لپ تاپ IDEAPAD 1 با توجه به استفاده از ۴ گیگابایت رم در کنار حافظه پر سرعت ۱۲۸ گیگابایتی SSD و امکانات مختلف دیگر قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل به عنوان اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad در بازار می توانیم برای انجام امور شخصی و کارهای اداری کوچک از آن استفاده نمایید.

در این مطلب که توسط نمایندگی لنوو تهیه شده قصد داریم راهنمایی کامل در مورد خرید ارزان ترین لپ تاپ اقتصادی لنوو در بازار یعنی اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad ارائه دهیم اما در صورتی که قصد خرید تمامی مدل های مختلف لپ تاپ های لنوو را تعمیر کنید و یا قطعات مختلف سخت افزاری آنها را با قطعات اصلی و اورجینال تعویض کنید بهتر است از خدمات ویژه نمایندگی لنوو با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده نمایید.

ظاهر جذاب و شیک اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1  ideapad

لپ تاپ های لنوو معمولاً ظاهر بسیار شیک و جذابی دارند و با توجه به ضخامت بسیار کم این جذابیت چند برابر نیز شده است. در کنار باریک بودن و سبک بودن این لپ‌تاپ که می‌تواند به جذابیت چند برابری آن کمک نماید استفاده از رنگ بندی مناسب و ساختار فیزیکی جذاب باعث می شود تا بتوانید به راحتی این لپ‌تاپ را در هر محیطی حمل نموده و از آن در محیط های مختلف از جمله مسافرت به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

در صورتی که قصد داشته باشید لپ تاپ را خریداری کنید با توجه به اینکه وزن این لپ تاپ به حدود ۱۲۰۰ گرم می رسد و ابعاد آن نیز بسیار کوچک می توانید به راحتی در یک کیف بسیار کوچک لپ تاپ را جا داده و در هر محیطی آن را همراه خود داشته باشید.

اندازه نمایشگر و کیفیت آن

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای خرید لپ تاپ ها در نظر گرفته می شود قطعاً اندازه نمایشگر و کیفیت نمایش تصاویر آنها میباشد.

اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad به دلیل استفاده از اندازه 11.6 اینچی و نمایشگر ال سی دی و اینکه از پنل TN استفاده می‌کند یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای کسانی است که قصد دارند تا با یک نمایشگر ارزان و اقتصادی تمامی امور مربوط به خود را با بالاترین کیفیت بر روی لپ تاپ انجام دهند.

نباید انتظار نمایش تصاویر و فیلم ها مانند لپ تاپ های با کیفیت نمایشگر و پنل ips استفاده می کنند را بر روی این لپ‌تاپ داشته باشید اما قطعاً با توجه به هزینه ای که برای آن پرداخت می‌کنیم می‌توان گفت که ارزش اقتصادی بالایی از نظر اندازه نمایشگر و کیفیت آن را شاهد خواهید بود.

با توجه به اینکه امروزه مشاهده ویدیوها و تصاویر از روی لپ تاپ و البته استفاده از صفحه نمایش های باکیفیت عنوان یک امر بسیار مهم در نظر گرفته می شود، اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad دقت صفحه نمایش hd بهره مند بوده و با رزولوشن با کیفیت می توانید تمامی تصاویر و فیلم های مختلف را بر روی این لپ‌تاپ مشاهده کنید.

نمایشگر اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو ideapad 1

امکانات ارتباطی و کیبورد اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad

قطعاً امکانات ارتباطی بر روی هر لپ تاپ می تواند نقش بسیار مهمی در استفاده از آن داشته باشد. زمانی که بر روی یک لپ تاپ ارزان قیمت بتوانید پروتکل ارتباطی مناسبی را داشته باشید و دستگاه‌های مختلفی را به آن وصل کنید می توانیم به اینکه تمامی نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برطرف شده است.

این لپ تاپ از درگاه های ارتباطی usb۳ ۲ استفاده می‌کند که برای هر کدام از این درگاه های ارتباطی دو درگاه مختلف در نظر گرفته شده است از طریق آنها بتوانید تجهیزات و لوازم جانبی و دیجیتال را به راحتی به این لپ تاپ وصل کنید. پس با توجه به پرتغال که بر روی لپ تاپ قرار گرفته است در صورتی که موز و هارد خود را به آن وصل کنید باز هم جایی برای وصل کردن دیگر اتصالات خواهید داشت و از این نظر هیچگونه مشکلی برای لپ تاپ شما وجود نخواهد آمد.

کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو معتقدند با توجه به اینکه این لپ تاپ برای انجام امور شخصی و روزانه و تقریباً کارهای دانشجویی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از یک کیبورد مناسب می تواند در کارایی و ارزش اقتصادی آن تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

استفاده از کیبورد جزیره‌ای در اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad باعث شده است ارزش اقتصادی این بتا چند برابر شود تا بتوانید با این کیبورد به راحتی با سرعت بالا و بدون خطا متن ها و اسناد مختلف را تایپ نمایید.

جانمایی بسیار مناسب و ارتفاع بسیار مناسب کلید قرار گرفته بر روی کیبورد در کنار تاچ پد حساس و لمسی که بر روی قسمت پایین تر کیبورد قرار گرفته است به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از لپ تاپ استفاده کرده و متن های مختلف را ادیت نمایید.

قدرت پردازش لپ تاپ چقدر است؟

با توجه به اینکه در این لپ تاپ از پردازنده های سلرون N4020 استفاده می‌شود نباید انتظار زیادی را نسبت به این مدل لپ تاپ برای پردازش نرم‌افزارهای مختلف مانند فتوشاپ داشته باشید.

در عوض اگر قصد دارید تمامی امور شخصی خود مانند وبگردی و انجام کارهای روزانه با لپ تاپ و تبلت را از طریق ارزانترین لپ تاپ لنوو را انجام دهید می توانید به راحتی با استفاده از همین مدل پردازنده این کارها را در طول روز با سرعت بسیار بالا انجام دهید.

در کنار این پردازنده یک رم ۴ گیگ نیز بر روی اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad قرار گرفته است تا شما با استفاده از این روش نیز بتوانید عملکرد و راندمان دستگاه خود را بالاتر ببرید.

در صورتی که قصد داشته باشید از سرعت بسیار بالاتر برای لپ تاپ خود استفاده کنید می توانید به راحتی رمین لپ تاپ را ارتقا داده و در های بالاتر بر روی آن استفاده کنید اما حتماً قبل از ارتقاء دستگاه با کارشناسان نمایندگی لنوو مشورت نمایید تا میزان رم لپ تاپ با حافظه داخلی که قابل استفاده میباشد را برای شما مشخص نمایند.

سرعت پردازش اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو ideapad 1

حافظه داخلی پرسرعت ssd

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این لپ تاپ  که ارزش اقتصادی آن را به عنوان اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad بالاتر می‌برد، استفاده از یک پردازنده سلرون در کنار ۱۲۸ گیگ حافظه پر سرعت داخلی از نوع ssd می باشد.

حافظه ssd نسبت به حافظه hdd قدرت پردازش بسیار بالاتری دارد و همین موضوع باعث می‌شود زمانی که شما از لپتاپ خود استفاده می‌کنید می‌توانید با سرعت بسیار بالاتری برنامه های مختلف را به صورت همزمان باز کرده و از آنها استفاده نمایید.

از نظر حافظه داخلی برای ارتقاء دستگاه می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید و سوالات خود را در این مورد بپرسید.

۵ ساعت شارژدهی مداوم

برای کسانی که امور روزانه خود را با لپ تاپ های لنوو را انجام می‌دهند قطعاً شارژدهی بسیار بالا می‌تواند یک مزیت بسیار خوب برای استفاده از لپ تاپ باشد.

لپ تاپ های لنوو معمولاً از نظر شارژدهی و قدرت نگه داشتن شارژ در سطح بسیار بالایی قرار دارند اما اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad به دلیل استفاده از یک باتری دو سلولی و با توجه به اندازه نمایشگر و حجمی که برای روشن شدن نمایش مورد استفاده قرار می گیرد می تواند تا ۵ ساعت لپ تاپ را روشن نگه دارد و بتوانید از نرم افزارهای مختلف و وب گردی بر روی دستگاه خود استفاده نمایید.

از دیگر امکانات مهمی که بر روی این لپ‌تاپ قرار داده شده است می توانیم به اسپیکر بسیار با کیفیت و با صدای بلند اشاره کنیم که باعث می شود نیازی به نصب تجهیزات جانبی برای استفاده از صدای دستگاه درون گوش دادن موزیک و موسیقی و فیلم های آموزشی نداشته باشید.

ارزش خرید اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad

با توجه به تمامی مواردی که در بالا گفته شد کسانی که قصد دارند فقط امور شخصی و روزانه خود مانند وبگردی و تماشای فیلم ها و یا تایپ متون را انجام دهند به راحتی میتوانید از اقتصادی ترین لپ تاپ سال لنوو 1 ideapad استفاده کنید و نیازی به خرید لپ تاپ های مدل بالاتر با قیمتی بسیار بالاتر ندارند. حافظه اس اس دی قرار داده شده بر روی این لپ تاپ به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بسیار بالا پردازش های مختلفی روی نرم افزار های مختلف داشته باشید و صفحات مختلفی را در صفحات وب دیدن کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email

No Comments

درخواست تعمیر لپ تاپ لنوو