لپ تاپ لنوو Legion 5

لپ تاپ لنوو Legion 5 که در کانفیگ های مختلفی به بازار آمده است به عنوان یک لپ تا میان رده ای مخصوص بازی در نظر گرفته می شود و می تواند نیاز های کاربری شما را نیز به طور کامل برای انجام کار های شخصی برطرف سازد.

در این مطلب در نمایندگی لنوو در تهران به طور کامل این محصول لنوو را مورد بررسی قرار می دهیم تا در صورت نیاز بتوانید با دید بازتر یکی از کانفیگ های مختلف این دستگاه را خریداری کنید.

در صورتی که از مدل های قدیمی لنوو استفاده می کنید می توانید همه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن را در سریع ترین زمان ممکن در نمایندگی لنوو تعمیر نمایید.

 

بررسی ویژگی های ظاهری لپ تاپ لنوو Legion 5

لپ تاپ لنوو Legion 5

لپ تاپ لنوو Legion 5 از نظر ظاهری مانند دیگر لپ تاپ های مخصوص بازی از بدنه محکم و قوی برخوردار است.

این لپ تاپ در کنار محکم بودن بدنه از نظر ظاهری نیز زیبایی  و شیک بودن خاصی دارد و از این نظر می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال خرید لپ تاپ زیبا و شیک هم هستند.

یکی از مهم ترین بخش های لپ تاپ های میان رده ای مخصوص بازی استفاده از کیبورد حرفه ای و جزیره ای است که در کنار امکان تایپ سریع به شما این اجازه را بدهد تا بتوانید از دکمه ها برای بازی نیز استفاده کنید.

این کیبورد که دارای سطح سیقلی و زیبایی است، اثر انگشت بر روی آن نمی ماند و دارای ارتفاع بسیار مناسبی است.

ارتفاع مناسب در کنار نور پس زمینه کیبورد به شما کمک می کند تا در محیط های با نور کم بتوانید به راحتی با این دستگاه کار کرده و از آن برای استفاده های مختلف بهره ببرید.

بدنه این لپ تاپ از فلز با کیفیت ساخته شده است و به همین دلیل وزن آن اندکی نسبت به دیگر لپ تاپ های هم رده ای خود بالاتر رفته است.

البته مقاومت و دوام لپ تاپ در محیط به قدری بالاست که می توان با اطمینان گفت که طول عمر واقعی آن را می توانید در هنگام استفاده در هر محیطی شاهد باشید.

 

نمایشگر مات با کیفیت فول اچ دی

لپ تاپ لنوو Legion 5

شرکت لنوو برای لپ تاپ لنوو Legion 5 از یک نمایشگر 15.6 اینچی استفاده کرده است که می تواند با توجه به کیفیت فول اچ دی که برای آن در نظر گرفته شده همه نیاز های کاربران مخصوص بازی را به خوبی برطرف نماید.

این نمایشگر از پنل IPS در ساختار خود استفاده می کند.

همانطور که می دانید و در معرفی و بررسی دیگر محصولات لنوو به آن اشاره کرده ایم، نمایشگر IPS میدان دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد و این موضوع برای لپ تاپ های مخصوص بازی می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد تا چند نفر به صورت همزمان بتوانند با دستگاه کار کنند.

نمایشگر در نظر گرفته شده برای لپ تاپ لنوو Legion 5 از نوع مات بوده و به همین دلیل بدون هیچ دغدغه ای می توانید در محیط های مختلف و حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز به راحتی از آن برای انجام بازی های مختلف استفاده نمایید یا کار های شخصی خود را در هر حالتی انجام دهید.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی Lenovo در کنار کیفیت مناسب نمایشگر که پاسخگوی نیاز های کاربران می باشد، کیفیت صدای منتشر شده توسط لپ تاپ لنوو Legion 5 نیز بسیار با وضوح بالا بوده و به همین دلیل می توانید صدای بازی ها و فیلم های مورد علاقه خود را با کیفیت بالا بشنوید.

 

پردازنده مرکزی و گرافیکی دستگاه

لپ تاپ لنوو Legion 5

همانطور که در بالا اشاره شد، لپ تاپ لنوو Legion 5 در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است و به همین دلیل شاهد استفاده از مدل های مختلف پردازنده اینتل در ساختار آن به عنوان پردازنده مرکزی دستگاه هستیم.

پردازنده های مرکزی core i7 اینتل به کاربران این امکان را می دهد تا با سرعت و قدرت بالایی بتوانند برنامه های مختلف را روی دستگاه اجرا نمایند.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ لنوو معتقدند در کنار این پردازنده ها از رم 8 تا 32 گیگ استفاده شده است تا از این طریق سرعت پردازش داده ها بالاتر برود و شاهد راندمان بالای این دستگاه باشیم.

برای ذخیره سازی فایل ها و اطلاعات نیز از 512 تا 1 ترابایت حافظه از نوع SSD استفاده شده است.

همانطور که می دانید استفاده از حافظه SSD نسبت به حافظه های معمولی سرعت اجر و انتقال بسیار بالاتری دارد.

برای اینکه لپ تاپ لنوو Legion 5 بتواند جدیدترین بازی ها را اجرا کند یا توانایی اجرا و خروجی گرفتن از نرم افزار های طراحی و تدوین فیلم را به شما بدهد از پردازنده های گرافیکی انویدیا با 6 گیگ رم اختصاصی در ساختار آن استفاده شده است.

برای باتری دستگاه نیز از یک باتری سه سلولی استفاده شده است که می تواند در حالت روشن و کار کردن دستگاه بین دو تا 4 ساعت به طور مدوام این لپ تاپ را روشن نگه دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو