لنوو محبوب تر است یا ایسوس

لنوو محبوب تر است یا ایسوس ؟ این سوالی است که شاید شما به عنوان یکی از دنبال کنندگان بازار رقابت هیجان انگیز برند های تولید کننده لپ تاپ از خود داشته باشید.

مطمئناً با توجه به تنوع مدل هایی که توسط هر دو برند در زمینه لپ تاپ تولید می شوند، پاسخ دادن به این سوال و مقایسه کلی هر دو برند کمی سخت باشد اما به طور کلی می توان از نظر کیفیت و کارایی هر دو محصول را در یک سطح دانست.

البته در بحث لپ تاپ های مخصوص بازی کفه ترازو کمی به نفع ایسوس سنگین تر است که در ادامه در نمایندگی لنوو در تهران به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

لنوو محبوب تر است یا ایسوس ؟ بررسی از نظر ظاهری و ساختار فیزیکی

لنوو محبوب تر است یا ایسوس

لنوو و ایسوس در سال های گذشته همواره در میان برترین تولید کنندگان لپ تاپ در دنیا حضور داشته اند و به دلیل ویژگی ها و امکانات بسیار زیادی که در مدل های مختلف ارائه داده اند مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

از نظر ظاهری و ساختار فیزیکی هر چند دو برند مورد نظر تفاوت هایی با هم دارند اما به طور کلی می توان کیفیت ساخت بدنه و دوام آن ها را در سطح بالایی دانست.

ایسوس از بدنه فلزی در ساخت همه لپ تاپ های خود استفاده می کند و به دلیل بازاریابی قوی تری که دارد، از طراحی های جذاب تری نیز استفاده می کند تا از این طریق بتواند در نگاه اول مشتریان را برای خرید جذب نماید.

کیفیت بالای این برند باعث اطمینان خاطر مشتریان از نظر ساختاری و ظاهری شده است.

شرکت لنوو نیز در این زمینه یکی از پرچمداران می باشد و از بدنه مقاوم در ساخت محصولات استفاده می کند.

البته لنوو شاید کمتر به زیبایی و طراحی های جذاب و شیک محصولات خود اهمیت بدهد و به همین دلیل است که شاید در میان خانم ها محبوبیت کمتری داشته باشد.

البته به طور کلی نمی توان با کیفیت بودن یا نبودن را به همه محصولات نسبت داد زیرا ممکن است یکی از مدل های ایسوس یا لنوو با کیفیت باشد در حالی که دیگر مدل تولید شده از همان نظر کیفیت بالایی را نداشته باشد.

طبق بررسی های ما در نمایندگی لنوو به طور کلی برای کاهش قیمت و همچنین وزن دستگاه همه برند ها از استراتژی های مختلفی استفاده می کنند که یکی از آن ها می تواند تغییر ساختاری لپ تاپ باشد.

 

مقایسه کیفیت و کارایی دستگاه

لنوو محبوب تر است یا ایسوس

لنوو یک برند آمریکایی است که در چین تولید می شود و به همین دلیل همه قطعات ساخته شده آن دارای استاندارد های جهانی می باشند.

البته این به آن معنا نیست که برند تایوانی ایسوس که قطعات لپ تاپ را خودش تولید می کند از کیفیت پایین برخوردار باشد.

به طور کلی اگر بخواهیم از نظر کیفیت و کارایی لپ تاپ های لنوو و ایسوس را با هم در رده های مختلف مقایسه نماییم با توجه به استفاده از پردازنده های مرکزی و گرافیکی و همچنین امکاناتی که در آن ها قرار گرفته است، می توان در لپ تاپ های خانگی و اداری هر دو برند را در یک سطح دانست.

البته همانطور که در بالا نیز اشاره شد رقابت شدیدی در ساخت لپ تاپ های گیمینگ بین دو برند برقرار شده است تا در این زمینه سوال لنوو محبوب تر است یا ایسوس ؟ در ذهن مخاطبان به وجود بیاید.

با توجه به اینکه ایسوس از پردازنده های نسل جدید شرکت اینتل در لپ تاپ های گیمینگ خود استفاده می کند و البته به عنوان لپ تاپ های مخصوص بازی، ظاهر زیبایی را نیز برای آن ها طراحی می کند، توانسته است به محبوبیت بالاتری دست پیدا کند.

 

مقایسه از نظر قیمت

لنوو محبوب تر است یا ایسوس

یکی از مباحث دیگری که می تواند در پاسخ به سوال لنوو محبوب تر است یا ایسوس ؟ به ما کمک کند، قیمت این لپ تاپ ها در مدل های مختلف می باشد.

هر چند امروزه ایسوس دامنه تبلیغات بیشتری دارد، اما برند لنوو با استراتژی های بازاریابی موفقی که اتخاذ کرده است توانسته است قیمت پایین تری نسبت به این برند برای مشتری ارائه نماید.

قیمت پایین تر همواره جز یکی از مهم ترین فاکتور ها برای طیف گسترده ای از خریداران می باشد که این موضوع می تواند در ارزش گذاری لپ تاپ های خانگی و با کاربری عمومی یا اداری تاثیر بسیار بیشتری داشته باشد.

 

مشکلات متداول در لپ تاپ های ایسوس و لنوو

مشکلات متداول

هر چند در اهمیت این برند ها و محبوبیت بالای آن ها برای مشتریان از نظر خدمات و تامین قطعات تردیدی وجود ندارد، اما در بخش های مختلفی نیز دچار خرابی های دائمی می شوند که ممکن است مشتریان را با هزینه های مختلف و البته بالایی رو به رو نمایند.

این موضوع یعنی خراب شدن قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه در لپ تاپ های ایسوس بیشتر مشاهده می شود .

بررسی های بخش ارتقا لپ تاپ لنوو نشان میدهد لپ تاپ های لنوو و ایسوس به خصوص در بخش لپ تاپ های مخصوص مصارف اداری و خانگی از کیفیت قاب بسیار بالایی برخوردار نیستند و بدنه و شاسی آن ها با مشکلات مختلفی رو به رو می شود که نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

به طور کلی در بررسی لنوو محبوب تر است یا ایسوس ؟ نمی توان نظر قطعی داد زیرا تنوع مدل های آن ها بسیار زیاد بوده و یک برند می تواند در هر بخش برتری نسبت به دیگر برند ها داشته باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو