خدمات ما برای ارتقا لپ تاپ لنوو
ارتقا رم ، هارد SSD و CPU لپ تاپ Lenovo به صورت تخصصی

از نظر ارتقاء، لپ تاپ­ها با دسکتاپ­ها متفاوت هستند. لپ‌تاپ‌ها و سایر رایانه‌های قابل حمل، بر خلاف رایانه‌های رومیزی، به ندرت گزینه‌های ارتقای متعددی برای قابلیت بهتر دارند. از این رو، ارتقاء لپ تاپ­ها در مقایسه با رایانه­های رومیزی دشوارتر است. یکی از بهترین لپ تاپ­های جهان لنوو است که می­توان به سادگی آن را ارتقا داد. آنچه می­توانید در لپ تاپ لنوو ارتقا دهید بر اساس سازنده یا مدل لپ تاپ تعیین می­شود.

از سوی دیگر، اکثر لپ‌تاپ‌های لنوو، امکان ارتقا یا تعویض حافظه سیستم، هارد دیسک و همچنین CPU در نسل­های 4 به پایین را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برخی از مدل­های لپ تاپ لنوو به شما این امکان را می­دهند که آن‌ها را به روشی ساده­تر ارتقا دهید. در ادامه مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با روش­های ارتقا لپ تاپ لنوو بحث نماییم. با نمایندگی لنوو تا پایان این مقاله همراه باشید.

شماره های تماس برای ارتقا لپ تاپ لنوو در تهران

شماره قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865

ارتقا رم لپ تاپ لنوو

RAM  مخفف Random Access Memory است، اما شما آن را به نام حافظه فیزیکی یا به سادگی حافظه نیز خواهید دید. سیستم عامل شما از RAM برای ذخیره موقت اطلاعات مربوط به فرآیندها و وظایف در حال اجرا استفاده می­کند.  RAM بیشتر به این معنی است که فرآیندهای بیشتری می­توانند به طور همزمان اجرا شوند.

رم کامل می­ تواند باعث مشکلات عملکرد شود؛ زیرا سیستم عامل باید سرریز را در جای دیگری ذخیره کند. برای آزاد کردن حافظه برای فرآیندها و وظایف فعال، سیستم شروع به نوشتن داده­های اضافی، یعنی اطلاعات مربوط به فرآیندها یا وظایف غیرفعال، روی هارد دیسک (حافظه مجازی) می­کند. هنگامی که کاربر به یک فرآیند یا کار  برمی‌گردد، سیستم باید ابتدا RAM را آزاد کند، سپس داده‌های مورد نیاز را از هارد دیسک دریافت کرده و در RAM بارگذاری کند.

 از آنجایی که سرعت خواندن/ نوشتن هارد به طور قابل توجهی کمتر از سرعت خواندن / نوشتن رم است، کاربر با تاخیر مواجه می­شود. اگر زمانی که می‌خواهید بین برنامه‌ها جابجا شوید، به نظر می‌رسد که لپ‌تاپ لنوو شما اغلب کند می‌شود، افزودن رم لپ‌تاپ احتمالاً سیستم شما را تقویت می‌کند.

نکات قبل از تعویض و ارتقا رم

نوع اشتباه رم مانند DDR2 به جای  DDR3 در لپ تاپ شما جا نمی­شود. برای بهترین نتیجه، مطمئن شوید که فرکانس ساعت حافظه­های رم خود را مطابقت دهید. به عبارت دیگر، هنگامی که یک حافظه رم اضافی خریداری می­کنید، مطمئن شوید که تعداد مگاهرتز آن با آنچه قبلاً دارید یکسان است.

همچنین به خاطر داشته باشید که ماژول­های RAM لپ تاپ به طور قابل توجهی کوچکتر از ماژول­های رایانه­های رومیزی هستند، بنابراین آن‌ها را SO-DIMM برای ماژول­های حافظه دوگانه کوچک درون خطی می­نامند. به طور تصادفی نوع اشتباه DIMM را خریداری نکنید.

در اینجا خلاصه­ای از آنچه باید بدانید آمده است:

  • نوع رم، یعنی  DDR، DDR2  یا  DDR3و یا حتی DDR4
  • مقدار مگاهرتز پشتیبانی شده توسط لپ تاپ لنوو شما
  • اندازه فیزیکی SO-DIMM برای لپ‌تاپ

ترکیب ماژول­های مختلف رم می­تواند باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد به دلیل ناسازگاری رم شود. در بدترین حالت، سیستم بوت نمی­شود یا ممکن است یکی از ماژول­های RAM را تشخیص ندهد. اگر می‌خواهید ماژول رم اصلی را نگه دارید و اگر با تنظیم تنظیمات در بایوس راحت نیستید، باید ماژول دومی با همان مارک پیدا کنید، یعنی فرکانس، تأخیر و ولتاژ یکسان.

نحوه اضافه کردن و ارتقا رم لپ تاپ لنوو

حال که به نکات قبل از ارتقا لپ تاپ لنوو در رابطه با رم پی بردید وقت تعویض رم می­باشد. قبل از انجام عملیات، حتما آن را از برق بکشید، خاموش کنید و باتری را خارج کنید.

جایگزین کردن اکثر ماژول­های رم بسیار آسان می­باشد. ممکن است یک دریچه دسترسی به رم در پشت لپ تاپ خود پیدا کنید. در غیر این صورت، بررسی کنید که آیا می­توانید قاب پشتی یا صفحه کلید را بردارید تا RAM  نمایان شود. اگر نمی­توانید رم را در جایی پیدا کنید، به دفترچه راهنما یا وب سایت لنوو مراجعه کنید.

  • رم را در معرض دید قرار دهید: دریچه پلاستیکی قابل جابجایی را که محفظه RAM را می­پوشاند پیدا کنید. اگر دو محفظه دارید، محفظه بزرگ‌تر احتمالا هارد دیسک را نگه می­دارد. پیچ­ها را باز کنید و پوشش را بردارید. این باید یک یا دو اسلات RAM را نشان دهد که یکی یا هر دو ممکن است پر شده باشند.
  • ماژول­های RAM قدیمی را بردارید: برای آزاد کردن یک ماژول RAM، گیره­های چپ و راست را به طرفین بکشید. هنگامی که گیره آزاد شد، باز می­شود و می­توانید به سادگی آن را بیرون بکشید.
  • ماژول­های RAM جدید خود را وارد کنید: برای قرار دادن یک ماژول رم جدید، آن را با زاویه 45 درجه به داخل شیار بلغزانید، مطمئن شوید که واقعاً در شکاف قرار دارد، سپس آن را به سمت پایین فشار دهید. می‌دانید که ماژول‌ها را درست زمانی وارد کرده‌اید که بریدگی‌های کوچک کناره‌های ماژول RAM با برآمدگی‌های کوچک روی گیره‌ها هماهنگ شده‌اند.
  • در بایوس یا ویندوز بوت شوید: می‌توانید قبل از راه‌اندازی ویندوز وارد بایوس شوید تا بررسی کنید که آیا RAM شناسایی شده است یا خیر و آیا گزینه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید فعال کنید.

شماره های تماس نمایندگی ارتقا لپ تاپ لنوو در تهران

شماره قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865

ارتقا هارد لپ تاپ لنوو

ارتقا لپ تاپ لنوو به رم ختم نمی­شود و می­توان هارد آن را نیز به SSD ارتقا داد. هیچ راهی بهتر از جایگزینی هارد مکانیکی خود با یک درایو حالت جامد (SSD) برای افزایش سرعت عملکرد نوت بوک وجود ندارد. این کار سختی نیست. اگر فکر می­کنید نصب مجدد ویندوز و همه برنامه­های شما از ابتدا و بازگرداندن تنظیمات مورد علاقه شما ممکن است پیچیده باشد، نگران نباشید. حداکثر ظرف یک یا دو ساعت با یک کلون از هارد دیسک قدیمی خود به کار برمی‌گردید. با این تفاوت که سیستم سریع‌تری خواهید داشت.

نکات قبل از ارتقا هارد HDD به SSD

روشی که باید برای ارتقای لپ تاپ لنوو خود با SSD  دنبال کنید تا زمانی که بتوانید به راحتی به محفظه هارد دیسک دسترسی داشته باشید. دومین کاری که باید انجام دهید این است که یک درایو SSD را پیدا کنید که با لپ تاپ لنوو شما سازگار باشد. باید بررسی کنید که کانکتور سازگار است و اندازه آن با محفظه در نوت بوک مطابقت دارد. بیشتر لپ تاپ­های لنوو دارای یک محفظه 2.5 اینچی هستند، اما لپ‌تاپ‌های فوق‌قابل حمل ممکن است به جای آن یک جایگاه 1.8 اینچی داشته باشند. علاوه بر این، حتی در بین هارد دیسک‌های 2.5 اینچی، مدل­هایی با ضخامت­های مختلف وجود دارد.

لپ تاپ­های مدرن لنوو معمولاً درایوهای 2.5 اینچی را با رابط SATA نصب می­کنند. دفترچه راهنمای محصول خود را بررسی کنید تا بفهمید کدام اندازه SSD و رابط را باید خریداری کنید. به طور کلی، بدانید که درایو ذخیره سازی 7 میلی متری SATA SSD را می­توان در یک محفظه 9.5 میلی متری نیز نصب کرد. علاوه بر این، برخی از مدل­ها با شاسی مخصوص به فروش می­رسند که امکان نصب آن‌ها را حتی در اتاق­های بزرگ‌تر فراهم می ­کند.

شماره های تماس نمایندگی ارتقا لپ تاپ لنوو در تهران

شماره قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865

موارد نیاز قبل ارتقا و تعویض هارد

علاوه بر اندازه و رابط، مراقب باشید مدلی را انتخاب کنید که حداقل فضای کافی برای پارتیشن ویندوز و پارتیشن بازیابی سیستم را داشته باشد. صرف نظر از مدلی که انتخاب می­کنید، به خاطر داشته باشید که شاسی خارجی نه تنها به شما برای اتصال خارجی SSD در طول فرآیند شبیه سازی دیسک کمک می­کند، بلکه بعداً برای بازیافت هارد دیسک مکانیکی که می­خواهید بردارید، می­توانید از آن استفاده کنید.

آماده سازی برای ارتقا هارد به SSD

  • هارد دیسک قدیمی را برای شبیه سازی آماده کنید: ابتدا باید کارهای مقدماتی را روی هارد دیسک قدیمی انجام دهید. یک تصویر پشتیبان در ویندوز با رفتن به کنترل پنل و سپس انتخاب مورد در Control Panel > System and Security > Backup and Restore ایجاد کنید. در منوی سمت چپ، “System Image Backup” را انتخاب کنید تا یک تصویر سیستم در هارد دیسک خارجی یا درایو شبکه ایجاد شود.
  • پوشه­های بزرگی که نیازی به انتقال به SSD ندارند را جابه جا کنید: اگر هارد دیسک قدیمی شما بزرگ‌تر از SSD مورد نیاز برای نصب باشد، این اتفاق می­افتد (به عنوان مثال، اگر هارد دیسک قدیمی شما 500 گیگابایت است و SSD خریداری شده مدل 120 گیگابایتی است). در این صورت، پوشه‌های بزرگ‌تر مانند پوشه‌هایی که حاوی عکس‌ها، ویدیوها و بازی‌ها هستند  را به یک هارد دیسک متفاوت از SSD منتقل کنید تا تصویر پشتیبان به اندازه کافی برای SSD باشد.

هارد دیسک قدیمی خود را تمیز کنید تا فضای بیشتری آزاد شود: برای مثال، می‌توانید برنامه‌هایی را که دیگر استفاده نمی‌کنید و فایل‌هایی را که دیگر مورد نیاز نیستند و نیازی به کلون شدن در SSD جدید ندارند، حذف نصب کنید. می‌توانید نرم‌افزار رایگان CCleaner را نصب و اجرا کنید، که به‌طور خودکار فایل‌های موقت قدیمی و سایر موارد آشغال فضایی را حذف می‌کند.

شروع ارتقا هارد به SSD

  • SSD را به صورت فیزیکی وصل کنید: SSD را در شاسی خارجی نصب کنید یا آن را به آداپتور  USB SATA  متصل کنید، سپس آن را از طریق کابل USB به لپ تاپ وصل کنید.
  • SSD را راه اندازی کنید: اگر SSD به طور خودکار توسط ویندوز شناسایی نشد و یک حرف درایو به آن اختصاص داده نشد، باید از مدیریت دیسک ویندوز استفاده کنید. Charm Bar را فعال کنید و با کلید مدیریت دیسک جستجو را شروع کنید، سپس از میان نتایج گزینه ایجاد و فرمت پارتیشن‌های دیسک سخت را انتخاب کنید. در لیست درایو ظاهر شده، SSD جدید را به عنوان یک دیسک جدید خواهید دید. اگر روی آن نوشته شده not initialized کلیک راست کرده و Initialize Disk را انتخاب کنید.
  • اندازه پارتیشن فعلی را تغییر دهید: برای اطمینان از اینکه اندازه آن کوچکتر یا حداکثر برابر با واحد SSD است. برای دیدن آن می­توانید در مدیریت دیسک بمانید، جایی که می­توانید اندازه هر دو پارتیشن را تجزیه و تحلیل کنید (معمولاً C: جایی است که ویندوز و برنامه­ها در آن نصب می­شوند). اگر درایو C بزرگ‌تر از فضای SSD است، باید آن را فشرده کنید. در این حالت بر روی پارتیشن کلیک راست کرده و مورد Shrink Volume را انتخاب کنید.

در پنجره بعدی تنظیمات پیش فرض را بدون تغییر رها کنید و بر روی Reduce کلیک کنید. این کار اندازه پارتیشن اولیه را بدون توجه به بقیه فضای تخصیص نیافته کاهش می­دهد. نگران نباشید در طول فرآیند شبیه سازی، نرم افزاری که استفاده می­کنید، اندازه را تغییر می­دهد و فضایی را به درستی روی SSD شما تخصیص می­دهد. در این مرحله باید لپ تاپ لنوو خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند.

  • نرم افزار کلونینگ را نصب کنید: برای کلون کردن از برنامهEaseUS Todo Backup Free  استفاده کنید؛ یک برنامه رایگان برای استفاده شخصی، با رابط کاربری ساده و بصری، که می‌تواند انتقال به SSD را بهینه کند
  • هارد دیسک مبدا و مقصد را انتخاب کنید: با EaseUS Todo Backup، دکمه Clone را در صفحه شروع انتخاب کنید. برای انتخاب هارد دیسک مبدأ HDD قدیمی و هارد مقصد SSD جدید ویزارد را دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام انتخاب درایو مقصد، گزینه Optimize for SSD علامت زده شده است. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که سکتورهای SSD در یک راستا قرار می­گیرند تا پس از کلونینگ برای بوت شدن از SSD مشکلی نداشته باشید.
  • بررسی­های نهایی و شروع شبیه سازی: در صفحه بعدی می­توانید پارتیشن­های منبع و هدف را برای آخرین بار مقایسه کنید. همان‌طور که خودتان خواهید دید، EaseUS  به طور خودکار اندازه دو درایو را با استفاده از فضای تخصیص نیافته روی هارد دیسک مورد نظر تنظیم می ­کند.

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران

شماره قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865

قرار دادن SSD در لپ تاپ لنوو

پس از اتمام عملیات کلون کردن و شبیه سازی وقت آن رسیده که هارد را درون لپ تاپ لنوو قرار دهید. برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • لپ تاپ را خاموش کنید و پوشش محافظ هارد دیسک را بردارید: لپ تاپ را خاموش کنید و سیم برق و هر کابل دیگر از جمله کابل SSD را از پریز جدا کنید. همچنین در صورت دسترسی به باتری آن را جدا کنید. پیچ­های نگهدارنده پانل پوشش هارد دیسک را باز کنید و پوشش هارد دیسک را بردارید تا دسترسی آزاد به هارد دیسک داشته باشید. همه پیچ‌هایی را که هارد دیسک را محکم می‌کنند در قسمت لپ تاپ پیدا کنید. قبل از اینکه بتوانید دیسک را بردارید، باید همه آن‌ها را باز کنید. هارد دیسک قدیمی را با زاویه 30 یا 45 درجه بلند کرده و مستقیماً بیرون بکشید.
  • به جای هارد دیسک قدیمی، SSD را نصب کنید: SSD را با تغییر روشی که برای جدا کردن درایو قدیمی استفاده کردید، نصب کنید. درایو را 30 یا 45 درجه کج کنید، آن را محکم روی کانکتور فشار دهید، سپس بگذارید صاف بماند. از پیچ­هایی که برداشته­اید برای محکم کردن آن روی پایه استفاده کنید، سپس درب محافظ را دوباره نصب کنید.
  • لپ تاپ خود را از SSD بوت کنید: منبع تغذیه را وصل کنید و لپ تاپ را روشن کنید. اگر لپ تاپ به طور معمول بوت می­شود و همه برنامه­های خود را نصب کرده­اید که اکنون سریعتر شروع می­شوند، همه چیز خوب پیش رفته است. به عنوان آخرین آزمایش برای اطمینان از عدم وجود مشکل، بررسی کنید که ویندوز به درستی درایو ذخیره سازی را به عنوان SSD تشخیص دهد.

در کنترل پنل، ابزار یکپارچه سازی (Defragment and Optimize Drive) را اجرا کنید. در صفحه Optimize Drive که باز می­شود، دیسک دارای ویندوز باید به عنوان یک درایو حالت جامد گزارش شود. اگر ویندوز 7 دارید، جستجو را با کلید defrag  شروع کنید و در نتایج Disk Defragmenter  را انتخاب کنید، سپس روی تب Configure Schedule کلیک کنید و در زیر Disks  دیسک جدید را انتخاب کنید که باید به عنوان SSD نشان داده شود.

ارتقا لپ تاپ لنوو در رابطه با CPU

ارتقا لپ تاپ لنوو در رابطه با CPU یکی دیگر از آپدیت­هایی است که تنها این مورد بر روی پردازنده­های نسل4 به پایین امکان پذیر است. پس اگر شما لپ تاپ لنوو قدیمی دارید که از پردازنده 4 به پایین را پشتیبانی می­کند، می­توانید آن را تعویض و ارتقا دهید. پس از تصمیم به بازیابی عملکرد با ارتقاء، در ابتدا باید بفهمید که آیا می­توان پردازنده را در لپ تاپ جایگزین کرد یا خیر.

 کار آسانی نیست، زیرا تشخیص اینکه آیا می­توان پردازنده را روی یک لپ تاپ لنوو جایگزین کرد، بسیار دشوار است، حتی اگر مارک و مدل محصول را بدانید، به دلیل پیکربندی متفاوت دستگاه­ها، بسیار سخت می­باشد. اینکه آیا CPU از طریق کانکتورهای مخصوص روی مادربرد نصب شده باشد ، مستقیماً به این معیار بستگی دارد. هر دو مورد اول و دوم امکان قرار دادن یک پردازنده جدید را در واحد فراهم می­کنند، اما روش تعویض به طور قابل توجهی از نظر پیچیدگی متفاوت است.

اگر لپ تاپ لنوو در حال استفاده دارای یک بسته جمع شونده باشد، روند تعویض قطعه سخت نیست، می­توان آن را تعویض کرد. در مورد دوم، برای مدرن کردن واحد، لحیم کردن کنتاکت­ها ضروری خواهد بود، که به سختی در خانه امکان پذیر است، زیرا نیاز به دانش و مهارت خاصی در زمینه فناوری کامپیوتر مهندسی دارد و تجهیزات مورد نیاز است، کارشناسان ما آماده هستند تا در این رابطه به شما کمک رسانی کنند کافی است با ما تماس بگیرید یا به محل تعمیراتی ما مراجعه نمایید تا در اسرع وقت کار ارتقا CPU را برای لپ تاپ لنوو شما انجام دهیم. بنابراین، ابتدا باید متوجه شوید که آیا پردازنده لحیم شده است یا در سوکت قرار داده شده است. چندین راه برای فهمیدن این موضوع وجود دارد:

  1. با جدا کردن لپ تاپ و ارزیابی بصری پیکربندی مدل.
  2. با مطالعه مستندات فنی در صورت موجود بودن دستورالعمل دستگاه. این گزینه فقط در صورت وجود دستورالعمل بومی کار می­کند، زیرا تجهیزات لپ تاپ لنوو نه تنها به مدل دستگاه، بلکه به محل مونتاژ نیز بستگی دارد.
  3. روش مطالعه اطلاعات در اینترنت. این روش از نظر قابلیت اطمینان مشابه روش قبلی است، اما همیشه 100٪ پاسخ نمی­دهد.
  4. با دانلود یک برنامه ویژه که منابع آن به شما امکان می­دهد وضعیت را روشن کنید. برای این منظور از نرم افزار CPU-Z استفاده می­شود که با آن می­توانید از طریق نام پردازنده نصب شده متوجه شوید که آیا امکان نصب پردازنده جدیدتر روی لپ تاپ شما وجود دارد یا خیر.

شروع ارتقا و تعویض CPU در لپ تاپ لنوو

بعد از اینکه تمامی نکات بخش­های بالایی را اجرا کردید و متوجه شدید که CPU شما قابل ارتقا است این بخش را با دقت بالایی دنبال نمایید. پس از انتخاب جایگزین مورد نیاز قطعه، کاربر مستقیماً به برنامه زمان‌بندی اجرا نزدیک می­شود. علاوه بر خود پردازنده، برای انجام صحیح عملیات، باید مجموعه­ای از دستمال مرطوب تمیز، یک پیچ گوشتی کوچک و خمیر حرارتی تهیه کنید که در مراحل نصب به آن نیاز خواهید داشت.

 قبل از اقدام به جداسازی لپ‌تاپ، باید بایوس را به‌روزرسانی کنید، دستورالعمل‌ها را بخوانید و حتی بهتر، آن را در دسترس داشته باشید تا نکات آن را در حین کار دنبال کنید. الگوریتم جایگزینی پردازنده در لپ تاپ عملاً با مارک و مدل دستگاه تفاوتی ندارد. لپ‌تاپ‌های تولیدکنندگان مختلف، در صورت مجاز بودن فنی، طبق مقررات زیر ارتقا می‌یابند:

  • پس از آماده سازی پردازنده جدید، مواد پشتیبانی و دستورالعمل­ها، می­توانید به جداسازی مستقیم لپ تاپ لنوو اقدام کنید. در فرآیند برداشتن دنده­ها مهم است که مکان آن‌ها را به خاطر بسپارید یا آن‌ها را علامت گذاری کنید، که روند مونتاژ را بسیار تسهیل می­کند و نصب بست­ها را در مکان­های معمولی تضمین می­کند.
  • برای رسیدن به پردازنده و تعویض آن، باید سیستم خنک کننده دستگاه را جدا کنید و همچنین قبل از نصب آن را از گرد و غبار و زباله تمیز کنید.
  • بعد، باید خود پردازنده را بیرون بکشید. برای انجام این کار، باید اهرمی را که پردازنده را به مادربرد فشار می­دهد، با دقت شل کنید و آن را با احتیاط جدا کنید تا به کنتاکت­ها آسیبی وارد نشود.
  • قبل از نصب، یک دانه کوچک خمیر حرارتی روی CPU جدید اعمال می­شود. پس از آن، در یک مکان معمولی نصب می­شود. این نقطه کار باید با احتیاط بسیار نزدیک شود: پردازنده باید بدون تلاش وارد سوراخ­های در نظر گرفته شده برای آن شود. در این شرایط، نیروی بی رحم غیر ضروری است، زیرا پایه­ها به راحتی تغییر شکل می­دهند، که می­تواند باعث شکستگی شود.
  • در همین راستا اگر دقت کنید هم روی پردازنده CPU و هم روی سوکت پردازنده مادر برد در یک گوشه علامت مثلث شکلی توسط تولید کننده مشخص شده که در حین نصب پردازنده دچار اشتباه نشوید.
  • پس از نصب پردازنده، می­توانید با انجام تمام عملیات جداسازی قطعات به ترتیب معکوس، مونتاژ لپ تاپ را شروع کنید. بهتر است خمیر حرارتی و پد حرارتی را هرجا که بودند عوض کنید.
  • در نظر داشته باشید که شما نمیتوانید نسل پردازنده خود را تغییر دهید . فقط ارتقا مدل پردازنده امکان پذیر است مثلا از نسخه I3 به I5  و بعضا به I7 که این مورد هم بستگی به ساپورت سخت افزاری مادربرد لپ تاپ دارد.
  • اگر تمام پروسه کار به درستی انجام شود، پس از مونتاژ و روشن کردن لپ تاپ، فرآیند بوت استاندارد و صفحه خوش آمدگویی ظاهر می­شود. این نشان دهنده موفقیت آمیز بودن تعویض پردازنده است.

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما واقع شد آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

شماره های تماس نمایندگی ارتقا لپ تاپ لنوو در تهران

شماره قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865