لپ تاپ لنوو ideapad 1

لپ تاپ لنوو ideapad 1 با بهره گیری از یک نمایشگر 11.6 اینچی و همچنین امکانات پایه ای می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به فکر خرید و استفاده از یک لپ تاپ برای انجام کار های شخصی و روزمره و همچنین امور پایه ای در محیط کاری خود هستند.

این لپ تاپ جز محصولات جدید ساخته شده توسط برند لنوو است که همواره به عنوان یک برند با ارائه محصولات جذاب و کاربردی براساس نیاز مشتریان و کاربران توانسته است فروش بالایی را در این زمینه کسب نماید.

در ادامه مطلب در نمایندگی لنوو با نقد و بررسی تخصصی این محصول همراه ما باشید تا متوجه شوید چرا باید این هزینه را برای خرید یک لپ تاپ پایین رده ای بپردازید.

طراحی ظاهری لپ تاپ لنوو ideapad 1

طراحی ظاهری لپ تاپ لنوو ideapad 1

لپ تاپ لنوو ideapad 1 از بدنه کاملاً پلاستیکی ساخته شده است و این موضوع باعث کاهش وزن و همچنین قیمت دستگاه شده است.

البته مجله های معتبری که در زمینه امتیازدهی به محصولات مختلف لپ تاپ انواع برند ها فعالیت می کنند، به دلیل کیفیت مواد اولیه و همچنین طراحی مناسب، امتیاز بسیار بالایی را به این محصول لنوو داده اند.

این یعنی مقاومت لپ تاپ مورد نظر در محیط های کاری و اداری بالاست و دغدغه ای در این مورد با توجه به جنس پلاستیکی آن نباید داشته باشید.

استفاده از پلاستیک باعث شده است تا وزن این لپ تاپ به 1200 گرم برسد و با توجه به ابعادی که دارد شما می توانید به راحتی آن را درون یک کیف کوچک قرار داده و به راحتی در هر محیطی آن را به همراه خود حمل نمایید.

از نظر طراحی باید به کیبورد جزیره ای و بسیار با کیفیت ساخت بالا این محصول نیز اشاره کنیم که می تواند در صورت نیاز با سرعت بالا و با کمترین خطا به دلیل رعایت ارتفاع و فاصله مناسب بین صفحه کلید، دستورالعمل ها و محتوای مورد نظر شما را روی صفحه تایپ کند.

کیبورد جزیره ای که در دسترس شما قرار گرفته است در کنار بلندگو های با کیفیت و همچنین تاچ پد حرفه ای شما را از خرید کیبورد اضافی و همچنین موس بی نیاز می کند.

به طور  کلی می توان گفت هر چند لپ تاپ لنوو ideapad 1 از لپ تاپ های پایین رده ای این برند به شمار می رود اما از طراجی جذاب و کاربردی و همچنین ساختار با کیفیت بهره می برد تا کاربران بتوانند همه نیاز های خود را با آن برطرف نمایند.

پردازشگر و رم دستگاه

برای پردازش اطلاعات پایه ای نیازی به پردازشگر های قوی ندارید و شرکت لنوو با علم به این موضوع از پردازشگر Celeron N4020  اینتل در ساخت این مدل از لپ تاپ های خود استفاده کرده است.

پردازشگر لپ تاپ لنوو ideapad 1

اکر دانشجو هستید و یا برای تولید محتوای متنی و البته وب گردی و نیاز های روزانه خود به یک لپ تاپ با قیمت مناسب احتیاج دارید، استفاده از این پردازنده می تواند همه نیاز های شما را برطرف نماید.

برای اینکه راندمان کاری لپ تاپ بالا برود از یک رم 4 گیگ نیز در ساختار آن استفاده شده است.

هر چند این 4 گیگ در مقایسه با حافظه رم بر روی دیگر لپ تاپ ها می تواند عدد پایینی باشد اما زمانی که به ساختار این محصول توجه می کنیم می توانیم ببینیم که با توجه به قیمت، مشخصات فنی بسیار مناسبی دارد.

در صورتی که قصد داشته باشید همه فایل ها و اطلاعات مورد نیاز خود را بر روی لپ تاپ لنوو ideapad 1 ذخیره نمایید، استفاده از یک حافظه داخلی 128 گیگ از نوع SSD که سرعت انتقال و ذخیره بسیار بالاتری دارد می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

علاوه بر این سخت افزار قوی، استفاده از یک باتری دو سلولی که در محیط وب گردی و یا اتصال به وای فای می تواند تا 8 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد، یکی دیگر از مزایای استفاده از لپ تاپ مورد نظر لنوو می باشد که می تواند دغدغه های شما برای داشتن و استفاده کردن از لپ تاپ در مسافرت و یا محیط های بیرونی و یا هنگام قطع برق را به خوبی برطرف نماید.

بررسی صفحه نمایش لپ تاپ لنوو ideapad 1

یکی از مهم ترین قسمت های جذاب در ساختار این محصول را می توان استفاده از یک نمایشگر 11.6 اینچی دانست.

این نمایشگر باعث شده است تا لپ تاپ مورد نظر ابعاد بسیار جمع و جوری داشته باشد و همین موضوع به حمل و نقل راحت تر آن کمک می کند.

نمایشگر به کار رفته در ساختار این دستگاه به شما اجازه می دهد تا تصاویر را با کیفیت HD تماشا کنید.

پنل TN در کنار روکش مات باعث می شود تا زمانی که قصد دارید از لپ تاپ لنوو ideapad 1 در محیط های با نور بسیار زیاد و یا در زیر تابش مستقیم نور خورشید استفاده نمایید، هیچ مشکلی نداشته باشید.

راه های ارتباطی لپ تاپ لنوو ideapad 1

امکانات ارتباطی

امکانات ارتباطی همواره یک بخش مهم در ساختار محصولات هستند تا بتوانند ارتباط آن با دیگر تجهیزات را به راحتی برقرار نمایند.

این لپ تاپ از وای فای 5 پشتیبانی می کند و از این طریق با نصب برنامه های مختلف می توانید اطلاعات و فایل ها را رد و بدل نمایید.

علاوه بر این بلوتوث داخلی نیز به شما کمک می کند تا تجهیزات جانبی مانند موس یا هدفون را به راحتی به دستگاه خود وصل نمایید.

برای اینکه بتوانید لپ تاپ را به نمایشگر های جانبی متصل نمایید، بهتر است از پورت HDMI قرار داده شده بر روی آن استفاده نمایید.

این پورت در کنار دو پورت USB 3.0  از راه های ارتباطی دیگر تجهیزات با لپ تاپ لنوو ideapad 1 شما هستند.

در صورتی که قصد دارید به صورت فیزیکی میکروفون و یا هدست را به دستگاه وصل نمایید، می توانید این کار را از طریق جک هدفون قرار داده شده بر روی دستگاه انجام دهید.

وب کم، کارت خوان، پشتیبانی از اتصال بی سیم، جنس بدنه با کیفیت، قابلیت چرخش 180 درجه ای صفحه نمایشگر و … از دیگر امکاناتی هستند که بر روی این لپ تاپ می توانید از آن ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو