالاتر به دنبال ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ خود هستند.

در مورد ارتقا رم لپ تاپ لنوو و همچنین باید ها و نباید هایی که در مورد ارتقا پردازنده لپ تاپ لنوو وجود دارند.

به صورت مفصل در مقالات قبلی توضیحاتی را ارائه کرده ایم که می توانید با استفاده از آن ها به راحتی سرعت و قدرت پردازش دستگاه خود را بالا ببرید.

شرایط ارتقا گرافیک لنوو

اما در مورد  ارتقا گرافیک لپ تاپ های لنوو باید به این نکته اشاره نمود که باید ببینیم بر روی لپ تاپ کارت گرافیک نصب شده است یا چیپ گرافیک بر روی آن قرار داده شده است.

در گذشته برای بسیاری از مدل های لپ تاپ از کارت گرافیک که مانند کامپیوتر های خانگی به مادربرد وصل می شد، استفاده شده است.

امروزه اما با توجه به کاهش وزن لپ تاپ ها و همچنین ضخامت آن ها، از چیپ های گرافیکی برای اینکار استفاده می شود که ارتقا آن ها سخت شده است.

در صورتی که لپ تاپ لنوو شما از گرافیک مجزا استفاده کرده باشد، تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو به راحتی این قطعه را با قطعات اصلی و گرافیک هایی که به مدل لپ تاپ شما سازگار باشند ارتقا می دهند.

و می توانید با ماسب ترین هزینه عملیات ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو را زیر نظر متخصصین این امر در نمایندگی انجام دهید.

اما نکته مهم این است که تقریباً ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو که به صورت چیپ گرافیکی هستند تقریباً غیر ممکن است.

دلیل آن هم بسیار واضح و روشن است زیرا چیپ های گرافیکی با استفاده از تجهیزات و ربات های بسیار پیشرفته به مادربرد لحیم شده اند.

و تغییر آن ها نیازمند استفاده از همین ربات ها و تجهیزات کاملاٌ پیشرفته است که دسترسی به آن ها اصلا آسان نیست.

 

ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ لنوو

ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو

در نمایندگی لنوو در تهران می توانید به راحتی قسمت های مختلف لپ تاپ های این برند را ارتقا دهید.

در مورد ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو باید این موضوع را در نظر داشته باشید که سایر قسمت های لپ تاپ هم به راحتی قابلیت ارتقا دارند.

و برای ارتقا رم دستگاه کافی است به پردازنده نگاه کنید و با جستجوی کوچکی در سطح وب متوجه شوید که دستگاه شما تا چه رمی را پشتیبانی می کند و آن را روی دستگاه نصب کنید.

نکته همه این است که حتما ارتقا سخت افزاری لپ تاپ خود را به دست یک متخصص در این زمینه بسپارید تا مشکلی برای دیگر قسمت ها به وجود نیاید.

اگر به دنبال خرید لوازم جانبی لپ تاپ لنوو هستید و یا قصد دارید تعمیر لپ تاپ لنوو را با بالاترین کیفیت انجام دهید حتما از خدمات نمایندگی لنوو استفاده کنید.

هزینه ارتقا لپ تاپ لنوو چقدر است؟

با توجه به توضیحاتی که گفته شد برای این که بتوانید عملیات ارتقاء گرافیک لپ تاپ لنوو را انجام دهید باید حتما ابتدا با تیم فنی و تخصصی نمایندگی در این زمینه مشورت نمایید تا متوجه شوید که گرافیک لپ تاپ شما قابلیت ارتقا دارد یا خیر
مساله مهم دیگری که باید در این زمینه در نظر داشته باشید این است که هزینه ارتقا قسمت های مختلف لپ تاپ لنوو شامل رم و پردازنده و همچنین میزان هارد دستگاه می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سرعت آن داشته باشد چقدر است و چگونه می توانید و بهترین هزینه سرعت پردازش و کارکرد بیشتری را از لپ تاپ های لنوو شاهد باشید.
برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن عملیات ارتقا لپ تاپ های لنوو را انجام دهید باید ابتدا به نیاز خود توجه کنید و نوع کار کردی که از لپ‌تاپ خود را مورد بررسی قرار دهید.

پیشنهاد نمایندگی برای ارتقا لپ تاپ لنوو

به عبارتی اگر قصد دارید برنامه‌های سنگین را بالای خود اجرا کنید و البته خروجی های بسیار با سرعت بالا را از آن بگیرید بهتر است برای ارتقا لپ تاپ و بالا بردن سرعت پردازش آن از طریق ارتقای رم و همچنین استفاده از حافظه اس اس دی اقدام نمایید.
ممکن است که کارهای روزانه و شخصی و لب‌تاپ خود انجام می دهید و نیاز به سرعت بسیار بالا برای پردازش اطلاعات نداشته باشید.

قطعا استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ یا نرم افزارهای تدوین فیلم ندارید بنابراین نیاز به پرداخت هزینه های اضافی برای ارتقا گرافیک لپ تاپ لنوو و بخش های مختلف آن نداشته باشید.

و با هزینه‌های بسیار مناسب و پایین می توانید فقط با ارتقای رم دستگاه میزان پایین تری می توانید شاهد ارتقا لپ تاپ و سرعت آن به مقدار مورد نظر خودتان باشید.

سوالات متداول:

آیا ارتقای کارت گرافیک لپ تاپ لنوو امکان پذیر است؟

تمامی شرایطی که امکان ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ لنوو وجود داشته باشد در این مطلب توضیح داده شده است.

قیمت ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ لنوو چقدر است؟

در صورتی که کارت گرافیک شما قابلیت ارتقا داشته باشد، تیم فنی این مرکز نسبت به تعویض و ارتقا آن اقدام می نماید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو