سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو

سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو ؟ این سوالی است که اکثر کاربران کامپیوتر های یکپارچه یا همان آل این وان ها از خود می پرسند.

ما در این مطلب در نمایندگی لنوو قصد داریم به بررسی نقاط قوت و ضعف این دو محصول و مقایسه آن ها با هم بپردازیم

 

بررسی سرفیس استودیو مایکروسافت و آل این وان لنوو

سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو

زمانی که مایکروسافت از سرفیس پرو خود به عنوان یک شاهکار رونمایی کرد می توانستیم تصور نماییم که به زودی دیگر محصولات سرفیس که به یک برند تبدیل شده است به بازار ارائه می شوند.

همین اتفاق نیز رخ داد و در سال های بعد شاهد کامپیوتر های یکپارچه این شرکت یعنی همان آل این وان با نام سرفیس استودیو بودیم.

این کامپیوتر ها از نظر ظاهری و کیفیت ساختاری توانستند نگاه طیف گسترده ای از مشتریان و کاربرانی که به دنبال خرید یک محصول بی نظیر بودن را به خود جذب نماید.

سرفیس استودیو ها برخلاف سرفیس پرو و دیگر محصولات که حالت دو در یک داشته و از این نظر کارایی بالایی را به مشتریان می دادند فقط برای افرادی که به دنبال ادیت فیلم، انیمیشن، عکاسی و … هستند می تواند به عنوان یک نمایشگر بزرگ و با کیفیت کاربرد داشته باشد.

به گزارش بخش تعمیرات آل این وان لنوو ، اما آل این وان لنوو به عنوان یک محصول کاربردی به واسطه کیفیت و قیمت مناسبی که دارد توانسته است نسبت به دیگر برند ها در این زمینه رشد مناسبی داشته و بخش بزرگی از بازار را در دست بگیرد.

سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو در ساختار خود شبیه به دیگر دستگاه های یکپارچه هستند و تقریباً ساختار و ظاهری آن ها را رعایت نموده اند.

 

انتخاب سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو ؟

سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو

برای پاسخ بهتر به سوال سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو ؟ باید ابتدا ظاهر این محصولات که در بسیاری از موارد می تواند مورد اهمیت کاربران باشد را بررسی کنیم.

شاید در نگاه اول به راحتی بتوانیم بگوییم کسانی که به دنبال زیبایی بیشتر در محیط خود هستند حتما باید به سراغ سرفیس استودیو بروند.

طبق بررسی های ما در نمایندگی لنوو این محصولات به واسطه ی پایه ای که در آن همه سخت افزار دستگاه قرار گرفته است، ضخامت بسیار کمی دارند و همین موضوع می تواند در زیبایی آن ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

علاوه بر این با توجه به مکانیزم بسیار پیچیده لولای این دستگاه ها که به کاربران اجازه می دهد تا فقط با اشاره یک انگشت به راحتی زاویه دستگاه را مطابق با نیاز خود تنظیم نمایند می توان به زیبایی و کاربری بالاتر سرفیس ها از نظر امکانات ظاهری پی برد.

هر چند نمی توان آل این وان لنوو را از این نظر در سطح پایینی دانست و قطعاً این محصولات را نیز می توان جز زیباترین آل این وان های تولید شده دانست.

از نظر قدرت نمایشگر و همچنین اندازه آن شاید آل این وان لنوو تنوع بیشتری داشته باشد و به همین دلیل به کاربران خود قدرت انتخاب بالاتری می دهد.

این یعنی از اگر قصد خرید سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو زیبا و با کیفیت را دارید می توانید به سراغ هر دو برند بروید که محصولات جذاب و با کیفیتی در این زمینه ارائه نموده اند.

 

تفاوت های قیمت خود دستگاه و لوازم جانبی آن ها

سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو

آن چیزی که مشخص است این است که هر دو برند از نظر سخت افزاری کیفیت بالایی را ارائه داده اند و مشتریان می توانند به راحتی و با توجه به نیاز خود یکی از مدل های این دستگاه ها را خریداری نمایند.

اما بعد از کیفیت ساختاری نوبت به بررسی یک فاکتور مهم در پاسخ به سوال سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو؟ یعنی قیمت این دستگاه ها و لوازم جانبی مانند کیس و یا موس برای اتصال به آن ها می رسیم.

اینکه به طور کلی و با توجه به پیشینه هر دو شرکت در تولید سایر لوازم و محصولات انتظار داشته باشیم که آل این وان لنوو نسبت به سرفیس استودیو مایکروسافت ارزان تر باشد، امری بدیهی است که در سطح بازار نیز به راحتی اثبات می شود.

این موضوع در مورد لوازم جانبی این محصولات نیز صدق می کند و باعث شده است تا خرید لوازم جانبی سرفیس ها هزینه بیشتری را بر روی دست کاربران بگذارد.

این یعنی کسانی که به دنبال زیبایی و شاید برندسازی نباشند می توان با صرفه جویی در هزینه ها یکی از محصولات آل این وان لنوو را خریداری نمایند که البته کیفیت ساختاری برابر با محصولات مایکروسافت دارد.

اما اگر به دنبال زیبایی بیشتر و امکانات و کیفیت بالا نیز هستید و البته قیمت و هزینه های آن برای شما در اولویت های بعدی قرار دارد بهتر است به سراغ محصولات با کیفیت سرفیس استودیو مایکروسافت بروید.

پس در نتیجه می توان خرید هر دو محصول را از نظر اقتصادی با ارزش دانست اما این کفه ترازو با توجه به ساختار فنی و کیفیت برابر و البته هزینه های کمتر به سمت آل این وان لنوو سنگینی می کند تا پاسخ سوال سرفیس استودیو یا آل این وان لنوو ؟ را به خوبی پیدا نمایید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو