بررسی ویژگی های تبلت لنوو مدل ideapad d330

تبلت لنوو مدل ideapad d330 با توجه به قابلیت اتصال به کیبورد برای کاربرانی که به دنبال خرید یک محصول دو در یک نیز هستند می تواند بسیار مناسب باشد.

با توجه به اینکه ماهیت اصلی این محصول لنوو به صورت دو در یک بوده می توان قیمت آن را بسیار ارزشمند دانست که امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ما در نمایندگی لنوو قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های تبلت لنوو مدل ideapad d330 را مورد بررسی قرار دهیم.

 

بررسی ویژگی های ظاهری و نمایشگر تبلت لنوو مدل ideapad d330

تبلت لنوو مدل ideapad d330

بدنه ی تبلت لنوو مدل ideapad d330 از جنس پلاستیک ساخته شده است و همین امر می تواند مراقب و نگهداری از آن را با توجه به نوع حمل تبلت های هیبریدی در محیط های مختلف بالا ببرد.

استفاده از پلاستیک باعث شده است تا وزن تبلت به میزان قابل توجهی کاهش داشته و به عدد 600 گرم برسد هر چند که در مقایسه با تبلت های پرچمدار این وزن اندکی زیاد بوده و باعث خستگی کاربران می شود.

زمانی که تبلت را از طریق مکان های اتصال به یک کیبورد وصل نماییم و از آن به عنوان لپ تاپ استفاده کنیم، کارایی محصول اما با همین وزن 600 گرمی بالا خواهد رفت.

از نظر ظرافت اما تبلت لنوو مدل ideapad d330 را می توان با توجه به ضخامت 9.5 میلی متری در بیشترین ضخامت به عنوان یکی از تبلت های باریک لنوو معرفی نمود.

در ساخت این محصول طراحی و رنگ بندی جذابی استفاده شود که استقبال مشتریان نشان می دهد لنوو در این زمینه تقریباً موفق بوده است.

در تبلت لنوو مدل ideapad d330 از یک نمایشگر 10.1 اینچی استفاده شده است که کیفیت نمایش تصاویر و رزولوشن آن به 800*1280 پیکسل می رسد.

این نمایشگر از فناوری IPS در ساختار خود بهره مند بوده که میدان دید گسترده تری را در اختیار افراد قرار می دهد تا کیفیت تماشای فیلم و یا انجام بازی های مختلف با این تبلت بالا برود.

نمایشگر مورد استفاده از نوع لمسی بوده و توانایی لمس همزمان ده نقطه را نیز خواهد داشت و با توجه به سیستم عامل ویندوز می توان لذت بی نظیری را به کاربران ارائه نماید.

 

کارایی بالا با توجه به سخت افزار قوی

تبلت لنوو مدل ideapad d330

این تبلت قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را داشته اما از آن ها فقط می توان برای اتصال به نسل چهارم یا پایین تر اینترنت همراه استفاده نمود و قابلیت مکالمه با این سیم کارت ها در تبلت قرار داده نشده است.

سرعت مناسب تبلت در میان محصولات هم رده ای را باید مدیون استفاده از پردازنده ی Celeron N4000 شرکت اینتل دانست که به خوبی اجازه اجرای همزمان برنامه ها را به کاربران می دهد.

علاوه بر این در ساخت این تبلت از یکی از پردازنده های گرافیکی اینتل یعنی UHD استفاده شده است تا برای انجام بازی های نیمه سنگین و طراحی های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

با توجه به اینکه مقدار رم 4 گیگابایتی می تواند عدد مناسب برای یک تبلت باشد، انتظار کارایی بالا در تبلت لنوو مدل ideapad d330 با استفاده از همی رم کاملاً عادی می باشد.

در کنار این ویژگی ها برای ذخیره نمودن اطلاعات و همچنین نصب برنامه های کاربردی از یک حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی استفاده شده است.

علاوه بر این کسانی که نیاز به ذخیره ی فایل های بیشتری روی تبلت لنوو مدل ideapad d330 خود داشته باشند می توانند از شیار مخصوص کارت حافظه قرار داده شده روی تبلت برای افزایش میزان حافظه ی آن به 128 گیگابایت استفاده نمایند.

پس با توجه به پردازنده قوی و همچنین حافظه ی مناسب می توان گفت این تبلت کارایی لازم را برای رفع نیاز های عمومی و حتی تخصصی کاربران در محیط های مختلف خواهد داشت.

 

امکانات ارتباطی و قدرت دوربین تبلت لنوو مدل ideapad d330

تبلت لنوو مدل ideapad d330

بررسی های بخش تعمیر تبلت Lenovo نشان میدهد برای اینکه بتوان به این تبلت وصل شد در ساختار آن از یک پورت USB Type-C استفاده شده است.

همچنین کاربران می توانند به راحتی از طریق قابلیت اتصال بی سیم و یا بلوتوث داخلی این محصول به انتقال داده ها و اطلاعات بپردازند.

بلوتوث داخلی مورد استفاده در این تبلت نسخه ی 4.1 می باشد.

بر روی قاب پشتی محصول یک دوربین با قدرت 5 مگاپیکسل قرار گرفته است تا بتوان از آن برای فیلم برداری و ثبت تصاویر استفاده نمود.

کسانی که به دنبال فعالیت در فضاهای مجازی و ارتباطات تصویری هستند نیز می توانند از دوربین دو مگاپیکسلی سلفی تبلت استفاده نمایند که البته به نسبت مدل های کنونی و پیشرفته ی بازار نمی تواند کیفیت بالایی داشته باشد.

باتری مورد استفاده در ساختار تبلت لنوو مدل ideapad d330 دارای ظرفیت 39 وات ساعت بوده و زمانی که به طور کامل شارژ شده باشد می توان از آن برای تماشای بی وقفه 10 ساعت ویدیو استفاده نمود.

از دیگر ویژگی های محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بلندگو استریو

شتاب سنج

سنجش نور محیط

GPRS

OTG

وزن 1135 گرمی به همراه کیبورد

انطعاف و چرخش مناسب لولا در هنگام استفاده به عنوان لپ تاپ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو