تعویض باتری تبلت لنوو

تعویض باتری تبلت لنوو با باتری های اصلی و اورجینال این اجازه را به شما می دهد تا مانند روز اول بتوانید از شارژدهی و کارایی بالایی باتری خود لذت ببرید و برای ساعت ها از آن استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید خودتان عملیات تعویض باتری لنوو را انجام دهید یا اینکه آن را به دست متخصصان فنی و تخصصی نمایندگی لنوو بسپارید بهتر است ادامه مطلب را مشاهده نمایید تا با شرایط تعویض باتری و خطراتی که سلامت آن را تهدید می کند بیشتر آشنا شوید.

 

مشکلاتی که سلامت باتری را تهدید می کنند!!!!

تعویض باتری تبلت لنوو

باتری را یکی از مهم ترین اجزای تبلت های لنوو می دانیم.

لنوو یکی از برند هایی است که امروزه توانسته است سهم بسیار زیادی از فروش تبلت در خاورمیانه و به خصوص ایران را به دست بیاورد.

به همین دلیل سعی کرده است تا محصولات با کیفیتی را روانه بازار نماید و قطعات سخت افزاری مانند باتری که در آن ها به کار برده می شود را با کیفیت و راندمان کاری بالا در محصول خود به کار بگیرد.

هر چه مدل تبلت ها به سمت تبلت های جدیدتر و به روز تر پیش می رود اهمیت باتری با توجه به پشتیبانی از انجام بازی های روز با گرافیک بالا و کیفیت تصاویر بالاتر، بیشتر می شود و این موضوع با قرار دادن باتری هایی با ظرفیت بالا در این مدل ها­ به خوبی پشتیبانی شده است.

اما باتری تبلت نیز مانند دیگر قسمت های سخت افزاری تجهیزات دیجیتال ممکن است بعد از مدتی دچار خرابی و نقص شود.

زمانی که باتری دستگاه با شارژر های نامناسب که ولتاژ و آمپر مناسبی ندارند شارژ شود، شاهد خرابی باتری به مرور زمان خواهیم بود.

این کاهش کیفیت باتری را جدی بگیرید و حتما برای تعویض باتری تبلت لنوو اقدام نمایید تا مشکلات بعدی به سراغ دستگاه شما نیاید.

علاوه بر این مشکلات متعدد دیگری نیز می توانند سلامت باتری شما را تهدید کنند.

از جمله این مشکلات می توان به خراب بودن پورت شارژ تبلت لنوو اشاره نمودد که باید در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود تا قطع و وصل های پی در پی باعث خرابی باتری و کلافه شدن کاربر نشود.

 

خراب شدن باتری در شارژ بسیار طولانی

تعویض باتری تبلت لنوو

شاید اکثر شما بدانید که اگر تبلت یا گوشی های هوشمند خود را به مدت بسیار زیادی در شارژ نگه دارید، این موضوع باعث صدمه دیدن سخت افزار باتری و عملیات شارژ و دشارژ پی در پی می شود.

یعنی در صورتی که باتری شما بعد از شارژ کامل همچنان در شارژ باقی بماند، دستگاه به صورت خودکار شروع به دشارژ نموده و این یعنی تخلیه باتری در بلند مدت باعث خراب شدن آن خواهد شد.

از جمله مشکلات دیگری که البته اکثر کاربران به آن توجه نمی کنند و زمان تعویض باتری تبلت لنوو به فکر اصلاح آن می افتند به استفاده از تبلت در هنگام شارژ شدن دستگاه بر می گردد.

این موضوع زمانی خرابی های بیشتری برای کاهش کیفیت باتری به همراه خواهد داشت که در هنگام بازی کردن یا اجرای نرم افزار های سنگین، شارژر تبلت نیز به آن متصل باشد.

سعی کنید تا در حد توان از روشن نگه داشتن اینترنت به خصوص اینترنت سیم کارت و همچنین کار کردن با تبلت در هنگام اتصال آن به شارژ پرهیز کنید.

این عوامل در کنار عوامل دیگری که می توانند شامل ضربه خوردن تبلت، آب خوردگی و یا ریختن مایعات مختلف و … باشد، باعث خرابی باتری و کاهش کیفیت آن شوند.

در این صورت شما باید برای تعویض باتری تبلت لنوو اقدام کنید که در ادامه خدمات ویژه نمایندگی لنوو برای تسهیل این امر را به شما توضیح می دهیم.

 

تعویض باتری تبلت لنوو

تعویض باتری تبلت لنوو

برای تعویض باتری تبلت لنوو باید آن را به دست یک متخصص بسپارید یا اینکه اگر خودتان در این زمینه اطلاعاتی دارید از دستگاه ها و تجهیزات مناسب این کار استفاده نمایید.

البته در برخی از مدل های تبلت های لنوو این کار باید حتما توسط افراد متخصص که از دستگاه های مناسب استفاده می کنند انجام شود تا خسارتی و مشکلی برای دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه به وجود نیاید.

نکته مهم در مورد تعویض باتری تبلت لنوو به استفاده از باتری های اورجینال و اصلی بر می گردد.

متاسفانه بسیاری از کاربران به دلایل پایین بودن قیمت باتری های فیک و یا ترغیب فروشنده ها برای استفاده از این باتری ها، اقدام به تعویض باتری دستگاه خود با باتری های فیک می کنند که برخلاف تصویر اصلا ارزان نیستند و هزینه های بسیاری زیادی در آینده بر روی دست آن ها می گذارند.

اگر از باتری فیک بر روی تبلت لنوو خود استفاده کنید بعد از مدتی شاهد کاهش کارایی و کیفیت آن هستید و حیلی سریع تر از آنچه که فکر کنید مجبور هستید هزینه های دوباره ای برای تعمیرات تبلت لنوو را بپردازید.

اما استفاده از باتری های اصلی و اورجینال که در نمایندگی لنوو در اختیار مشتریان قرار گرفته است می تواند تضمین کننده سلامت و کیفیت بالای شارژدهی تبلت شما مانند روز اولی که آن را خریداری کرده اید باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو