اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ با سخت افزار قوی هستید که بتوانید تمامی فایل های خود را در آن ذخیره نمایید و از کیفیت بالای صفحه نمایش آن نهایت لذت را ببرید، پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ لنوو ThinkPad E590 می باشد.

ما در این مطلب در نمایندگی لنوو قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ لنوو ThinkPad E590 را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

 

معرفی لپ تاپ لنوو ThinkPad E590

لپ تاپ لنوو ThinkPad E590

بعد از موفقیت ها و فروش بالایی که لنوو در تولید لپ تاپ های مدل e580 خود در بازار های جهانی به دست آورد، به سراغ تولید یک لپ تاپ با کیفیت تر برای جایگزینی این محصول و حفظ جایگاه خود در میان برند های معتبر دنیا رفت.

لپ تاپ لنوو ThinkPad E590 از نظر کیفیت ساخت و طراحی می تواند با محصولات بالا رده ای دیگر برند ها مقایسه شود.

سخت افزار مناسب در کنار کیفیت و استحکام بالای بدنه ی دستگاه، لپ تاپ لنوو e590 را به عنوان یک لپ تاپ مناسب کسب و کار های بزرگ و البته کاربری های صنعتی نموده است.

علاوه بر این افرادی که حجم کاری بالای داشته و به لپ تاپ قوی و با سرعت بالا نیاز دارند نیز می توانند برای خرید لپ تاپ لنوو ThinkPad E590 اقدام نمایند.

 

ساختار فیزیکی و نمایشگر دستگاه

لپ تاپ لنوو ThinkPad E590

شرکت لنوو سعی کرده است با توجه به نوع کاربری دستگاه، یک ظاهر شیک و تقریباً مهندسی به آن ببخشد و در این زمینه تا حدود بسیار زیادی موفق بوده است.

پنل قاب دستگاه از جنس فیبر کربن و پلاستیک ترکیبی بوده که باعث می شود تا میزان احتمال خط و خش افتادن بر روی دستگاه بسیار کاهش پیدا کند.

جنس پنل زیرین دستگاه نیز زبر بوده و باعث می شود تا در هنگام استفاده در محیط های مختلف، خطراتی باعث افتادن و یا لیز خوردن دستگاه نشود.

در زیر این پنل دو بلندگو با کیفیت دالبی قرار گرفته اند که می توانند صدا را با وضوح مناسبی پخش نمایند.

لپ تاپ لنوو ThinkPad E590 از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TFT بهره می برد که کیفیت نمایش تصاویر در آن به HD و با رزولوشن 768*1366  می باشد.

با توجه به فناوری هایی که در لپ تاپ های جدید استفاده می شود و همچنین رزولوشن بالای آن ها، نمی توان انتظار کیفیت بالای به همراه کار های گرافیکی سنگین با این لپ تاپ را داشته باشیم.

به گزارش نمایندگی Lenovo وزن 2.1 کیلوگرمی این لپ تاپ برای یک لپ تاپ 15 اینچی تقریباً مناسب بوده و باعث می شود تا افراد در کاربری های مختلف بتوانند به راحتی آن را برای استفاده در محیط، حمل نمایند.

از جمله مزیت های صفحه نمایش لپ تاپ لنوو ThinkPad E590 می توان به مات بودن آن اشاره نمود که می تواند کارکردن با دستگاه در محیط های با نور مستقیم خورشید را نیز امکان پذیر نماید.

 

قیمت لپ تاپ Lenovo ThinkPad و ارزش اقتصادی بالای آن

لپ تاپ های لنوو معمولاً از سخت افزار قوی برخوردار هستند و همین موضوع می تواند مهم ترین عامل در تعیین قیمت آن ها باشد.

مشتریانی که قصد خرید مدل های مختلف لپ تاپ های لنوو را دارند، متعمولاً به امکانات این محصولات توجه نموده و سپس سراغ ارزش اقتصادی محصول می روند.

قیمت لپ تاپ Lenovo ThinkPad با توجه به امکانات بسیار زیاد سخت افزاری و همچنین کیفیت و مقاومت بالای بدنه و استفاده از به روزترین و بهترین تجهیزات شرکت های سازنده می تواند بسیار مناسب باشد.

 

ویژگی های پردازنده و حافظه ی دستگاه

لپ تاپ لنوو ThinkPad E590

یکی از مهمترین عوامل محبوبیت لپ تاپ لنوو ThinkPad E590 را می توان سرعت و قدرت آن به واسطه ی استفاده از پردازنده ی نسل جدید شرکت اینتل دانست.

این پردازنده ی سری core i7 از مدل 8565U بوده و جز قوی ترین و پرسرعت ترین پردازنده ی های این شرکت به حساب می آید که اجرای نرم افزار های مختلف با حجم های بالا و به صورت همزمان را روی دستگاه امکان پذیر نموده است.

در این لپ تاپ از پردازنده ی مدل Radeon RX550 که توسط شرکت AMD ساخته شده و دارای دو گیگابایت حافظه ی اختصاصی می باشد، استفاده شده است.

بررسی های بخش تعمیر لپ تاپ لنوو نشان میدهد کاربران به واسطه ی این پردازنده می توانند کار های گرافیکی حرفه ای و نیمه حرفه ای را با لپ تاپ انجام دهند هر چند که نباید انتظار انجام بازی های سنگین و با کیفیت را با این دستگاه داشته باشیم.

لپ تاپ لنوو ThinkPad E590 در میان سیستم سخت افزاری خود از یک حافظه ی رم 8 گیگابایتی استفاده می کند که برای آن حافظه ی داخلی 1 ترابایت در نظر گرفته شده است.

با توجه به این رم و حافظه ی داخلی می توان گفت که لپ تاپ لنوو ThinkPad E590 به خوبی نیاز های کاربران در محیط های مختلف برای ذخیره سازی و یا نصب نرم افزار های مختلف را برآورده می کند.

از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به وبکم، کارت خوان، حسگر اثر انگشت، تاچ پد با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی و امکانات ارتباطی مانند یک پورت USB2.0، دو پورت USB3.0، پورت   USB Type-C، پورت شبکه و HDMI اشاره نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو