لپ تاپ لنوو s145

اگر به دنبال یک لپ تاپ میان رده ای برای انجام امور شخضی و روزانه خود هستید که البته کارایی و کیفیت بالایی داشته باشد، بهتر است به خرید لپ تاپ لنوو s145 فکر کنید.

در این مطلب در نمایندگی Lenovo به شما می گوییم که خرید این لپ تاپ با توجه به امکاناتی که دارد می تواند ارزشمند باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مدل های جدید شرکت لنوو می توانید از دیگر صفحات سایت بازدید نمایید.

 

بررسی ویژگی های ظاهری لپ تاپ لنوو s145

لپ تاپ لنوو s145

این لپ تاپ خوش ساخت قطعا در همان نگاه اول شما را برای خرید ترغیب می نماید و به همین دلیل است که می توان گفت فروش بالایی را به واسطه طراحی جذاب ظاهری توانسته است به دست بیاورد.

کیفیت و کارایی دستگاه به دلیل استفاده از بدنه پلاستیکی در سطح مطلوبی حفظ شده است هر چند نمی توانید مقاومت آن را با محصولات از جنس فلز مقایسه نمایید.

برای اینکه کاربرانی که به سراغ لپ تاپ های میان رده ای می روند عموماً جامعه دانشجویان و یا کارمندان هستند و لپ تاپ خود را در بین محیط خانگی یا کاری حمل می کنند، جنس پلاستیکی می تواند در کاهش وزن محصول بسیار تاثیرگذار باشد.

البته این برند از این ترفند برای کاهش قیمت نهایی محصول نیز استفاده کرده است تا بتواند از این طریق مشتریانی که لپ تاپ را حمل می کند، راضی نگه دارد.

کارایی و کیفیت بالای پورت های ارتباطی به شما اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی هر دستگاه و تجهیزات جانبی را به این لپ تاپ وصل نمایید.

تعمیر لپ تاپ لنوو در تهران

لپ تاپ لنوو s145 از یک کیبورد جزیره ای بهره مند است که به دلیل ارتفاع مناسب صفحه کلید و همچنین جانمایی ارگونومیک آن، خطا را کاهش و سرعت تایپ را افزایش می دهد.

برای اینکه بتوانید از این کیبورد در محیط های با نور کم استفاده کنید، با یک عیب در عدم نور پس زمینه رو به رو هستید.

به صورت کلی ظاهر لپ تاپ به گونه ای ساخته شده است که علاوه بر کیفیت بالا بتواند مقاومت آن را نیز به خوبی نشان دهد تا مشتریان برای خرید ترغیب شوند.

 

نمایشگر 15.6 اینچی

لپ تاپ لنوو s145

معمولاً کسانی که به دنبال لپ تاپ برای امور شخصی هستند، ترجیح می دهند از لپ تاپ های با نمایشگر بزرگتر استفاده نمایند.

لپ تاپ لنوو s145 به دلیل استفاده از یک نمایشگر 15.6 اینچی به شما اجازه می دهد تا بتوانید فیلم و یا تصاویر را با کیفیت مناسبی مشاهده نمایید.

هر چند این دستگاه از کیفیت نمایش hd پشتیبانی می کند اما قابل مقایسه با نمایشگر های به روز و پیشرفته امروزی نیست.

یکی از مهم ترین مزایای و ویژگی های استفاده از این لپ تاپ، پشتیبانی از صفحه نمایش مات است که به کاربران اجازه می دهد تا در هنگام تابش نور مستقیم نیز بتوانند از لپ تاپ خود برای انجام کار های مختلف استفاده نمایند.

نور و ترکیب رنگ مناسب در کنار نسبت تصویر برای جلوگیری از خسته شدن چشم کاربران و همچنین جذابیت بیشتر تصاویر مناسب است.

 

بررسی باتری و پورت های ارتباطی

لپ تاپ لنوو s145

در بخش باتری نیز با دستگاهی رو به رو هستیم که می تواند تا 3 ساعت به صورت مداوم روشن بماند.

لپ تاپ لنوو s145 از یک باتری سه سلولی در ساختار خود بهره می برد.

برای اینکه کاربران بتوانند همه فایل های مورد نیاز خود را بر روی لپ تاپ لنوو s145 ذخیره نمایند، از حافظه داخلی یک ترابایت استفاده شده است.

این موضوع زمانی جالب تر می شود که بدانید لنوو برای این دستگاه از یک رم 8 گیگ استفاده شده است تا شاهد کارایی دستگاه در هنگام اجرای نرم افزار های مختلف و به صورت همزمان باشیم.

برای پورت های ارتباطی نیز هیچ مشکلی با این دستگاه نخواهید داشت و به راحتی عملیات انتقال فایل یا اجرای بازی های مختلف بر روی هر کنسولی را می توانید انجام دهید.

علاوه بر پشتیبانی از اتصال بی سیم، می توانید از طریق پورت شبکه یا بلوتوث نیز به لپ تاپ مورد نظر وصل شوید.

همچنین برای اتصال گوشی های هوشمند یا فلش نیز می توانید از پورت های USB Type-C و پورت USB3.0 و همچنین دو پورت USB3.1 استفاده نمایید.

برای اتصال کنسول های بازی و یا راه اندازی کیس های مختلف از پورت های HDMI نیز استفاده شده است.

بررسی پردازنده مرکزی و گرافیکی

به گزارش بخش ارتقا لپ تاپ Lenovo نشان میدهد با توجه به اهمیت اجرای نرم افزار های مختلف در لپ تاپ لنوو s145 از پرازنده core i5 شرکت اینتل با 6 مگ حافظه کش استفاده کرده است.

پردازنده مدل 8665U علاوه بر سرعت و قدرت مناسب می تواند در افزایش راندمان باتری دستگاه نیز موثر باشد.

برای پردازنده گرافیکی دستگاه نیز از پردازنده های شرکت انویدیا و مدل Geforce MX110 استفاده شده است که دارای 2 گیگ رم اختصاصی نیز می باشد و به شما اجازه می دهد تا بازی های نیمه سنگین و نرم افزار های طراحی را روی لپ تاپ خود اجرا نمایید.

همچنین برای کلیه تعمیرات لپ تاپ لنوو از جمله این لپ تاپ می توانید به مرکز ما به عنوان نمایندگی لنوو مراجعه کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو