بررسی مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ لنوو Legion y530-f

لپ تاپ لنوو Legion y530-f یکی از لپ تاپ های گیمینگ شرکت لنوو است که به دلیل حافظه ی داخلی 2 ترابایتی و سخت افزار قوی توانسته است محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران به دست آورد.

ما در نمایندگی لنوو قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ لنوو Legion y530-f را در اختیار شما کاربران قرار دهیم .

 

معرفی لنوو Legion y530-f

 

لپ تاپ های سری Y شرکت لنوو که به عنوان لپ تاپ های مخصوص بازی معرفی شده اند معمولاً از نظر سخت افزاری و کیفیت صفحه نمایش در سطح بالایی قرار دارند و به همین دلیل می توان از انجام بازی های مختلف با کیفیت بالا بر روی این لپ تاپ ها نهایت لذت را برد.

لنوو Legion y530-f یکی از همین لپ تاپ هاست که توانسته است به لطف کیفیت بالا سخت افزاری و نرم افزاری مشتریان بسیاری را پیدا کرده و لنوو را به فروش بالایی در سطح بازار برساند.

استفاده از به روز ترین تجهیزات که برای لپ تاپ های گیمینگ در سطح بازار ارائه شده اند را می تواند دلیل برتری این محصول دانست.

قیمت لپ تاپ به نسبت امکاناتی که در آن وجود دارد برای طرفداران گیمینگ می تواند بسیار مناسب بوده و باعث بالا رفتن ارزش اقتصادی آن شده است.

 

طراحی زیبا در کنار صفحه نمایش با کیفیت

لنوو Legion y530-f

شاید برای طرفداران بازی های کامپیوتری، ساختار لپ تاپ ها در اولویت های ابتدایی قرار نگیرد اما لنوو Legion y530-f به راحتی و به واسطه ی ساختاری شیک و زیبایی که دارد می تواند هر مشتری را برای خرید خود ترغیب نماید.

لنوو در ساخت این محصول از بهترین و به روزترین مواد و تجهیزات استفاده کرده است تا طراحی زیبای آن در نگاه اول مشتریان را به خود جذب نماید.

زیبایی ساختار لپ تاپ لنوو Legion y530-f به خوبی در ضخامت 24 میلی متری آن که برای یک لپ تاپ گیمینگ عدد بسیار قابل توجهی می باشد، دیده می شود.

وزن این لپ تاپ در حدود 2.3 کیلوگرم می باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن را در کیف خود به محیط های مختلف منتقل نمایند.

از ضروری ترین مسائل در ساخت لپ تاپ های گیمینگ، کیفیت بالای صفحه نمایش این محصولات می باشد که این کیفیت بالا به خوبی در لپ تاپ لنوو Legion y530-f مشاهده می شود.

ّررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو نشان میدهد تکنولوژی های به کار رفته  وضوح بالا نمایش تصاویر در صفحه نمایش 15.6 اینچی این محصول باعث شده است تا کاربران از زوایای مختلف بتوانند کیفیت یکسانی در نمایشگر را مشاهده نمایند.

این ویژگی به خصوص در هنگام بازی با این لپ تاپ می تواند کاربردی و مفید باشد.

رزولوشن این صفحه با کیفیت FULL HD به میزان 1080*1920 می باشد تا کاربران در هنگام تماشای فیلم، وب گردی و یا انجام بازی نهایت لذت را تجربه نمایند.

کیبورد با نور پس زمینه، تاچ پد با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی و … از دیگر ویژگی های این لپ تاپ خوش ساخت شرکت لنوو می باشند.

 

سخت افزار بسیار قوی مهم ترین ویژگی لنوو Legion y530-f

لنوو Legion y530-f

لپ تاپ های بازی با توجه به کاربری بسیار زیادی که دارند باید از سخت افزار بسیار قوی برخوردار باشند تا بتوانند برای نصب و اجرای بازی های مختلف عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهند.

لنوو Legion y530-f به عنوان یکی از نمونه های برتر لپ تاپ که در سال 2018 به عنوان لپ تاپ گیمینگ عرضه شده است از سری هفتم پردازنده های شرکت اینتل به مدل 8750H بهره می برد.

این مدل پردازنده به دلیل قدرت بالایی که دارد امکان نصب نرم افزار های مختلف و همچنین اجرای همزمان آن ها را به کاربران می دهد.

پردازنده ی core i7 شرکت اینتل در این مدل از 9 مگابایت حافظه ی کش و سرعت 2.2 تا 2.5 گیگاهرتز برخوردار می باشد.

لنوو Legion y530-f از پردازنده ی گرافیکی قوی شرکت انویدیا مدل Geforce GTX1050Ti استفاده می کند تا از این طریق برای نمایش گرافیکی بازی ها و همچنین انجام کار های طراحی کاربری بسیار بالایی از خود نشان دهد.

کارشناسان بخش تعمیر لپ تاپ لنوو معتقدند پردازنده ی گرافیکی مورد نظر دارای 4 گیگابایت حافظه ی اختصاصی می باشد که برای لپ تاپ های این رده عدد قابل توجهی است.

وجود دو ترابایت حافظه ی داخلی هیبریدی باعث شده است تا کاربران بدون هیچ دغدغه ای بازی ها با حجم مختلف را بر روی دستگاه ذخیره و اجرا نمایند.

علاوه بر این 256 گیگابایت حافظه  از نوع SSD نیز بر روی این لپ تاپ منحصر به فرد در اختیار کاربران آن قرار داد شده است.

لنوو Legion y530-f از حافظه ی رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 بهره می برد.

قرار گرفتن این سخت افزار قوی باعث شده است تا از نظر اقتصادی خرید لنوو Legion y530-f ارزش بسیار بالایی داشته باشد.

 

سایر ویژگی و مشخصات فنی دستگاه

باتری دستگاه از نوع 3 سلولی بوده و در هنگام وب گردی و روشن بودن وای فای می تواند تا 4 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد. این عدد البته برای استفاده از دستگاه به منظور بازی به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

از نظر ارتباطی لنوو Legion y530-f دارای یک پورت USB3.1، پورت شبکه، سه پورت USB3.0، یک پورت HDMI و یک پورت USB Type-C می باشد.

بلوتوث داخلی، وب کم، کارت خوان، شبکه بی سیم، صفحه نمایش مات و … از دیگر ویژگی های لپ تاپ لنوو مخصوص بازی مدل Legion y530-f می باشند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو