تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو

باتوجه به مشخصاتی که لپ تاپ های گیمینگ لنوو دارند تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو در مرکز و نمایندگی این شرکت باید توسط افراد متخصص و کاملاً ماهر در این زمینه انجام شود.

تیم تخصصی و فنی نمایندگی لنوو با بهره گیری از تجهیزات کاملاً به روز و مناسب عملیات تعمیر این لپ ‌تاپ ‌ها را در سریعترین زمان ممکن و البته با کیفیت بسیار بالا انجام می دهد.

در ادامه مطلب نگاه کلی به ساختار لپ تاپ های گیمینگ لنوو داریم و در انتها نیز خدمات ویژه‌ای که در این مرکز می توانید در زمینه تعمیر لپ تاپ های گیمینگ لنوو دریافت نماید را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

ساختار زیبا در مقابل کیفیت و کارایی

ساختار لپ تاپ
تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو

شرکت لنوو ابتدا به عنوان اسپانسر بازی‌های المپیک توانست خود را به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولیدات دیجیتال به جهانیان معرفی نماید

لپ تاپ های لنوو عنوان یکی از اولین تولید های این شرکت که با استقبال بسیار زیاد مشتریان روبرو شد از این خلاقیت به بهترین شکل ممکن بهره بردند.

البته از نظر زیبایی و شیک بودن شاید نمی‌توان لنوو را با دیگر برندها مانند ایسوس مقایسه نمود اما از نظر خلاقیت هایی که در هر سری از لپ تاپ ها شاهد هستیم این برند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

لنوو در ساخت لپ تاپ های گیمینگ خود سعی کرده است علاوه بر زیبایی های ساختاری و بالا بردن کیفیت از این نظر ایی و امکانات بالایی را نیز از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در محصولات خود قرار دهد.

در ساخت لپ تاپ های گیمینگ از نظر ظاهری کمی خشن به نظر می رساند از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده می شود.

این موضوع باعث می شود تا کمتر شاهد بروز مشکلاتی از نظر فیزیکی ی این لپ ‌تاپ ‌ها باشیم و در بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو بیشتر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مطرح شوند.

این موضوع در کنار استفاده از فناوری های روز در ساخت نمایشگر این لپ تاپ ها باعث شده است تا شاهد کیفیت بی نظیری در هنگام بازی باشیم

علاوه بر این کیبورد و بلندگو که دیگر عوامل تاثیر گذار برای افزایش کیفیت بازی با این محصولات هستند هیچ نقطه ضعفی ندارند و بالاترین کیفیت را ارائه می کند

از نظر قیمت نیز لپ تاپ های گیمینگ لنوو در بسیاری از مدلها نسبت به لپ تاپ های گیمینگ دیگر برند ها در سطح پایین تری قرار داشته و همین موضوع باعث می‌شود تا لپ تاپ های لنوو با استقبال مشتریان مواجه شود.

 

استفاده از پردازنده های اینتل و انویدیا

تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو
تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو

برای هر لپ تاپ گیمینگ پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی حکم اصلی ترین عنصر را دارند.

لپ تاپ های گیمینگ لنوو از پردازنده های جدید و به روز شرکت اینتل که در این زمینه سرآمد می باشد استفاده می کند.

یعنی با پردازنده های اینتل می توانید به روز ترین و سنگین ترین بازی ها را روی لپ تاپ خود نصب کرده و اجرا نمایید.

علاوه بر این در بسیاری از مدل ها استفاده از پردازنده گرافیکی شرکت انویدیا باعث شده است تا کیفیت و کارایی دستگاه در اجرای این بازی ها از نظر ظاهری و گرافیکی نیز بالا رود.

لنوو معمولاً برای لپ تاپ های گیمینگ رم بالایی را در نظر می گیرد تا مشکلی برای اجرای بازی ها کاربران را اذیت نکند.

در ادامه به مشخصات دو مورد از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو اشاره می کنیم.

 

مدل Ideapad Y700 :

پردازنده:  Intel Core  i7-6700HQ 2.6GHZ UP To 3.5GHZ

ظرفیت حافظه رم: 16 گیگابایت DDR4

حافظه هارد دیسک: 1 ترابایت +256 گیگابایت SSD

Nvidia Gforce GTX 960M 4GB GDDR5

تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو
تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو

لنوو Legion Y520 :

پردازنده  Intel Core  i7-7700HQ 2.8GHz up to 3.8GHz

ظرفیت حافظه رم: 16 گیگابایت DDR4

حافظه هارد دیسک: 1 ترابایت+ 128 گیگابایت SSD

کارت گرافیکیNvidia GeForce GTX 1050 Ti DDR5 4GB

نوع صفحه نمایش: مات IPS LCD

رزولشن صفحه نمایش:   1080 * 1920 پیکسل Full HD

 

تعمیر لپ تاپ گیمینگ لنوو

تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو

همانطور که در ابتدا گفته شد برای تعمیرات لپ تاپ گیمینگ لنوو به افرادی نیاز داریم که دانش تخصصی در این زمینه داشته باشند و بتوانند با ابزار روز  لپ تاپ های لنوو را تعمیر کنیم.

ساختار خاصی که برای لپ تاپ های مخصوص بازی در نظر گرفته می شود آنها را از دیگر محصولات متمایز می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا افراد برای تعمیرات لپ تاپ های گیمینگ لنوو نیاز به تخصص در این زمینه داشته باشد.

تعمیرات این لپ تاپ ها در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری در مرکز نمایندگی لنوو انجام می شود.

در بخش سخت افزاری اگر قطعه ای از دستگاه شما دچار نقص فنی یا فیزیکی شده باشد و تعمیر آن نیز از نظر اقتصادی به صرفه نباشد می توانید آن را با تجهیزات و قطعات اصلی و اورجینال تعویض نمایید.

یکی از مهمترین دلایل کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مرکز استفاده از دستگاههای به روز برای تشخیص عیب لپ تاپ های لنوو می باشد.

گارانتی معتبر تعمیر نیز تضمینی برای کیفیت بالای تعمیرات است که بعد از برطرف شدن مشکل دستگاه ارائه می شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو