تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود و پس از عیب یابی اولیه توسط تیم فنی و تخصصی مرکز، مشکلات آن برطرف شده یا قطعات مختلف آن تعویض می شوند.

نمایندگی لنوو در تهران با خدمات ویژه ای که در این زمینه ارائه می دهد به شما کمک می کند تا همه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کیبورد خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

 

دلایل خراب شدن کیبورد

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو
تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

همه لپ تاپ های مخصوص بازی یا با کاربری عمومی و حتی لپ تاپ های پایین رده ای که برای تایپ یا انجام امور شخصی و روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، وابستگی شدیدی به کیبورد دارند.

شاید اگر تاچ پد دستگاه دچار مشکل شود شما به عنوان کسی که از لپ تاپ خود برای تایپ یا انجام پروژه های شخصی استفاده می کنید بتوانید با اتصال یک موس به دستگاه مشکل خود را برطرف کنید اما حتی از کار افتادن یک کلید از کیبورد می تواند اختلالاتی در کار شما ایجاد کند.

همه ما به نقش کیبورد در استفاده از لپ تاپ واقف هستیم و همواره سعی می کنیم از روش های مختلف از آن مراقبت کنیم.

اما متاسفانه به دلایل مختلفی از جمله ضربه خوردن یا عدم استفاده از درست و البته به دلیل ریختن مایعات به صورت ناخواسته بر روی کیبورد، ممکن است مشکلاتی برای آن به وجود بیاید.

در این صورت ممکن است بخشی از کیبورد دستگاه از کار افتاده و یا به صورت کلی همه صفحه کلید آن کارایی خود را از دست دهند.

بسیاری از کیبورد ها با مشکلاتی نظیر عدم کار کردن یک کلید خاص، تایپ شدن دو حرف با فشار دادن یک کلید، تایپ شدن اعداد به جای حروف  و … در این زمان رو به رو می شوند.

این مشکلات باعث می شوند تا کسانی که به خصوص در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند یا دانشجویانی که پروژه های پایانی خود را با لپ تاپ های لنوو انجام می دهند، نتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.

 

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

در زمانی که مشکلاتی بر اثر دلایلی که در بالا گفته شد برای کیبورد شما به وجود می آید، باید از قسمت تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو در نمایندگی این برند استفاده کنید.

تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده و سپس مشکلات مختلف آن را برطرف می کنند.

تعمیر قسمت های مختلف کیبورد دستگاه باید با استفاده از دانش فنی و تخصصی انجام شود تا در صورت تعمیر یک قسمت دیگر قسمت های کیبورد که از حساسیت بالایی نیز برخوردار است دچار خرابی یا نقص نشوند.

کیبورد های لنوو در انواع مختلف تولید شده و بر روی لپ تاپ های این برند قرار گرفته اند که هر کدام ساختار خاصی دارند.

تیم فنی مرکز با تمامی این کیبورد و ساختار آن ها آشنایی دارد و در سریع ترین زمان ممکن مشکل آن ها را برطرف می کند.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو

مشکلات کیبورد ممکن است سخت افزاری باشد

بسیاری از دوستانی که برای تعمیر کیبورد به بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو مراجعه می کنند، نمی دانند که مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ آن ها به صورت نرم افزاری بوده و ارتباطی با قسمت های سخت افزاری دستگاه ندارد.

در این صورت خودتان می توانید با یک سرچ ساده به راحتی در تنظیمات لپ تاپ، این مشکلات را برطرف نمایید.

البته خدمات ویژه ای نیز برای تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو در نظر گرفته شده است و تیم فنی مرکز این مشکلات نرم افزاری را برای شما در سریع ترین زمان ممکن برطرف می کند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

تعویض قطعات کیبورد

بسیاری از مشکلاتی که برای کیبورد ها به وجود می آید از طریق تعمیر قسمت های مختلف دستگاه قابل برطرف شدن است.

بهتر است بگوییم بیشتر مشکلاتی که بر اثر ضربه خوردن برای کیبورد به وجود می آیند قابل تعمیر هستند اما زمانی که مشکلاتی مانند ریختن مایعات وجود دارد، درصد خیلی کمی وجود دارد که شما بتوانید از تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو استفاده کنید و باید به سراغ تعویض این قطعات بروید.

تمامی قطعات سخت افزاری لپ تاپ های لنوو و همچنین لوازم جانبی لپ تاپ لنوو با پایین ترین قیمت و به صورت اصل و اورجینال در نمایندگی این مرکز قابل تهیه و خریداری هستند.

زمانی که کیبورد دستگاه شما قابلیت تعمیر نداشته باشد و یا تعمیر آن از نظر اقتصادی به صرفه نباشد و هزینه زیادی را به شما تحمیل کند، تیم فنی مرکز با هماهنگی مشتریان برای تعویض کیبورد اقدام می کند.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال علاوه بر حفظ کارایی دستگاه به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید از طول عمر مفید لپ تاپ خود نیز بهره مند شوید.

در پایان عملیات تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو، گارانتی معتبر تعمیر به شما ارائه می شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو