تعویض باتری لپ تاپ لنوو

تعویض باتری لپ تاپ لنوو یکی از مهم ترین خدماتی است که در نمایندگی لنوو به کاربرانی که مشکلاتی در استفاده از باتری مدل های مختلف دارند، ارائه می شود.

البته تعویض باتری آخرین گزینه ای است که اجرا می شود و قبل از آن تیم فنی و تخصصی مرکز همه سعی خود را می کند تا بتواند باتری مورد نظر را تعمیر کرده و هزینه های کمتری به مشتریان تحمیل شود.

 

مشکلاتی که برای باتری لپ تاپ لنوو به وجود می آید

تعویض باتری لپ تاپ لنوو

لپ تاپ ها به دلیل برخورداری از باتری مجزا که توانایی شارژدهی برای مدت معینی را داشت توانستند به سرعت جای PC های خانگی را بگیرند.

قدرت حمل و استفاده از آن ها در هر زمان و مکانی به دلیل استفاده از باتری باعث شده است تا امروزه لپ تاپ های لنوو دیگر برند ها فروش بسیار بالای داشته باشند.

به همین دلیل است که باتری نقش اساسی و بسیار مهمی را در استفاده از لپ تاپ ایفا می کند.

باتری هایی که شرکت لنوو بر روی مدل های مختلف لپ تاپ خود قرار می دهد، از نظر کیفیت و کارایی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و این موضوع را می توان یکی از امتیازاتی دانست که در فروش بالای لپ تاپ های لنوو موثر است.

باتری لپ تاپ لنوو به دلایل مختلف از جمله بی احتیاطی یا پس از سال ها استفاده به دلیل به پایان رسیدن عمر مفید می تواند دچار خرابی و یا مشکلاتی برای شارژدهی دستگاه شود.

حتما تا به حال با مسائلی مانند دشارژ شدن باتری، عدم نگهداری شارژ به میزان مشخص، شارژ شدن بسیار ضعیف و یا … رو به رو شده اید.

همه این مشکلات زمانی که برای باتری شما به وجود می آیند باید فکری برای آن بکنید تا دیگر قسمت های دستگاه نیز دچار مشکل نشوند.

بسیاری از کاربران سعی می کنند با دائم در شارژ گذاشتن لپ تاپ خود این مسئله را حل کنند که این موضوع خطرات مختلفی برای دیگر قسمت های دستگاه به همراه دارد.

 

تعمیر باتری لپ تاپ لنوو

تعویض باتری لپ تاپ لنوو

یکی از گزینه هایی که قبل از تعویض باتری لپ تاپ لنوو در اختیار تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو در تهران می باشد، تعمیر این قطعات سخت افزاری با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته است.

با توجه به تخصصی بودن این کار، حتما باید از افراد فنی و متخصص کمک بگیرید و چه کسی بهتر از تیم فنی لنوو که با تجربه هستند و با تمامی مشکلات به وجود آمده و ساختار باتری لپ تاپ های لنوو آشنایی کامل دارند.

تعمیر باتری لپ تاپ لنوو بعد از تست اولیه توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

 

تعویض باتری لپ تاپ لنوو

در برخی از موارد به دلایل مختلف از جمله عدم نگهداری درست و صحیح باتری و یا شارژ آن با استفاده از منابع نامناسب، شاهد تعویض باتری با باتری های جدید هستیم.

البته در هنگام تعمیر و یا تعویض باتری لپ تاپ های لنوو، دیگر قسمت ها مانند شارژر و یا آداپتور نیز مورد بررسی قرار گرفته تا در صورتی که مشکل از این قسمت ها باشد، برطرف شود.

تعویض باتری لپ تاپ لنوو نیز باید با احتیاط کامل انجام شود و همه مراحل به درستی و با دقت طی شود تا مشکلی برای خود باتری جدید دستگاه و یا دیگر قسمت های آن به وجود نیاید.

بهتر است اگر تخصصی در این زمینه ندارید کار را به تیم فنی و تخصصی مرکز لنوو بسپارید.

تعویض باتری لپ تاپ لنوو

تعویض باتری لپ تاپ لنوو به صورت اورجینال

یکی از دغدغه هایی که کاربران در هنگام خراب شدن باتری دستگاه با آن رو به هستند، استفاده از باتری های غیر اصلی برای تعویض است.

متاسفانه در کشورمان این باتری ها به صورت بسیار زیاد یافت می شوند و برای کاربران عادی تشخیص آن ها از باتری های اصلی و اورجینال شرکت لنوو بسیار سخت است.

بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تعمیر نیز با ترفند کاهش هزینه ها اقدام به تعویض باتری غیر اصلی و فیک برای لپ تاپ لنوو می کنند که می تواند علاوه بر هزینه های آینده برای تعمیر و یا تعویض دوباره باتری، باعث خراب شدن دیگر قسمت های دستگاه نیز شود.

استفاده از باتری اصلی و اورجینال که توسط نمایندگی لنوو ارائه می شود باعث می شود تا کارایی و راندمان دستگاه حفظ شود.

یعنی اگر از باتری اصلی و اورجینال برای تعویض باتری لپ تاپ لنوو استفاده شود، اولاً صدمه ای به دیگر قسمت های دستگاه وارد نمی شود و دوماً نیازی نیست که بعد از مدت کوتاهی دوباره دغدغه تعمیر و یا تعویض باتری لپ تاپ خود را به دلیل خراب شدن داشته باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو