تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو یا به عبارتی ال سی دی این دستگاه یکی از مهم ترین خدماتی است که در نمایندگی لنوو با بالاترین کیفیت و البته قیمت بسیاب مناسب عرضه می شود.

با توجه به اینکه نمایشگر لپ تاپ، اصلی ترین رابط بین کاربر و دستگاه برای استفاده از آن می باشد، در صورت بروز هر گونه مشکل باید در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را برطرف نمود.

در  این مطلب ابتدا دلایل خراب شدن نمایشگر این لپ تاپ ها را مورد بررسی قرار داده و در ادامه خدمات ویژه و بی نظیر نمایندگی لنوو در تهران در این زمینه را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

دلایل خراب شدن نمایشگر لپ تاپ های لنوو

هر چند بسیاری از افراد وسواس بسیار زیادی در نگهداری نمایشگر و استفاده از لپ تاپ دارند تا کوچکترین مشکلی برای آن به وجود نیاید، اما در بسیاری از موارد ممکن است ایرادات نرم افزاری و یا بخش های مختلف سخت افزاری دستگاه از جمله مادربرد باعث خراب شدن نمایشگر شود.

البته بیشتری موضوع و مواردی که برای تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو ارجاع داده می شود، مربوط به شکستگی ال سی نمایشگر و یا قاب آن در اثر بی احتیاطی کاربران است.

این بی احتیاطی ممکن است کل و یا بخشی از نمایشگر لپ تاپ را خراب کند و به دلیل نقش مهمی که نمایشگر در استفاده از دستگاه دارد، لازم باشد تا از خدمات تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو استفاده نمایید.

هر چند در صورت بروز مشکل و یا شکستگی کریستال نمایشگر می توانید به راحتی آن را تعمیر کرده و به صورت اولیه برگردانید، اما مشکلات جدی تر باعث خرابی های بیشتر و هزینه های بالاتر برای شما می شوند.

 

خدمات ویژه تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو

در نمایندگی لنوو یک تیم خبره که مهارت خود را با استفاده از کار کردن با دستگاه ها و تجهیزات کاملاً به روز و گذراندن دوره های تخصصی در این زمینه به دست آورده اند، دور هم جمع شده و عملیات تعمیرات لپ تاپ لنوو و تعویض نمایشگر مدل های مختلف لپ تاپ لنوو را با کیفیت بسیار بالا انجام می دهند. در ادامه با نمایندگی لپ تاپ لنوو همراه باشید.

نمایندگی لنوو برای بالا بردن کیفیت و سرعت انجام عملیات، تجهیزات به روز و پیشرفته ای را در اختیار این تیم قرار داده است تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن عملیات عیب یابی را انجام دهند.

در هنگام تعمیر نمایشگر لپ تاپ های لنوو دقت در نوع خرابی و مراحل درست شدن آن بسیار تاثیر گذار می باشد.

این موضوع به همراه تست های عیب یابی اولیه به تیم فنی مرکز کمک می کنند تا در صورتی که نمایشگر به طور کامل خراب شده باشد و عملیات تعمیر آن امکان پذیر نباشد، برای تعویض آن اقدام نمایند.

تعویض نمایشگر یا ال سی دی لپ تاپ های لنوو نیز باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود تا کوچکترین آسیبی به دیگر بخش ها وارد نشود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو از نمایشگر و قاب دور آن به صورت اصلی و اورجینال برای اینکار استفاده می کند.

 

تست های اولیه نمایشگر

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو

زمانی که نمایشگر دستگاه شما به هر دلیلی خراب شده باشد، با استفاده از یک مانیتور جانبی می توان آن را تست نمود و تا حدودی متوجه شد که دلایل بروز خرابی چه قسمت هایی هستند و آیا تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو امکان پذیر هست یا اینکه باید برای تعویض آن اقدام نمود.

اگر لپ تاپ لنوو خود را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA وصل کنید و مانیتور مورد نظر به طور کامل بالا بیاید، متوجه خواهید شد که اشکال در سیستم نمایشگر بوده و باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید.

اینکه کدام قسمت از نمایشگر دچار مشکل شده و یا تعمیر آن قابل انجام است باید توسط تجهیزات پیشرفته که در نمایندگی لنوو استفاده می شوند، مشخص شود.

اتصال لپ تاپ به مانیتور جانبی ممکن است حالت خای مختلف دیگری نیز داشته باشد.

تیم فنی و تخصصی لنوو می گویند که اگر صفحه مانیتور به صورت مشکی باقی مانده و فقط یک تصویر کم رنگ بر روی آن ظاهر شود، می تواند مشکل از طرف اینورتر دستگاه باشد که با تعویض، به راحتی مشکل نمایشگر لپ تاپ لنوو برطرف می شود.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است باعث اختلال در کار نمایشگر لپ تاپ لنوو شود، مشکلات مربوط به مادربرد دستگاه است.

این موضوع با اتصال به مانیتور جانبی خود را به صورت خطوط مواج نشان می دهد و عیب یابی ثانویه آن باید حتما از طریق دستگاه ها و تجهیزات کاملاً پیشرفته انجام شود.

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو با توجه به حساسیت این بخش از دستگاه و نقش عمده آن در کارکرد لپ تاپ ها باید حتما با وسواس و دقت خاصی و با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو