لپ تاپ لنوو مدل v145


وجود یک ترابایت حافظه ی داخلی، صفحه نمایش 15.6 اینچی و امکاناتی مانند پورت های ارتباطی مختلف لپ تاپ لنوو V145 را به عنوان یک لپ تاپ با کاربری عمومی و مناسب مصارف خانگی نموده است.

بررسی های فنی محصول توسط کارشناسان ما در نمایندگی کانن نشان می دهد که لپ تاپ لنوو V145 از قیمت اقتصادی و ارزشمندی برخوردار است و می تواند با بدنه ای مقاوم و کارایی بالا به دلیل رم 8 گیگابایتی این ارزش را به خوبی در اختیار مشتریان و کاربران قرار دهد.

لپ تاپ لنوو V145

لپ تاپ لنوو مدل v145

یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ لنوو V145 که باعث کاهش قیمت تمام شده ی آن بوده است را می توان استفاده از جنس پلاستیک مشکی برای رنگ بندی و ساخت بدنه ی این لپ تاپ می باشد.

هر چند جنس پلاستیک معمولاً مقاومت کمتری نسبت به بدنه ی فلزی دارد اما در v145 به دلیل طراحی خاص محصول در لبه ها و قاب پشتی شاهد کیفیت و دوام بالای محصول هستیم.

بنابراین می توان گفت مشتریانی که به دنبال خرید یک لپ تاپ شیک و ارزان قیمت هستند که با آن کار های روزمره و شخصی خود را انجام دهند می توانند از این محصول استفاده نمایند.

نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ لنوو V145 از نوع LED و با کیفیت HD و رزولوشن 768*1366 می تصاویر فیلم ها و عکس های ثبت شده ی خاطره انگیز شما را به خوبی نمایش می دهد.

لنوو در ساخت این صفحه نمایش از تکنولوژی صفحه مات استفاده نموده است تا خریداران و کاربران عمومی دستگاه بتوانند در محیط های مختلف و حتی در جلوی نور خورشید نیز به راحتی از لپ تاپ خود استفاده نمایند.

صفحه کلیدی با ارتفاع مناسب کلید ها و همچنین ارگونومی و مناسب در این محصول به کار گرفته شده است تا دانشجویان بتوانند با سرعت بالا و بدون هیچ خطایی با این کیبورد تایپ نمایند.

وزن 2.1 کیلوگرمی این لپ تاپ لنوو شاید در مقایسه با برند های امروزی کمی زیاد باشد اما قطعا به کاربران این لپ تاپ با نمایشگر 15.6 اینچی اجازه می دهد تا در محیط های مختلف لپ تاپ خود را حمل نمایند.

مشخصات رم و حافظه ی داخلی

لپ تاپ لنوو مدل v145

معمولاً دانشجو ها و کسانی که لپ تاپ لنوو مدل v145 را برای مصارف عمومی و خانگی خریداری می کنند در کنار سرعت و امکانات دستگاه به رم و حافظه ی داخلی آن اهمیت بسیار زیادی می دهند.

لپ تاپ لنوو V145  نیز به خوبی با یک حافظه ی داخلی 1 ترابایتی از نوع هارد دیسک می تواند تمامی نیاز های کاربران را برای ذخیره نمودن فایل ها، فیلم ها و ذخیره و نصب برنامه های مختلف برطرف نماید.

در کنار این حافظه ی داخلی، یک رم 8 گیگابایتی به محصول اضافه شده است تا کارایی و راندمان محصول در هنگام اجرای برنامه ای مختلف بالا برود.

در کنار این ویژگی ها می توان به جک هدفون لپ تاپ لنوو V145 نیز اشاره نمود که به کاربران برای تماشای بهتر فیلم ها و یا فایل های آموزشی و حتی گوش دادن موسیقی کمک می نماید.

البته بر روی ساختار لپ تاپ دو اسپیکر داخلی با توان 1.5 وات استفاده از فناوری دالبی در نظر گرفته شده است که می تواند صدا را با وضوح و کیفیت بالایی برای کاربران پخش نماید.

پردازنده ی مرکزی شرکت AMD

برای اجرای برنامه ها به صورت همزمان و بالا رفتن سرعت دستگاه در پردازش اطلاعات از یک پردازنده ی سری Stoney Ridge شرکت AMD استفاده شده است.

این پردازنده از مدل A6-9220 بوده و دارای یک مگابایت حافظه کش می باشد تا بتواند در کاربری های عمومی مانند تماشای فیلم، وبگردی، اجرای نرم افزار های سبک و … سرعت مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

برای طراحی و گرافیک دستگاه نیز از پردازنده ی گرافیکی Radeon R4 شرکت AMD استفاده شده است.

پورت ها و امکانات ارتباطی لپ تاپ لنوو V145

لپ تاپ لنوو مدل v145

علاوه بر توانایی وصل شدن به لپ تاپ از طریق بلوتوث داخلی و شبکه بی سیم وای فای می توان تجهیزات و لوازم جانبی را برای تبادل اطلاعات و دیتا بر روی پورت های مختلف لپ تاپ لنوو مدل v145 وصل نمود.

از پورت HDMI لپ تاپ می توان برای وصل نمودن کنسول های بازی یا مانیتور استفاده نمود.

از دو پورت USB3.0 نیز می توان برای اتصال فلش یا تجهیزاتی مانند پرینتر و … استفاده نمود.

در کنار این موارد ارتباطی یک پورت USB Type-C  و یک پورت شبکه در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات لپ تاپ لنوو مدل v145 می توان به موارد زیر اشاره نمود.

تاچ پد با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

وب کم با قدرت 0.3 مگاپیکسل

درایو نوری

باتری سه سلولی با شارژدهی 5 ساعته در کاربری های عمومی دستگاه

کارت خوان

نسبت تصویر 16:9

ابعاد مناسب و ساختار و طراحی شیک و جذاب

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو