لپ تاپ لنوو مدل V155

لپ تاپ لنوو مدل V155 یکی از مدل های میان رده ای ساخته شده توسط شرکت لنوو است که با توجه به استفاده از پردازنده مرکزی و گرافیکی و همچنین نمایشگر با کیفیت HD برای انجام امور شخصی بسیار مناسب است.

در این مطلب در نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران قصد داریم به بررسی ویژگی ها و امکانات لپ تاپ لنوو مدل V155 بپردازیم که در این نوسانات بازار محصولات دیجیتالی می توان گزینه مناسبی برای خرید توسط کاربران به خصوص افرادی که به لپ تاپ های میان رده ای نیاز دارند باشد.

 

بررسی لپ تاپ لنوو مدل V155 از نظر ظاهری

لپ تاپ لنوو مدل V155

لپ تاپ های میان رده ای و پایین رده ای از بدنه پلاستیکی ساخته می شوند تا علاوه بر کاهش وزن، بتوانند قیمت آن ها را نیز پایین تر در نظر بگیرند.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

این موضوع توسط لنوو در ساخت این مدل جدید نیز به کار برده شده است.

هر چند طراحی ساده و عمومی برای این محصول لنوو در نظر گرفته شده است، اما بدنه آن به گونه ای ساخته شده که کمتر اثر انگشت را به خودش جذب نماید.

البته از امکاناتی مانند تشخیص چهره و یا لولاهای بسیار مدرن با زاویه زیاد در آن خبری نیست.

از نظر کیبورد با توجه به اینکه لپ تاپ های میان رده ای برای استفاده عمومی کاربران ساخته می شوند و معمولاً دانشجویان و کسانی که به دنبال انجام پروژه های مختلف هستند، به سراغ خرید این لپ تاپ ها می روند، از یک کیبورد جزیره ای با کیفیت در ساختار آن ها استفاده می شود.

کیبورد لپ تاپ لنوو مدل V155 به شما اجازه می دهد تا بتوانید با سرعت بالا و بدون درصد خطا متن ها و فایل های مختلف را تایپ نمایید.

امروزه فریلنسر هایی که در زمینه تولید محتوای متنی کار می کنند می توانند برای برطرف کردن نیاز های خود به سراغ این لپ تاپ بروند.

 

بررسی نمایشگر 15.6 اینچی

لپ تاپ لنوو مدل V155

نمایشگر به کار رفته در ساخت این محصول به دلیل کیفیت HD و همچنین پشتیبانی از فناوری نمایشگر مات می تواند به خوبی نیاز شما برای وب گردی یا تماشای فیلم های آموزشی یا سرگرمی را برطرف نماید.

اندازه این نمایشگر 15.6 اینچ بوده و به همین دلیل با توجه به اندازه مورد نظر، وزن 2.2 کیلوگرمی دستگاه می تواند بسیار مناسب باشد.

البته در مقایسه با لپ تاپ های مدرن و سبک، جابجایی و حمل لپ تاپ لنوو مدل V155 کمی سخت تر است.

ضخامت 23 میلی متری V155 نمی تواند آن را به عنوان یک گزینه باریک معرفی نماید اما به عنوان یک گزینه با طراحی شیک و ساختار جذاب می توان آن را برای ترغیب مشتریان در نظر گرفت.

تاچ پد در نظر گرفته شده برای این مدل از فرمان های چند لمسی پشتیبانی نموده و به دلیل کارایی که در اجرای دستورات دارد می تواند به شما در استفاده بهتر از این محصول در اجرای پروژه ها و نرم افزار های مختلف کمک نماید.

 

بررسی رم و پردازنده مرکزی

لپ تاپ لنوو مدل V155

لنوو برای پردازنده مرکزی لپ تاپ لنوو مدل V155 به سراغ شرکت AMD که در چند سال گذشته توانسته است گام های بزرگی در تولید پردزانده های با کیفیت و قوی بردارد، رفته است.

پردازنده در نظر گرفته شده برای لپ تاپ V155  از نوع Ryzen3 بوده و در مدل R3-3200U تولید شده است.

طبق بررسی های ما در نمایندگی لنوو از این پردازنده نباید انتظار اجرای برنامه ها و بازی های سنگین و به روز را داشته باشید اما استفاده از آن ها می تواند با توجه به قدرت و سرعت مناسبی که دارند در روند اجرای دستورات و نرم افزار های دستگاه به کاربرانی که به دنبال انجام پروژه های دانشجویی یا کاری عادی هستند کمک نماید.

برای تدوین فیلم و تولید محتوای حرفه ای بهتر است به سراغ مدل های بالاتر بروید اما می توانید از این مدل نیز تا حد امکان و با سرعت کمتری استفاده کنید.

برای رم دستگاه از یک رم 8 گیگ استفاده شده است که می تواند کارایی بالایی در بالا بردن راندمان دستگاه داشته باشد.

علاوه بر این برای اینکه کاربران لپ تاپ لنوو مدل V155 بتوانند همه فایل های مورد نیاز خود را روی سیستم ذخیره نمایند از یک حافظه داخلی 1 ترابایت استفاده شده است.

برای پردازنده گرافیکی نیز که نقش مهمی در کارایی و کاربری دستگاه دارد از شرکت AMD و پردازنده مدل Radeon RX Vega 3 آن استفاده شده است.

این پردازنده با حافظه اختصاصی 2 گیگ می تواند نرم افزار های سبک طراحی را با سرعت مناسب اجرا نماید.

از دیگر امکانات لپ تاپ لنوو مدل V155 می توان به درایو نوریف وب کم، دو بلندگو دو وات، کارت خوان، بلوتوث و … اشاره نمود.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو