مرکز لنوو در جمهوری این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به راحتی و در سریعترین زمان ممکن تمامی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که برای مدل‌های مختلف لپ تاپ و تبلت لنوو به وجود می‌آید را برطرف نمایید. با توجه به اینکه خدمات ارائه شده در این مرکز هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می شود شما می توانید به راحتی و با کمترین هزینه عملیات تعمیر و تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال را همراه با گارانتی معتبر در این مجموعه دریافت کنید.

خدمات ارائه شده در این مرکز از طریق یک تیم فنی و تخصصی که از جدیدترین و به روز ترین ابزار و تجهیزات استفاده می‌کنند ارائه می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از این خدمات شاهد کیفیت و سرعت بالا در برطرف شدن مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل های مختلف لپ تاپ و تبلت این برند و حتی مدل های بسیار قدیمی نیز باشید.

 

تعمیر لپ تاپ لنوو

در قسمت تعمیر لپ تاپ در نمایندگی لنوو در جمهوری تمامی خدمات مربوط به تعمیر سخت افزاری محصولات ارائه می شود و شما می توانید در سریع‌ترین زمان ممکن بعد از تست و عیب یابی اولیه شاهد برطرف شدن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت و لپ‌تاپ خود باشید.

لپ تاپ های لنوو که از ظرافت خاصی بهره‌مند هستند معمولاً از قسمت نمایشگر و یا کیبورد به دلیل ضربه خوردن و یا رفتن آب یا مایعات نشانه مشکلات سخت افزاری می شوند که برای برطرف کردن هر کدام از این مشکلات باید ابتدا تست و عیب یابی اولیه روی دستگاه انجام شود تا متوجه شویم که کدام قسمت ها درگیر شده اند و کدام قسمت ها در نمایشگر و کیبورد سالم هستند.

آب خوردگی در لنوو

اگر خیلی خوش شانس باشید و سطح نفوذ آب و مایعات درون نمایشگاه و کیبورد دارد که شما زیاد نباشد با یک تعمیر ابتدایی با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته مشکلات دستگاه شما برطرف می‌شود اما اگر سطح نفوذ آب و مایعات بسیار زیاد باشد و یا ضربه خوردگی بسیار شدیدی بر روی دستگاه شما وجود آمده باشد عملیات تعمیر پاسخگوی برطرف کردن مشکلات نیست و باید حتماً از تعویض قسمت های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه استفاده کنیم.

مرکز لنوو در جمهوری

علاوه بر نمایشگر و کیبورد که بیشتر در معرض خطرات سخت افزاری هستند خطرات قسمت های داخلی نیز بالاست و قسمت هایی مانند مادربرد نیز ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار مشکلاتی در کارایی شوند که نیازمند تعویض و تعمیر این قسمت نیز می‌باشد.

همچنین در صورتی که نیاز دارید تا لپ تاپ خود را به صورت سخت‌افزاری ارتقا دهید می توانید از خدماتی که نمایندگی Lenovo در جمهوری برای ارتقا سرعت لپ تاپ های لنوو در نظر گرفته است استفاده کنید و از این طریق و هارد لپ تاپ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ارتقا داده و از سرعت بالای لپ تاپ تان لذت ببرید.

 

تعمیر تبلت مرکز لنوو در جمهوری

تبلت لنوو امروزه به عنوان یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و محبوب در میان کاربران کشور ما شناخته می‌شوند و همین موضوع باعث شده است تا مرکز لنوو یک بخش بسیار مخصوص سخت افزاری و نرم افزاری را برای تعمیر انواع مدلهای مختلف تبلت این برند که شامل مدل های قدیمی و مدل های به روز و جدید نیز می‌شود اختصاص دهد.

به گزارش بخش تعمیرات تبلت لنوو تعمیر قسمت های مختلف تبلت نیز مانند لپ تاپ ها ممکن است از نظر سخت افزاری دچار اشکالات می‌شوند توسط تیم فنی و تخصصی را ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و به روز انجام می شود و با توجه به اینکه تبلت ها بیشتر از نظرتان رسیدید دچار مشکل می‌شوند تعمیرات این قسمت باید حتماً توسط ابزار پیشرفته و کسانی که با این ابزارها آشنایی کامل و دقیق دارند انجام شود.

پاساژ جمهوری

در صورتی که عملیات تعمیر بر روی تبلت شما از نظر سخت افزاری امکان پذیر نباشد و تاچ ال سی دی آن به شدت آسیب دیده باشد باید حتماً از تاچ و ال سی دی جدید و اصلی و اورجینال استفاده کنید که مرکز لنوو در پاساژ جمهوری برای تمامی مدلهای مختلف تبلت این برند که شامل مدل های جدید و قدیمی می شوند تاچ و ال سی دی اصلی و اورجینال را با بهترین قیمت فراهم می‌کند و خدمات مربوط به تعویض آنها نیز توسط تیم فنی و تخصصی این مجموعه انجام می‌شود.

به گزارش نمایندگی لنوو علاوه بر این تمامی مشکلات نرم افزاری مربوط به تبلت های لنوو و همچنین مشکلات سخت افزاری داخلی مانند باتری و یا سخت افزاری مانند مادربرد نیز به صورت کامل در این مجموعه انجام می‌شود.

مرکز لنوو در جمهوری

گارانتی معتبر تعمیر

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران نسبت عملیات تعمیر سخت افزاری قطعات دستگاه خود و سلامت آن پس از حمایت تعمیر حساسیت بسیار بالایی دارند تیم فنی و تخصصی این مجموعه با توجه به تضمین کیفیت ای که در مورد خدمات ارائه شده دارد تمامی خدمات ارائه شده را پس از تایید شما با گارانتی معتبر تضمین می کند تا شما بتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری از ناحیه تعمیر شده در مدت زمان معین و مشخص از خدمات این مرکز به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید.

در صورتی که خواستید از خدمات ویژه ای که در این مرکز به عنوان مرکز لنوو در جمهوری در نظر گرفته شده است استفاده نمایید می‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری به این مجموعه که آدرس آن در صفحه درباره ما قرار داده شده است، به راحتی از طریق ارتباط با پشتیبانی آنلاین نیز با پشتیبانی ما در ارتباط باشید و البته از خدمات ارسال رایگان محصولات با استفاده از پیک نیز استفاده کنید تا در صورت کمبود وقت توانید تبلت و لپ تاپ لنوو خود را به صورت پیک‌معتمد این مجموعه به دست متخصصین فنی ما برسانید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو