لپ تاپ لنوو مدل z5170 یکی از محصولاتی است که به دلیل استفاده از پردازنده مرکزی قوی، رم 16 گیگابایتی و همچنین گرافیک بالا به عنوان یک خرید مناسب برای طرفداران بازی های کامپیوتری و همچنین طراحان حرفه ای معرفی می شود.

 

تعمیرات لپ تاپ لنوو مدل z5170

لپ تاپ لنوو مدل z5170

لنوو به عنوان یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده لپ تاپ در دنیا بعد از تولید مدل های پیشرفته تر و به روز تر از مدل های مختلف این دستگاه را در لیست تولیدات خود قرار نداده است.

همین امر می تواند موجب نگرانی هایی برای کاربران در هنگام خرید و البته استفاده از این لپ تاپ باشد.

به همین دلیل تیم فنی و پشتیبانی نمایندگی لنوو تصمیم گرفته است تا با خدمات ویژه ای که در این زمینه ارائه می کند، پشتیبانی کاملی از این محصول ارائه نماید.

در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری می توانید از خدمات مرکز برای تعمیر سریع و کم هزینه استفاده نمایید.

اگر قصد خرید لوازم جانبی و همچنین تعویض قطعات معیوب دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال را دارید بهتر است از قطعات اصلی که توسط نمایندگی لنوو تامین می شود استفاده نمایید.

یکی از مهم ترین دلایلی که می توانید به کیفیت بالای تعمیرات در این مرکز پی ببرید، ارائه گارانتی معتبر تعمیر است که با توجه به استفاده از افراد با دانش و البته به روز ترین تجهیزات توسط تیم فنی و پس از تعمیر و تست دستگاه به مشتریان ارائه می شود.

 

ویژگی های ظاهری لپ تاپ لنوو مدل z5170

لپ تاپ لنوو مدل z5170

سطح پشتی این لپ تاپ شرکت لنوو از جنس پلاستیک بوده و همین امر باعث کاهش قیمت آن نسبت به مدل های هم رده ای شده است.

البته ساختار و طراحی آن به گونه ای است که در مدل های با رنگ مشکی شاهد جذب بالای اثر انگشت بر روی این سطح هستیم.

هر چند عدم سرخوردن دستگاه در هنگام استفاده یکی از نکات جذابی است که این سطح پلاستیکی به دنبال دارد.

قاب دور نمایشگر دستگاه نیز و سطح زیرین آن نیز از پلاستیک ساخته شده است اما اطراف کیبورد از جنس آلومینیوم می باشد تا هم کیفیت و طراحی دستگاه را زیباتر نماید و هم اینکه بعد از مدتی شاهد خراب شدن آن نباشیم.

برای لپ تاپ لنوو مدل z5170 از کیبورد جزیره ای استفاده شده است که جانمایی مناسب صفحه کلید و همچنین ارتفاع مناسب دکمه ها باعث شده است تا تمامی اصول ارگونومیک برای این کیبورد در نظر گرفته شده و شاهد سرعت بالا و کمترین خطا در هنگام تایپ باشیم.

لپ تاپ لنوو مدل z5170 حدود 2300 گرم وزن دارد و ضخامت آن به 24.6 میلی متر می رسد که نسبت به نسل های قبلی خود هم سبک تر و هم باریک تر است.

 

قدرت پردازنده و کیفیت بالای نمایشگر

لپ تاپ لنوو مدل z5170

برای این لپ تاپ مدرن و بسیار با کیفیت از نمایشگر 15.6 اینچی استفاده شده است.

این نمایشگر از کیفیت FULL HD برای تماشای تصاویر استفاده می کند که وضوح بالایی را به مخاطبان می دهد.

نمایشگر مورد نظر از صفحه نمایش براق استفاده می کند که می تواند در نور روز برای کار کردن با این لپ تاپ مشکلاتی را  به وجود بیاورد.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی لنوو البته این براق بودن در نور طبیعی می تواند به نفع طراحان باشد زیرا رنگ ها با شفافیت بالایی نمایش داده می شوند که کاربر و طراحان حرفه ای می توانند به راحتی رنگ های مختلف را از هم تشخیص دهند.

این موضوع برای کاربرانی که از لپ تاپ لنوو مدل z5170 برای بازی استفاده می کنند می تواند مشکلاتی را رقم بزند که البته کیفیت گرافیکی و سخت افزار مرکزی قوی دستگاه به خوبی این ضعف را پوشانده است.

برای پردازنده مرکزی شرکت لنوو به سراغ یکی از جدیدترین پردازنده های نسل هفتم شرکت اینتل یعنی Intel Core i7 -5500U رفته است.

این پردازنده به خوبی به شما اجازه می دهد تا نرم افزار های مختلف را روی دستگاه اجرا نموده و از قدرت و سرعت بالای آن نهایت لذت و کاربری را ببرید.

بررسی های کارشناسان بخش تعمیر لپ تاپ Lenovo نشان میدهد در کنار این پردازنده قوی یک رم گیگابایتی نیز قرار داده شده است تا  لپ تاپ لنوو مدل z5170 عملکرد بسیار بالایی در اجرای نرم افزار های طراحی حرفه ای و بازی ها داشته باشد.

برای پردازنده گرافیکی نیز از از کارت گرافیک Radeon R5 M275 استفاده شده است که دارای 4 گیگ حافظه اختصاصی می باشد.

به همین دلیل است که لپ تاپ لنوو مدل z5170 برای کاربرانی که به دنبال اجرای بازی های مدرن و طراحی های حرفه ای هستند می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

 

دیگر امکانات لپ تاپ لنوو مدل z5170

لپ تاپ لنوو مدل z5170

بلوتوث داخلی

پشتیبانی از اتصال بی سیم وای فای

وب کم با کیفیت HD

بلندگوی های داخلی استریو با فناوری دالبی

باتری 4 سلولی لیتیوم

یک ترابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی فایل ها

درایو نوری

پورت VGA

پورت HDMI

2 پورت USB3.0

پورت USB2.0

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو