لپ تاپ های سری x1 carbon شرکت لنوو سال هایست که در میان بهترین لپ تاپ هذای دنیا رقابت می کنند که جدید ترین مدل آن ها با پردازنده core i7 شرکت اینتل توانسته است فروش بالایی را به دست آورد و به همینت دلیل لقب بهترین لپ تاپ 2019 لنوو x1 carbon را به آن داده اند.

در ادامه مطلب با ما در نمایندگی Lenovo برای بررسی بیشتر مشخصات فنی و ساختاری این لپ تاپ زیبا و خوش ساخت همراه باشید.

 

بررسی مشخصات ظاهری و ساختاری بهترین لپ تاپ 2019 لنوو x1 carbon

بهترین لپ تاپ 2019 لنوو

همانطور که از اسم این لپ تاپ مشخص است در بدنه آن از کربن استفاده شده است که باعث می شود تا بهترین لپ تاپ 2019 لنوو x1 carbon به عنوان سبک ترین و البته محکم ترین لپ تاپ های بازار شناخته شود.

این لپ تاپ از نظر طراحی ظاهری با توجه به طرح های ویژه و جذابی که تیم طراحی لنوو برای آن انتخاب نموده است به عنوان یکی از زیباترین لپ تاپ های بازار نیز شناخته می شود.

آزمایش های مختلفی از نظر مقاومت در برابر هوا، آب، ضربه و … انجام شده است که با نمرات بالا از همه ی این آزمون ها سربلند بیرون آمده است.

علاوه بر این با یک لپ اتاپ باریک و بسیار ظریف رو به رو هستید، وزن این لپ تاپ نیز برای کسانی که دائما از لپ تاپ خود در محیط های مختلف استفاده می کنند و آن را در کیف خود قرار می دهند می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

لپ تاپ مورد نظر فقط 1.14 کیلو گرم وزن دارد و به همین دلیل می توان آن را جز سبک ترین لپ تاپ های بازار دانست.

علاوه بر ابعاد بسیار مناسب و زیبا، چیزی که کار را برای استفاده از این لپ تاپ آسان می کند، کیبورد بسیار بی نظیر آن است که از نظر ارتفاع و جانمایی کلید ها در بهترین حالت خود قرار گففته است.

فاصله مناسب بین کلید های این کیبورد به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از آن برای تایپ و وب گردی استفاده نمایید.

تاچ پد بهترین لپ تاپ 2019 لنوو x1 carbon نیز به عنوان یکی از حساس ترین و سریع ترین تاچ های مورد استفاده در لپ تاپ های لنوو شناخته می شود.

 

مشخصات نمایشگر

بهترین لپ تاپ 2019 لنوو

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی لنوو هر چند این لپ تاپ با توجه به امکاناتی و البته قیمت مناسبی که دارد می تواند کاربران را برای داشتن یک محصول بسیار به صرفه کمک نماید اما از نظر کیفیت نمایشگر نیز می توان آن را به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو در سال 2019 دانست.

صفحه نمایش 14 اینچی از فناوری IPS در ساختار خود استفاده می کند که علاوه بر توانایی استفاده در محیط هایی با نتور مستقیم خورشید به شما میدان دید گسترده تری برای لذت بردن از تماشای فیلم و یا استفاده های شخصی و مهندسی می دهد.

در ساخت این نمایشگر از کیفیت FULL HD استفاده شده است که می تواند در کنار قابلیت صفحه نمایش مات به کاربران لذت کاربری بالایی را ارائه نماید.

در کنار نمایشگر با کیفیت که تصویر را با وضوح بالا به چشم مشتری می رساند، استفاده از بلندگوهای داخلی با فناوری Dolby Home Theater v4 نیز باعث می شود تا صدا نیز با کیفیت بالایی منتشر شود.

در کناره بدنه دستگاه امکانات ارتباطی مانند 3 پورت USB3.0 به همراه یک پورت HDMI و همچنین امکان استفاده از پورت های USB به عنوان پورت شبکه باعث می شوند تا برقراری ارتباط و تبادل فایل ها با این دستگاه به راحتی صورت بگیرد.

علاوه بر این البته دستگاه از قابلیت اتصال بی سیم و همچنین بلوتوث داخلی نیز بهره مند است.

 

پردازنده قوی در کنار رم 8 گیگابایتی

بهترین لپ تاپ 2019 لنوو

یکی از مهم ترین مشخصه ها در رتبه بندی برترین لپ تاپ های سال به کیفیت این محصولات بر می گردد که بهترین لپ تاپ 2019 لنوو x1 carbon به خوبی این موضوع را دارا می باشد.

برای اینگکه لپ تاپ مورد نظر به عنوان بهترین لپ تاپ 2019 لنوو x1 carbon بتواند نرم افزار های مختلف را با سرعت بالا اجرا نماید و قدرت بالایی نیز در اجرای همزمان نرم افزار ها و بازی های مختلف داشته باشد، از جدیدترین پردازنده نسل core i7 اینتل برای آن استفاده شده است.

بررسی های بخش ارتقا لپ تاپ لنوو نشان میدهد این پردازنده در کنار یک رم 8 گیگ لپ تاپ مورد نظر را به عنوان یکی از لپ تاپ های قوی برای مصارف صنعتی تبدیل نموده است.

البته کسانی که قصد دارند از این لپ تاپ برای طراحی های حرفه ای نیز استفاده کنند با توجه به قرار گرفتن یک حافظه گرافیکی HD Graphics 520 که ساخت شرکت اینتل می باشد، به راحتی انتظاراتشان با این دستگاه برطرف خواهد شد.

از دیگر امکانات کاربردی و مهمی که بر روی بهترین لپ تاپ 2019 لنوو x1 carbon مشاهده می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

باتری با کیفیت و طول عمر بالا

حافظه 256 گیگ از نوع SSD که سرعت و قدرت بیشتری به دستگاه می دهد

وب کم

درایور نوری

مجهز به یک پورت MiniDisplay Port

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو