لپ تاپ لنوو G510

لپ تاپ لنوو G510 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده ای که می شناسید می تواند به واسطه قیمت و مشخصات فنی مناسبی که دارد، امکانات خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

با توجه به اینکه لپ تاپ لنوو G510 در میان تولیدات شرکت لنوو جایی ندارد، نگرانی هایی برای تعمیر و پشتیبانی این مدل برای مشتریان به وجود آمده است که نمایندگی لنوو در تهران با پشتیبانی کامل از این مدل همه تعمیرات قسمت های مختلف را بر عهده گرفته است.

 

مشخصات ظاهری لپ تاپ لنوو G510

لپ تاپ لنوو G510

بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است و این موضوع علاوه بر کاهش وزن دستگاه باعث کاهش قیمت آن که یک فاکتور جذاب برای مشتریان می باشد شده است.

مشتریانی که برای خرید این محصول اقدام می کنند می توانند به واسطه ارزش اقتصادی بالایی که دارد آن را برای انجام کار های شخصی روزمره خود انتخاب کنند.

شاید نقاط ضعف این دستگاه را بتوان باتری آن دانست که فقط می تواند در حالت استفاده کامل و روشن بودن وای فای تا 2.5 ساعت روشن بماند

این باتری از نوع 6 سلولی لیتیوم – یون می باشد که البته به نسبت لپ تاپ های میان رده ای در بازار کیفیت بالایی از خود نشان نمی دهند.

بر روی قسمت پایین صفحه کلید از جنس آلومینیوم استفاده شده است تا علاوه بر کاهش ماندگاری اثر انگشت بر روی بدنه شاهد زیبایی محصول در این نقطه نیز باشیم.

کیبورد لپ تاپ های لنوو معمولاً از جانمایی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همین موضوع توانسته است این لپ تاپ را به عنوان یک محصول با کاربری بالا برای تایپ و انجام امور شخصی در طول روز معرفی نماید.

هر چند در این محصول از نمایشگر 15.6 اینچی که نمایشگر به نسبت بزرگی است استفاده شده است، اما کیفیت آن نسبت به مدل های پیشرفته قابل مقایسه نیست و اکثر کاربرانی که برای تعمیر مراجعه می کنند با مشکلاتی در این ناحیه رو به رو شده اند.

از نظر سخت افزاری می توان کیفیت لپ تاپ لنوو G510 را بسیار مطلوب دانست هر چند قیمت آن می توان بسیاری از ضعف های دستگاه را به خوبی پوشش دهد.

 

ارتباطات در لپ تاپ لنوو G510

لپ تاپ لنوو G510

ارتباطات یکی از مهم ترین بخش های لپ تاپ های میان رده ای است که از طریق روش های مختلفی در این محصول در اختیار کاربران قرار گرفته است.

استفاده از بلوتوث نسل چهار و همچنین وای فای نسل پنجم به کاربران اجازه می دهد تا از طریق ارتباط بی سیم به راحتی به دستگاه متصل شده و با دیگر تجهیزات تبادل اطلاعات و فایل داشته باشند.

علاوه بر این یک پورت شبکه با سرعت 100 مگابایت بر روی لپ تاپ لنوو G510 قرار داده شده است که هر چند نیاز های کاربران را برطرف می کند اما نمی تواند با لپ تاپ های مدل بالا که از سرعت گیگابایت استفاده می کنند قابل مقایسه باشد.

یک پورت VGA،  دو پورت USB3.0، یک پورت USB2.0 و همچنین یک پورت HDMI برای اتصال لوازم جانبی از امکانات ارتباطی این لپ تاپ می باشند.

 

سرعت و قدرت پردازش دستگاه

سرعت و قدرت

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو نشان میدهد برای پردازنده گرافیکی دستگاه از یکی از بهترین پردازنده های گرافیکی AMD یعنی Radeon HD 8570M استفاده شده است که می تواند توانایی اجرای بازی های نیمه سنگین و کار های طراحی را نیز به افراد بدهد.

در کنار این پردازنده یک رم 4 گیگابایتی قرار گرفته است که می تواند باعث بالا رفتن راندمان و کارایی لپ تاپ شود.

یعنی با این رم شما می توانید بعد از خرید به راحتی همزمان در محیط وب بچرخید، فیلم تماشا کنید و یا نرم افزار های مختلف را به صورت همزمان باز و استفاده کنید.

پردازنده مرکزی دستگاه نیز 4200M از پردازنده های شرکت اینتل نسل core i5 می باشد که می تواند این قدرت و سرعت پردازش را به حد مطلوبی برای یک لپ تاپ میان رده ای برساند.

 

تعمیرات لپ تاپ لنوو G510

تعمیرات لپ تاپ

با توجه به اینکه لپ تاپ لنوو G510 توسط لنوو تولید نمی شود، کسانی که آن را خریده و یا قصد خرید این محصول را دارند به دنبال مرکزی معتبر هستند که از این محصول و خدمات آن پشتیبانی نماید.

ما در نمایندگی لنوو تمامی مدل های لپ تاپ ساخته شده توسط این شرکت از جمله لپ تاپ لنوو G510 را به طور کامل پشتیبانی نموده و خدمات ویژه ای برای تعمیر و یا تعویض قطعات آن انجام می دهیم.

تمامی تعمیرات پرینتر لنوو از جمله تاچ پد، نمایشگر، قاب دستگاه، کیبورد، مادربورد و … در سریع ترین زمان ممکن و و توسط تیم فنی مجرب مرکز انجام می شود.

در صورتی که قصد خرید لوازم جانبی اصل برای این محصول را داشته باشید نیز می توانید از لوازم جانبی اصلی و اورجینالی که در مرکز قرار داده شده است استفاده نمایید تا شاهد کارایی دوباره لپ تاپ لنوو G510 باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو