لپ تاپ لنوو y910

امروزه بازار استفاده از لپ تاپ های لنوو با توجه به کیفیت و ساختار بسیار بالایی که دارند مشتریان زیادی را به خود می بیند و تولید لپ تاپ لنوو y910 نسخه star wars special edition توانست است حجم بالاتری از مشتریان را برای خرید این محصول به سمت فروشگاه ها و نمایندگی های لنوو روانه کند.

در این مطلب در نمایندگی لنوو در تهران قصد داریم به بررسی مشخصات فنی لپ تاپ لنوو پرداخته تا در صورتی که نیاز داشته باشید این لپ تاپ با کیفیت برای انجام بازی های سنگین را خریداری کنید، اطلاعات جامعی در این زمینه داشته باشید.

 

مشخصات ساختاری و ظاهری لپ تاپ لنوو y910 نسخه star wars special edition

لپ تاپ لنوو y910

در ساخت این لپ تاپ از بدنی فلزی استفاده شده اما ضخامت کم در کنار وزن مناسب ۱:۳۸ دهم کیلوگرمی باعث شده است تا این لپ‌تاپ به عنوان یکی از کاربردی ترین و البته شیک ترین لپ تاپ های بازار شناخته شود.

هر چند شرکت لنوو همواره بیشتر از شیک بودن و ظاهر محصولات به ساختار مناسب تر و پایداری و ارگونومیک بودن آنها اهمیت می دهد اما در ساخت این محصول می‌توان نشانه هایی از تلاش لنوو برای جذب بصری مشتری آن را نیز مشاهده نمود.

نمایشگر 13.9 اینچی که برای این لپ‌تاپ زیبا و خوش ساخت در نظر گرفته شده است به صورت کاملا لمسی بوده و کاربران می توانند از لمس بسیار با کیفیت آن برای اجرای نرم افزار ها و دستورات استفاده نمایند.

کیفیت و رزولوشن نمایش تصاویر در لپ تاپ لنوو y910 نسخه star wars special edition به صورت فول اچ دی بوده و این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند با کیفیت بسیار بالا تصاویر، فیلم ها و بازی های مختلف بر روی دستگاه خود اجرا نمایند.

در کنار کیفیت بالای نمایشگر نمی‌توانیم از وضوح صدای مناسب این لپ تاپ که از طریق دو بلندگوی استریو ساخت کمپانی جی بی ال ارائه شده است به راحتی بگذریم.

این بلندگوها با استفاده از فناوری فلان قدرت و وضوح صدای بالایی را بگوش مشتریان می رسانند.

بر روی ظاهر و سخت افزار دستگاه امکاناتی مانند وب کم، کارت خوان، حسگر اثر انگشت و غیره در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این یک کیبورد بسیار ارگونومیک که صفحه کلید آن از ارتفاع و جانمایی بسیار مناسبی برخوردار است، با نور پس زمینه تجهیز شده و کار را برای تایپ از طریق این لپ‌تاپ لنوو بسیار راحت می کند.

 

پردازنده مرکزی و گرافیکی

لپ تاپ لنوو y910

یکی از مهمترین مزیت ها و برتری های لپ تاپ لنوو y910  نسخه star wars special edition نسبت به لپ تاپ های هم رده ای را می توان استفاده از یک پردازنده جدید و با قدرت دانست که به کاربران اجازه می دهد تا با سرعت و به قدرت بسیار بالایی نرم افزار های مختلف را روی دستگاه اجرا نموده و از آن ها به صورت همزمان استفاده نمایند.

برای ساخت لپ تاپ مورد نظر از پردازنده  Core i7 7500U شرکت اینتل استفاده شده است که چهار مگ حافظه کش نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

فرکانس کاری این پردازنده لپ تاپ را به عنوان یک محصول با کیفیت در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بازی های سنگین و نرم افزار های مختلف را به راحتی روی آن اجرا کنید.

بررسی های بخش ارتقا لپ تاپ لنوو نشان میدهد برای پردازنده گرافیکی این دستگاه اما شرکت لنوو به سراغ پردازنده های گرافیکی شرکت اینتل که در این زمینه سر آمده است رفته و پردازنده گرافیکی اینتل HD Graphics 620 را برای آن در نظر گرفته است.

هرچند این پردازنده حافظه گرافیکی مجزا ندارد اما با توجه به قدرت و کیفیتی که دارد می تواند کاربران اجازه دهد تا به راحتی از نرم‌افزارهای مختلف طراحی، ویرایش فیلم و عکس و غیره استفاده نمایند.

 

حافظه ذخیره سازی و بررسی باتری لپ تاپ لنوو y910

لپ تاپ لنوو y910

یکی از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند در راندمان کاری و افزایش کارایی هر لپ تاپ موثر باشد استفاده از رم مناسب برای دستگاه مورد نظر است.

لنوو برای این محصول جذاب و خوش ساخت خود از هشت گیگ رم استفاده کرده است که در کنار پردازنده بسیار با کیفیتی که در نظر گرفته است می‌تواند سرعت و قدرت بالایی را در اختیار مشتریان برای کار با این دستگاه قرار دهد.

با این رم و پردازنده که روی لپ‌تاپ قرار داده شده است شما می توانید بدون هیچ گونه مشکلی و به راحتی نرم افزار های تخصصی مختلف را به صورت همزمان روی دستگاه اجرا نمایید.

با توجه به اینکه پردازنده مورد نظر دارای پسوند U است می توانیم به راحتی متوجه کارایی بالای دستگاه و همچنین طول عمر بالای باتری آن شویم.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی لنوو لپ تاپ لنوو y910  نسخه star wars special edition از یک باتری لیتیوم پلیمر و ظرفیت ۷۸ وات ساعت استفاده شده است که پس از هر بار شارژ توانایی استفاده تا ۱۵ ساعت را به کاربران می دهد.

از دیگر امکاناتی که برای لپ تاپ لنوو y910  نسخه star wars special edition در نظر گرفته شده است می‌توان به شبکه بی سیم وای فای درگاههای ارتباطی مناسب مانند usb تایپ سی و همچنین USB3.0 و بالاتر اشاره نمود.

خرید این دستگاه با توجه به امکانات مناسبی که در آن قرار داده شده است می تواند خیال شما را از نظر داشتن یک لپ تاپ باکیفیت که نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند کاملاً راحت نماید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو